alignement sur la Concurrence

Le magasin n'a pas voulu s'aligner sur le prix de plusieurs concurrents de la région

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vandaag besteld, morgen NIET IN HUIS

Netjes een bestelling plaatsen voor iets dat je toch nog op de valreep morgen nodig hebt. Staat overal in wijd en breed vermeld, morgen in huis, zaterdag geleverd, top! De ochtend erna zie je, niet verzonden, bel je met de klantendienst... Ow sorry meneer, geen idee wat er gebeurde, maar die komt vandaag niet meer aan helaas, kan ik verder nog iets doen? Euh, nee, ik had graag mijn bestelling tijdig gehad, dat was meer als voldoende geweest!... Dus simpel, eerste en ook meteen laatste bestelling bij Kamera Express. #triesteservice

Excellent

Bonjour, Nous sommes très satisfaits des magasins Kamera-express. Les prix sont ultra compétitifs, les délais de livraison sont très courts et bien respectés. L'accueil téléphonique est très sympathique et les vendeurs donnent d'excellents conseils et nous remercions tout spécialement Mr Pascal (magasin de Dilbeek).

Gelogen over leveringsdatum

De website belooft je product de volgende dag te leveren wanneer het op voorraad is je met IDEAL betaald en voor 23:59 besteld. Al deze voorwaarden werden aangegeven op de website voor mijn product en ik wacht inmiddels al een week op een überhaupte verzend mail. Ik heb een bestelling van 1000 euro gemaakt en bij zo'n groot bedrag verwacht ik ook een topservice wat hier niet het geval is. Vertrouw dus absoluut niet wat ze op de wesite beloven!

Opgelet! Winkel Evere sluit vóór aangegeven tijd

In deze drukke decemberdagen zou je verwachten dat Kamera-Express de de deuren openhouden tot sluitingstijd. Niet zo in Evere, wees dus op ruim tijd of je moet met lege handen naar huis.

Steeds correct

Ak verschillende bestellingen geplaatst en steeds vlug, goed verpakt, en goede kwaliteit. Ook van het tweedehands aanbod kocht ik artikelen. Goede kwaliteit en prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

voor de tweede keer iets besteld en prima verlopen.

Zondag Insta 360 x3 besteld met toebehoren en dinsdag ontvangen. Had ook een geheugenkaart besteld maar dit moest een "Micro" kaart zijn, had ik overzien. Eigen fout !

Winkel onbereikbaar telefonisch

Gedurende een hele week is er geen enkele winkel telefonisch bereikbaar. Zelfs per mail kreeg ik geen antwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

NIET goed ! Eerste maal dat ik daar kocht !

Slechte ervaring, nieuw ? toestel Canon R7 aangekocht, niet in originele doos, barcode etiket overplakt, toestel werkt niet naar behoren. Er werd mij aangeraden te updaten, stond verjaarde software op. op scherm waren vinger afdrukken. Voel mij belazert.

Top service!

Heel professionele en klantvriendelijke service! We hebben de camera SONY RX100 VII gekocht. De medewerkers namen de tijd om ons te adviseren i.v.m. de keuze van de camera alsook een aantal tips te geven om betere foto's te maken. We raden deze winkel zeker aan.

Première et très bonne expérience

C est mon premier achat via ce site et pour l'instant que du positif . répondent vite aux questions . La livraison a été dans un délai raisonnable commandé le dimanche reçu le mercredi . L'envoi se fait avec POST NL et ils ont annoncés deux fois leur venue et puis reporté .. Mais je ne pénalise pas Kamera express pour cela .

In eerste instantie had ik online een 2de hands camera gekocht. Ik had hem laten leveren in Turnhout. Upgraden naar een nieuw toestel was geen enkel probleem. Prima service.

Goede service en kennis van zaken Sony DSC-RX100 VA

In de winkel werd ik vriendelijk geholpen. Ik ontving een goede uitleg bij het kiezen van een apparaat. De medewerker was deskundig en bood geen standaard verkooppraatjes.

Snelle service en kennis van zaken Panasonic DCTZ200D

Prachtig fototoestel met zeer veel mogelijkheden waarvan ik er nog een heleboel moet van verkennen maar dat vraagt meer tijd. Mooie foto's die niet moeten onderdoen voor de spiegelreflex. Voor wie niet te veel wil sleuren met lenzen en dergelijke een aanrader.

parfait

Plusieurs heures passées avec le vendeur, ultra-compétent, avant de faire le bon choix. Jamais de pression, avis neutre, à l'écoute des besoins du client.

Service fiable et rapide

Conseils de qualité, livraisons rapides.

Service au top!

Merci à Photogalerie Liège pour les supers conseils pour l'achat d'un appareil photo hybride ! Je reviendrai sans hésiter!

prima ervaring

Het contact in de winkel was heel vriendelijk. We kregen een prima uitleg en goede hulp in onze keuze-begeleiding voor een nieuw toestel. Met kennis van zaken en niet gewoon verkoopspraatjes. Fijn!

Achat Fuji XS20

Très bon conseil

The lens suits my needs, and so far it works wonders

The staff was excellent giving me advice about all the possible options and extra information about how to take care of my new equipment. 10/10 service

Uitstekende en vriendelijke bediening

Zeer aangename winkelervaring en men spreekt met kennis van zaken, vriendelijk en behulpzaam

Un plaisir !

Accueil très chaleureux. Très bon conseils. Service au top. Merci Thierry. A recommander+++

excellent conseil en magasin

Le vendeur a pris le temps de nous expliquer les avantages et inconvénients des différents appareils et nous avons pu faire un choix sur cette base.

Bon conseils

Je cherchais un appareil pour mon usage. J'ai reçu et suivi les conseils du revendeurs. Plus d'informations dans 1 ans après avoir utilisé l 'appareil,

De bon produits, de bons prix. Rapide. Bonne communication

Différents achats. Tous c'est toujours bien passé, y compris pour le retour d'article. Et 4,5 car on peut toujours mieux faire :-)

81 Boomsesteenweg

Wilrijk 2610