K.E is te mijden.

De ene na de andere negatieve ervaring stapelde zich op, zowel in de webwinkel als de fysieke shop in Gent. De terugbetaling van een dure Leica zonnekap (drie maanden a.u.b !!!) , de botte afhandeling bij de aankoop van een Canon EOS RP kit en ga zo maar door. Ik vertrouw die mensen niet en zet er ook geen voet meer binnen. Neen, ook niet na de zoveelste 10 euro voucher als compensatie voor het 'ongemak'. Laat me niet lachen. Inhalige bende.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor je reactie, wat naar om te lezen dat je deze ervaring bij ons gehad hebt. Ik vind het jammer dat we je niet verder meer kunnen helpen. Mocht je ons ooit nog een kans willen geven neem dan even contact met ons op, [email protected] dan kijken we graag naar de mogelijkheden en natuurlijk laten we dan graag zien dat het ook anders kan. Voor nu, onze oprechte excuses.

Topservice

communicatie en informatie met K. E. vooraf: gewoon top. Levering: ok. Ook bij vorge bestelligen heel tevreden over K. E. De winkel in Gent krijgt hierbij eeen pluim.De Lowepro Nova 200 AWii is een zeer mooie en degelijke fototas, is ook heel ruim en binnenin handig aanpasbaar. Mooi afgewerkt. Tevreden.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor het mooie compliment Frank, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, ik wens je ook heel veel plezier met je tas!

Geruststellend behulpzaam KE Gent

Vandaag al mijn Nikon materiaal wegens rugproblemen noodgedwongen gaan inruilen in Gent. Ik ben er fantastisch geholpen door Jasmijn. Twee body’s en een rits lenzen geruild voor een Sony allrounder. Dankzij de inruilweken een bijna break even. Afscheid nemen van gekend materiaal is altijd moeilijk, iets nieuws uitproberen dan weer spannend. Bedankt Jasmijn voor de vlotte afhandeling. Een gelukkige rug,

Reactie van de bedrijfseigenaar

Fijn dat we jou, en je rug gelukkig hebben kunnen maken! Heel veel plezier met je nieuwe Sony camera, waarvan je ongetwijfeld heel veel plezier zult hebben.

van slecht naar goed!

Ik had een bestelling geplaats bij kamera express, na de bestelling had ik geen bevestigings mail ontvangen en na een paar dagen ook geen verzendbewijs. Na de verwarring van niks ontvangen ben ik met de klantenservice gaan bellen. Hierbij werd er veel gecommuniceerd met het warenhuis in Capelle aan den IJssel. Dit was zeer onduidelijk en mijn nieuwe camera was dus nergens te bekennen, tot vandaag! Hierbij belde ik weeral met de klantenservice en tot mijn verbazing toe werd ik enorm goed geholpen door Demelza! Ze is per direct aan de slag gegaan om mij te helpen en mijn pakketje zo snel mogelijk te kunnen bezorgen. Ze heeft mij meerdere keren terug gebeld met updates en oplossingen, en jawel hoor. Dankzij haar word mijn pakketje vandaag nog bezorgd! Ondanks dat ik vrij teleurgesteld was in de algemene service van Kamera Express was er toch iemand die mij uitermate goed geholpen heeft! Dankjewel Demelza!!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hey Owen, ik snap goed dat het een beetje frustrerend is als je de mail niet ontvangt en je dan niet echt het antwoord krijgt waarop je hoopt. Gelukkig dat Demelza je goed verder kon helpen. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Jammer...

Twee jaar geleden kocht ik bij jullie een Tamron objectief voor op mijn Nikon. Het bleek al snel dat er iets mis was met dit objectief, ik kreeg mijn beelden niet scherp. Meermaals naar de winkel in Dilbeek geweest, zelf moeten pushen om deze lens eens op te sturen naar het bedrijf, zonder veel effect. De enige reactie die ik kreeg in de winkel was 'pech". Vorig jaar kocht ik bij jullie hetzelfde tweedehands Nikon objectief (ik dacht, Nikon op Nikon zal sowieso beter zijn.) Ik kwam er mee thuis en bleek al meteen defect te zijn, de zoom zat geblokkeerd. Ondanks al jullie reclame dat de tweedehands producten perfect nagekeken worden bleek dit toch een hele teleurstelling te zijn... Gelukkig mijn geld wel terug gezien. Nu ga ik vorige week langs in Dilbeek met de vraag voor een diffuser voor op mijn godox opzetflitser. "Oej nee, niks op voorraad, nee, kan het ook niet bestellen nee, maar ik zie wel dat ze op Amazon te krijgen zijn" euh? Ik kijk online en zie dat het product in Dilbeek wel op voorraad is. Even via mail nagevraagd, geen reactie.. Het is maar dat de winkel in Dilbeek dichtbij is, maar heb echt het gevoel dat ze daar niet goed weten waar ze mee bezig zijn... Heel jammer.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hi Isabella, Wat vervelend dat je meerdere malen vervelende ervaringen hebt gehad in deze winkel. Ik wil hier graag over met je in contact komen, dus ik stuur je een e-mail.

Bestelling geplaatst niet de volgende dag in huis!

Op 16/1 een bestelling geplaats van een lens. 17/1 mail gekregen om de bestelling tebevestigen en dat ik binnen 1-4 werkdagen een track & trace code krijg . Ondertussen 25/1 nog niets gehoord , gezien of gekregen. Win je via chat naar hun site gaan werkt dit helemaal niet ! Via facebook is er een wacht tijd van 36 u en als je een klachtmail stuurt is er een wachttijd van 3 dagen ! Volgende dag in huis ? Reken maar een week of 2/3 . Ook had ik zaterdag al eens contact opgenomen wegens geen update kreeg ik te horen dat dit het aan gekomen was in hun magazijn in Hanover (werd helemaal niet over gesproken in mail 1 ) en dat hij deze week zou verzonden worden. Als er vertraging is op een bestelling is het bij andere webshops van zelf sprekend dat je een mail krijgt. Al deze problemen voor een niet zo goedkope lens . Nauwelijks bereikbaar echt heel teleurgesteld en kwaad zelf voor de ‘goede ‘ service

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hi Isabella, Wat jammer om te lezen dat deze ervaring hebt gehad. Ik zou graag met je mee willen kijken maar als ik op je mailadres zoek vind ik helaas niks, zou je ons een mail willen sturen met je gegevens naar [email protected] ?

alignement sur la Concurrence

Le magasin n'a pas voulu s'aligner sur le prix de plusieurs concurrents de la région

• Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van de bedrijfseigenaar

Merci pour votre commentaire, parfois nous ne pouvons pas nous aligner sur le prix d'un autre magasin. Bien sûr, nous essayons toujours d'examiner les possibilités. Nous vous présentons nos excuses pour ce désagrément.

Vandaag besteld, morgen NIET IN HUIS

Netjes een bestelling plaatsen voor iets dat je toch nog op de valreep morgen nodig hebt. Staat overal in wijd en breed vermeld, morgen in huis, zaterdag geleverd, top! De ochtend erna zie je, niet verzonden, bel je met de klantendienst... Ow sorry meneer, geen idee wat er gebeurde, maar die komt vandaag niet meer aan helaas, kan ik verder nog iets doen? Euh, nee, ik had graag mijn bestelling tijdig gehad, dat was meer als voldoende geweest!... Dus simpel, eerste en ook meteen laatste bestelling bij Kamera Express. #triesteservice

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten. Wat vervelend dat je het de volgende dag niet binnen kreeg. In de order zie ik echter dat je op 5-1 hebt besteld, maar aangegeven dat het 6-1 verzonden moest worden. Dus daar hebben wij ons aan gehouden. Het pakket ligt voor u klaar op het ophaal punt dat u heeft gekozen. Mijn excuses voor het ongemak.

Excellent

Bonjour, Nous sommes très satisfaits des magasins Kamera-express. Les prix sont ultra compétitifs, les délais de livraison sont très courts et bien respectés. L'accueil téléphonique est très sympathique et les vendeurs donnent d'excellents conseils et nous remercions tout spécialement Mr Pascal (magasin de Dilbeek).

Gelogen over leveringsdatum

De website belooft je product de volgende dag te leveren wanneer het op voorraad is je met IDEAL betaald en voor 23:59 besteld. Al deze voorwaarden werden aangegeven op de website voor mijn product en ik wacht inmiddels al een week op een überhaupte verzend mail. Ik heb een bestelling van 1000 euro gemaakt en bij zo'n groot bedrag verwacht ik ook een topservice wat hier niet het geval is. Vertrouw dus absoluut niet wat ze op de wesite beloven!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hi Dick, ik snap goed dat je hiervan baalt. Ik zie dat je een combiartikel heb besteld wat inderdaad aangeeft op onze website dat het voorraad is. Echter de body is er niet meer zie ik. Dus dat gaat niet helemaal goed op onze website. Sorry voor het ongemak.

Opgelet! Winkel Evere sluit vóór aangegeven tijd

In deze drukke decemberdagen zou je verwachten dat Kamera-Express de de deuren openhouden tot sluitingstijd. Niet zo in Evere, wees dus op ruim tijd of je moet met lege handen naar huis.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hi Philippe, bedankt voor de review, wat vervelend om te lezen dat de winkel al eerder dicht was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal dit melden bij ze! Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Steeds correct

Ak verschillende bestellingen geplaatst en steeds vlug, goed verpakt, en goede kwaliteit. Ook van het tweedehands aanbod kocht ik artikelen. Goede kwaliteit en prijs

Reactie van de bedrijfseigenaar

Heel erg bedankt voor je mooie review, ik wens je veel plezier met je bestelling.

voor de tweede keer iets besteld en prima verlopen.

Zondag Insta 360 x3 besteld met toebehoren en dinsdag ontvangen. Had ook een geheugenkaart besteld maar dit moest een "Micro" kaart zijn, had ik overzien. Eigen fout !

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor de score Tony! Aai, dat kan natuurlijk wel eens gebeuren, maar dat is geen probleem. We kunnen dat gewoon omruilen voor hetgene wat je wel nodig hebt. Je kan on gewoon hiervoor emailen, dan regelen we dat even voor je. Dat kan naar [email protected].

Winkel onbereikbaar telefonisch

Gedurende een hele week is er geen enkele winkel telefonisch bereikbaar. Zelfs per mail kreeg ik geen antwoord.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Robin, Bedankt dat je deze review hebt achter gelaten. Wat vervelend dat je niet door komt, ik zie geen berichten in het systeem, maar ook geen emails. Ik zal contact met je opnemen, zodat ik je verder kan helpen. Mijn excuses voor het ongemak.

NIET goed ! Eerste maal dat ik daar kocht !

Slechte ervaring, nieuw ? toestel Canon R7 aangekocht, niet in originele doos, barcode etiket overplakt, toestel werkt niet naar behoren. Er werd mij aangeraden te updaten, stond verjaarde software op. op scherm waren vinger afdrukken. Voel mij belazert.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review achter te laten. Wat vervelend dat u het toestel in deze staat heeft ontvangen en he tkan dan niet anders zijn dat hier een fout gemaakt is. Ik zie dat mijn collega's van de winkel contact met u heeft en dat u terug kunt komen in de winkel, omdat dit probleem op te lossen. Mijn excuses dat dit zo gelopen is.

Top service!

Heel professionele en klantvriendelijke service! We hebben de camera SONY RX100 VII gekocht. De medewerkers namen de tijd om ons te adviseren i.v.m. de keuze van de camera alsook een aantal tips te geven om betere foto's te maken. We raden deze winkel zeker aan.

Première et très bonne expérience

C est mon premier achat via ce site et pour l'instant que du positif . répondent vite aux questions . La livraison a été dans un délai raisonnable commandé le dimanche reçu le mercredi . L'envoi se fait avec POST NL et ils ont annoncés deux fois leur venue et puis reporté .. Mais je ne pénalise pas Kamera express pour cela .

In eerste instantie had ik online een 2de hands camera gekocht. Ik had hem laten leveren in Turnhout. Upgraden naar een nieuw toestel was geen enkel probleem. Prima service.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor de review! Fijn dat je geslaagd bent bij ons.

Goede service en kennis van zaken Sony DSC-RX100 VA

In de winkel werd ik vriendelijk geholpen. Ik ontving een goede uitleg bij het kiezen van een apparaat. De medewerker was deskundig en bood geen standaard verkooppraatjes.

Snelle service en kennis van zaken Panasonic DCTZ200D

Prachtig fototoestel met zeer veel mogelijkheden waarvan ik er nog een heleboel moet van verkennen maar dat vraagt meer tijd. Mooie foto's die niet moeten onderdoen voor de spiegelreflex. Voor wie niet te veel wil sleuren met lenzen en dergelijke een aanrader.

parfait

Plusieurs heures passées avec le vendeur, ultra-compétent, avant de faire le bon choix. Jamais de pression, avis neutre, à l'écoute des besoins du client.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Je suis heureux que vous ayez eu une telle expérience avec nous. Nous sommes ravis de voir cela.

Service fiable et rapide

Conseils de qualité, livraisons rapides.

Service au top!

Merci à Photogalerie Liège pour les supers conseils pour l'achat d'un appareil photo hybride ! Je reviendrai sans hésiter!

prima ervaring

Het contact in de winkel was heel vriendelijk. We kregen een prima uitleg en goede hulp in onze keuze-begeleiding voor een nieuw toestel. Met kennis van zaken en niet gewoon verkoopspraatjes. Fijn!

Achat Fuji XS20

Très bon conseil