Professionele winkelbediende.

Marc heeft mij goed geholpen met het aankoop van mijn nieuwe Nikon. Hartelijk bedankt

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dat kan hij inderdaad heel goed! Fijn dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel weer.

A conseiller

Disponible et qualifié

Bons conseils, comparatifs avec le vendeur, service professionnel

A la recherche d'un Zoom de qualité et polyvalent pour mon Sony A7RIII, et plus lumineux que le Zeiss 24-70/4, j'ai demandé conseils au magasin de Liège. Nous avons fait un comparatif avec le vendeur, en envisageant mon budget, les caractéristiques techniques, le poids et l'encombrement. Une démarche très utile et professionnelle.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Merci pour ce vote de confiance ! Nous sommes heureux d'avoir pu vous aider correctement.

Achat objectif Sigma 60-600 monture Nikon F

Commandé à nivelles, livraison 1 jour après . Conseils ok

du choix du stock au meilleur prix

Tout ce que l on veut est au meilleur prix vendeurs de Liege 10/10 de Nivelles 8/10 de Evere 5/10 de Gand 10/10

Reactie van de bedrijfseigenaar

Merci pour cette critique honnête !

Accueil pro ,

commande via web , en 30 min l'article de stock , donc pas d'attente

Kamera Express, als je daar binnen stapt worden al je vragen beantwoord.

Zoals uit gewoonte bij Kamera Express, eerst tasje koffie en dan een vriendelijke verwelkoming. Zeer vriendelijk, de verkoper Ronny Cras was attentvol en een man met boordevol fotografie kennis wat zeer ten goede kwam. Deze man dringt u niets op, legt alles zeer nauwkeurig uit, de voor en nadelen naargelang het product. Gouden zeldzame kennis achter de toog noem ik dat. Daardoor ook dan een aankoop met een goed en gerust gevoel van een Canon product, de Eos R6 ii met bijhorende Rf 70-200 f4. Klantenservice Had eerder reeds telefonisch kontact gehad wat zeer vlot en duidelijk verliep. Vroeger kon je niet rechtstreeks naar winkel bellen, nu wel wat veel beter is. Een zeer tevreden klant.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor deze mooie review! Fijn te lezen, echter wil ik u vragen wel om de achternaam te verwijderen van mijn collega, in verband met privacywet.

Valse beloftes

Bestelling van artikel met eigenschap morgen afhalen winkel Betaling gedaan Mail gekregen dag erop met nog geen dag bekend van afhaling mogelijk Mail gestuurd voor meer info levertijd… Via klantendienst gevraagd levertijd… Geen enkele reactie meer!!! Ondertussen 3 dagen verder… Niet leuk als je dringend iets nodig hebt en er op rekende dag erna.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van de bedrijfseigenaar

Goedemorgen Dirk, Bedankt dat je de tijd nam deze review achter te laten. Helaas werkt het anders als je online besteld en deze op te halen in de winkel, kunnen wij geen 'volgende dag ophalen' levering bieden. Ons systeem kiest niet altijd de voorraad van de winkel. Dit is helaas niet aan te passen, ondanks onze wens om dit aangepast te krijgen. Dat duurt helaas altijd langer, vandaar dat u deze email ook ontving van mijn collega de volgende dag. Ik zal deze feedback meenemen om de informatie op de website te verbeteren, zodat dit duidelijker is. Maar daarmee bent u uiteraard nu niet geholpen. Ik zal contact met u opnemen om te zien wat de mogelijkheden zijn. Mijn excuses voor alle ongemak.

Perfecte service en communicatie

Perfecte afhandeling van de tweedehands aankoop. Vriendelijke bediening en correct advies.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en correcte afhandeling bij aankoop fototoestel

Verkoper was vriendelijk en gaf voldoende uitleg en wees op de lopende acties.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor het compliment voor de verkoper!

Heel goede en vriendelijke uitleg in de winkel te Gent

Ik ben vriendelijk ontvangen geweest en heb deskundige uitleg gekregen. Ze hebben geluisterd naar wat ik zocht en een gepast toestel aangeboden dat binnen mijn prijsbudget lag.

Altijd top-service!

Een RF 100-500 lens gekocht voor bij mijn Canon R6. Prima keuze! De bediende gaf ook heel degelijk en duidelijk advies. Altijd zeer tevreden over de service!

Professionalisme ten top !

Vriendelijke en ervaren verkopers, die hun producten door en door kennen, en met een luisterend oor naar de wens van de klant. Heel veel uitleg gekregen en geduldig omdat de betaling niet direct lukte (ik was namelijk de limiet vergeten op de betaalkaart :-) ). Maar allemaal goed gekomen dank zij de verkoper. Ik ben vanaf nu vaste klant bij Kamera Express Mechelen.

professionalisme

Excellents conseils, ne pousse pas à la vente. Conseils tenant compte de l'utilisation du matériel. Juste dommage que le droit de rétractation de 15 jours ne s'applique que à la vente en ligne. Possibilité de rétractation mais contre un bon d'achat...Dans certaines enseignes, telle Cool Blue, il y a 1 mois de possibilité de rétractation après achat même si réalisé dans le magasin afin de pouvoir tester le matériel acheté.

Encore un peu de patience

Je suis devenu l'heureux propriétaire d'un EOS R7. Il ne me manque que la bague d'adaptation EF-RF. J'espère qu'elle arrivera vite. Vendeur serviable et disponible pour les explications.

Kwaliteit met de glimlach

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop (telelens van Sigma) bij Kamera Express in Gent. Een vriendelijke en deskundige verkoper maakte alle tijd vrij om mij de nodige uitleg te geven over de verschillende opties. Niets was hem te veel. Ik kon de lenzen ter plaatse ook uitgebreid uittesten. Kamera Express altijd kwaliteit met de glimlach erbij.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor het mooie compliment! Fijn te lezen dat je goed geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact met ons op te nemen, dan helpen wij je daarbij verder.

Excellent service !

Equipe très sympa. Ils se sont montrés très professionnels, très complets, sans pousser à acheter. Je recommande !

EXCELLENT ACCEUIL ET EXPLICATIONS COMPLETES

Je ne suis pas une professionnelle et vos explications m'ont fortement aidée. Merci pour votre professionnalisme, vos conseils et votre temps.

Vlotte bestelprocedure met vriendelijke en deskundige uitleg

De reservatie van mijn nieuwe systeemcamera (Panasonic Lumix S5II) bij Foto Nelissen (Kamera Express-filiaal in Mechelen) verliep heel vlot. Bij afhaling werd ik zeer vriendelijk geholpen en kreeg ik meer dan voldoende uitleg bij mijn nieuwe aankoop.

Super geholpen in de winkel met het maken van een keuze voor mijn camera aankoop alsook alle informatie die mij gegeven werd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

We waren op zoek naar de perfecte comera voor onze behoeften. We werden vriendelijk en proffesioneel geholpen. Nu zijn we perfect uitgerust voor onze volgende reis. Als we willen kunnen we er zelfs lessen volgen. Super

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor het compliment!! Fijn te lezen dat je tevreden bent met ons. Dat klopt inderdaad, daar kan je bij ons ook voor terecht! En uiteraard ook met alle vragen die je zou hebben, dit kan zowel in de winkel als online.

Pure rip-off!!!

I am extremely angry. I was ripped off for 110€. After the camera was not in stock, I wanted my money back. I was told to wait for 10 days for that. Still nothing after 3 weeks. Customer service is a disaster, never reachable by phone, and they simply stop responding to emails. Pure rip-off!! Be careful!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hello Ece, I am so sorry to hear that your refund has still not returned to you. This is not how it is suppose to go, within 5 days you should get the refund. Something went wrong with the credit and there was a refund of €0,18, which of course is incorrect when you made a payment of €110. I will make sure this will be corrected today and that the amount will be send to you within a few days. I will keep in touch with you via email to make sure this will go correctly this time. My sincere apologies that this has gone so wrong.

Positieve ervaring.

Positief met de ervaren verkoper.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor het compliment!

Transaction parfaite et produits de qualité

Starter Kit Panasonic DC-G9 commandé le 31,07,2023 et reçu quelques jours plus tard, bon suivi de la commande. Je suis entièrement satisfait de mon achat effectué via le web Photo Galerie. Société sérieuse à recommander. Produits de qualité. Je vais découvrir ce bel appareil et toutes ses possibilités dans les jours, semaines et années qui viennent,

Reactie van de bedrijfseigenaar

J'espère que vous avez apprécié votre commande et si vous avez des questions, vous savez où nous trouver !

Je viens d'acheter un Fuji XS-20 et le service est comme d'habitude impeccable. Je suis super satisfait de mon achat.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Super à lire, j'espère que vous l'apprécierez !

81 Boomsesteenweg Wilrijk 2610

+31 (0)25 88 25 77