Service aussi agréable qu'efficace

Cela fait des années que Photogalerie Liège me procure tout le matériel dont j'ai besoin, et je ne citerai pas de nom pour ne pas risquer d'oublier l'un ou l'autre collaborateur.

Zoals een echte winkel moet zijn

De voorbije jaren, sinds ze een winkel hebben in Gent, af en toe wat gekocht. Half september de beslissing genomen om een nieuw toestel te kopen en hiervoor mijn oude camera in te ruilen. Aangezien ik voorheen steeds goed en deskundig advies heb gekregen, ben ik naar de winkel in Gent gestapt. Ik heb een heel mooie overname prijs gekregen. Het toestel dat ik wenste te kopen was bij een concullega 100 euro goedkoper en de prijs werd ook meteen netjes aangepast. Je moet in de winkel soms even wachten voor je aan de beurt bent, de reden hiervoor is dat ze iedereen rustig en deskundig te woord staan. Top service!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor het mooie compliment! Doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent over mijn collega's in Gent. Ik zal dit zeker aan hen doorgeven.

Goede en professionele begeleiding bij bezoek aan de winkel in functie van een aankoop.

Vriendelijk en snel verder geholpen

Ik ben verder geholpen in Turnhout, heel vriendelijke service!

Slechte klantenservice

Probleem met sony z7ii, binnengebracht in Turnhout, ter plekke beslist om op te sturen voor herstelling. Gezien ik zelf geen bod-afsuitstop bij had is lens mee opgestuurd. 2 dagen later beslis ik nieuwe body te kopen sony a7iii. Daarvoor heb ik wel mijn lens nodig. Hersteldienst ´weigert´ mijn lens terug te bezorgen ´omdat dat in deze fase van herstelling moeilijk is´ Ik vind dit absoluut zeer slechte klantbehandeling!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Roger, Bedankt dat u de tijd nam deze review achter te laten. Wat vervelend dat dit zo gelopen is. In overleg met mijn collega's is de lens erop gebleven, maar dit is niet onze wens. Wij willen altijd zo min mogelijk extra meesturen als dit niet nodig. Als wij geweten hadden dat u 2 dagen later een body zou kopen, hadden mijn collega's uiteraard met u meegedacht over een andere oplossing.

Magnifique expérience

Comme toujours le service est parfait

Merci!

Vriendelijk personeel. Nemen hun tijd voor de nodige uitleg.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor dit mooi compliment!

Professioneel !

Canon RF 85mm F/1.2L USM gekocht online. Vlug en veilig aangekomen volgende dag al. Dikke pluim voor Kamera Express. Fantastisch objectief dat zij geld waard is.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Zeker een hele mooie keuze, hier ga je veel plezier van hebben.

Een tevreden klant

Ben blij met mijn nieuwe aankoop. De dienstverlening met de gedetailleerde uitleg was zeer goed wat mij hielp om de juiste keuze te maken. Een aanbeveling voor alle hobby fotografen…

je recommande !

Bons conseils de la part des vendeurs en magasins et prix imbattable pour mon sony iv.

Fujifilm XF 16-55mm f/2.8 R LM WR

je l'avais loué 1 jour et l'avais trouvé très polyvalent du portrait, à la photo de groupe. je me réjouis d'enfin pouvoir utiliser ce zoom à fond

professioneel en doelgericht advies

Zeer vriendelijke medewerkers, die mij goed geholpen hebben met al mijn vragen.

Des pros !

J'ai effectué plusieurs achats depuis des années chez Kamera Express (Photogalerie Nivelles). J'ai également profité des locations, ce qui permet d'essayer le matériel sur le terrain. Services et conseils impeccables. Toujours à l'écoute. Bravo !

Merci!

steeds vakkundig te woord gestaan

Bij mijn aanschaf van mijn Fuji X-T5 kreeg ik nog uitvoerig informatie over het mogelijke 'pakket' waarbij een 16-80mm lens op een voordelige manier kon aangeschaft worden.

prima winkelservice - blij met de aankoop TX-5

Van de Fuji X-T1 naar de X-T5 is een grote stap. Een erg mooie actieprijs en de interne beeldstabilisatie overtuigden mij van de aankoop. Het toestel kon niet even in de winkel geprobeerd worden alvorens aan te kopen omdat de batterij leeg was (uit veiligheidsoverwegingen). Voor zo'n dure aankoop vind ik dat niet kunnen. Gelukkig is er het internet en youtube om op voorhand al veel op te zoeken. In het begin is het wennen aan de veel uitgebreidere mogelijkheden in het menu. Het opnieuw instellen van de eigen functietoetsen en voorkeuren was daarom ook even zoeken. Mijn oude simkaart heb ik moeten vervangen door een veel snellere omdat anders het wegschrijven veel te lang duurde. Jammer dat er enkel een Duitstalige handleiding bij zat en dat je via het internet de Nederlandstalige versie moet zoeken en zelf afdrukken. In de handleiding vond ik ook niet alles terug. Dan maar opnieuw zoeken op youtube naar ervaren/professionele gebruikers. Ik kocht enkel het fototoestel maar kreeg dit in een doos van een Kit-verpakking waardoor de doos veel te groot was en opgevuld met plastiek, vind ik ook niet zo leuk. Maar van de service in de winkel in Mechelen ben ik altijd heel tevreden. En van mijn nieuw fototoestel ook. De kwaliteit is super, ik ben nog altijd een Fuji-fan.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Het is zo te lezen een beetje rommelig gegaan, maar mocht u vragen hebben bent u altijd welkom in de winkel of bij onze klantenservice. Ik wens u veel plezier met deze mooie camera.

Conseil,service rapide de qualité

Commande précise de qualité et dans les plus brefs délais. Juste parfait!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Quel beau compliment ! Je vous remercie de votre attention.

Service a la clientele impeccable

Achat d'un Nikon D850 + poignée, conseil et explications des vendeurs très constructives.

Deze keer slechts een paar kleine accesoires gekocht en toch Top service gekregen. Zo bewijzen ze dat elke klent echt koning is. Bedankt team Kamera-express.

Super Klantvriendelijk !!

Als trouwe klant van Kamera Express (Gent) word ik iedere keer supervlot bediend. Een professionele benadering in de keuze van het product is hun handelsmerk. Ik waardeer telkens het vleugje menselijkheid. (De verkoper ). Een hele fijne winkel om te bezoeken.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor dit mooi compliment! Wat fijn dat je een trouwe klant bent, dat doet me altijd goed te lezen! Wel wil ik u vragen om de achternaam van mijn collega te verwijderen i.v.m. privacy wet.

Achat Lumix S5

On est venu avec la volonté de remplacer notre appareil photo très agé pour rester dans la même gamme. Le vendeur, super sympa, nous a conseillé quelques appareils et a fait le détail des features avec nous. L'objectif 50mm f1.8 fait de superbes photos en soirée à la maison. Pour transferer les photos avec le cable USB, il fallait un port USB 3.0, car l'appareil n'était pas détécté sur un autre port.

reeds jaren klant in Dilbeek. Glenn is een uitstekende verkoper die zijn vak kent heeft veel geduld , zeer vriendelijk en hulpvaardig zeer aan te raden

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor het compliment voor Glen! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent.

uitstekende service

Ik kreeg uitgebreid antwoord op al mijn vragen. Ik kijk uit naar de lessen om nog meer uit mijn camera te kunnen halen!

Très bon conseil

J'ai été reçue au magasin de liège pour avoir des informations sur du matos pour la macro. Le vendeur a pris le temps de me guider et me proposer un achat adapté à mes besoins et finances.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Merci de votre attention ! Je suis heureux que vous ayez eu une si bonne expérience au magasin. Nous voulons toujours aider tout le monde, après tout, c'est aussi notre hobby/passion, alors parfois nous ne manquons pas de sujets de conversation non plus. Nous espérons vous revoir bientôt.

Enorm goed geholpen met duidelijke en professionele uitleg. Uiteindelijk met een ander product naar buiten gegaan dan waar ik voor kwam, maar naar volle tevredenheid tot nu toe. Hier zal ik vaker te zien zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kennis en klantvriendelijkheid op 1 !!

Topervaring bij de aanschaf van een nieuw fototoestel. Een interessant gesprek met Ronny met veel vragen en antwoorden. Met kennis van zaken nam Ronny in de winkel in Wilrijk ruimschoots de tijd om mij op een zeer klantvriendelijke manier wegwijs te maken in de mogelijkheden van een prachtige Sony camera.