The lens suits my needs, and so far it works wonders

The staff was excellent giving me advice about all the possible options and extra information about how to take care of my new equipment. 10/10 service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Thank you so much! I am happy to read that you succeed.

Uitstekende en vriendelijke bediening

Zeer aangename winkelervaring en men spreekt met kennis van zaken, vriendelijk en behulpzaam

Un plaisir !

Accueil très chaleureux. Très bon conseils. Service au top. Merci Thierry. A recommander+++

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour le compliment !

excellent conseil en magasin

Le vendeur a pris le temps de nous expliquer les avantages et inconvénients des différents appareils et nous avons pu faire un choix sur cette base.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour le compliment. Je suis heureux de lire que vous avez été bien servi et que vous avez donc pu faire le bon choix. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter.

Bon conseils

Je cherchais un appareil pour mon usage. J'ai reçu et suivi les conseils du revendeurs. Plus d'informations dans 1 ans après avoir utilisé l 'appareil,

De bon produits, de bons prix. Rapide. Bonne communication

Différents achats. Tous c'est toujours bien passé, y compris pour le retour d'article. Et 4,5 car on peut toujours mieux faire :-)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour le compliment ! Nous travaillons en effet dur pour améliorer nos processus, parce que nous le pensons aussi.

bons conseils reçus

Accueil sympathique et bon conseil pour l'achat d'un appareil simple et résistant pour un enfant de 11ans.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Quel plaisir de lire que votre enfant a été bien servi et satisfait de ses achats ! Peut-être votre enfant pourrait-il partager les photos sur nos médias sociaux ?

Le meilleur magasin de photo sur Liege

Client du magasin de Liege depuis de nombreuses années, j'ai toujours été satisfait par le service et les conseils apporté au comptoir. Je ne regrette pas du tout mes multiples achats (XT-5 et Ricoh GR III). Si vous devez acheter du matos photo dans la région c'est l'endroit parfait !

Bons conseils

Bons conseils, bel accueil.

Shopping experience was good.

Fast services provided.

Thank you so much!

Heel behulpzaam en to the point

Het aankopen van mijn eerste camera en bijhorende (en trouwens geweldige) lens verliep heel vlot, ik kreeg een korting die normaal niet van toepassing was en extra informatie bij het stellen van vragen gaf het personeel met veel enthousiasme.

100% aanraden!

De verkoper was heel behulpzaam en vriendelijk. Hij heeft me geholpen met de keuze te maken wat ik verwacht van het fototoestel. De verkoper heeft de nodige tijd genomen die in nodig had.

Conseils pertinents et compétence

Le vendeur auquel je suis habitué est toujours aussi aimable et compétent. Il est toujours au service du client! (Seul petit problème, pour lequel il n'est pas responsable, est l'absence d'un manuel en français pour un appareil hybride haut de gamme).

Magasin vendeur au top

Franchement si vous cherchez des conseils et du matos extra, n'hesitez pas

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci pour le compliment !

prima deskundige service

ik was op zoek naar een nieuwe compactcamera. Ik kreeg duidelijke uitleg en heb voor de Panasonic DC TZ95D gekozen.

professioneel en klantvriendelijk

Wij kwamen voor een fototoestel voor onze dochter die start met de opleiding journalistiek in het hoger onderwijs. Wij werden zeer professioneel en rustig en duidelijk geholpen door Stijn, die de tijd nam om zich in te leven in de juiste noden van onze dochter. Daaruit volgde het juiste type camera. Aangenaam, vriendelijk en een verstandige keuze kunnen maken op lange termijn.

heel leuke ervaring bij de aankoop

vriendelijk personeel, geen moeite teveel om uitleg en vergelijking met andere produkten te bespreken, om tot een beste keuze te doen om een produkt te kopen, proficiat met zulk personeel....

Hate d'en profiter !

Après longue réflexion de mon côté, j'ai pris conseil en magasin, et service au top ! Conseils adaptés à nos besoins, accompagnement jusqu'au bout, ouverture des produits et montages des protections. Hâte d'utiliser le produit sur le long terme !

BESTELLING NIET OP TIJD GELEVERD

Heb een bestelling gedaan die normaal 1-4 werkdagen zou duren. Krijg vandaag voor de 3é keer mail dat jullie mijn bestelling gaan verzamelen en me binnen 1-4 werkdagen gaan melden wanneer het klaar is voor verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Magasin de Liège

Le personnel est très agréable, que ce soit pour donner un conseil par téléphone ou au magasin même. J'ai été bien conseillée. J'ai même pu essayer l'objectif que je voulais pour être sûre de mon achat. Très professionnel. Ce n'est pas le premier achat effectué là et ce ne sera pas dernier!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Nous sommes heureux d'avoir pu vous aider dans tous les domaines. Je vous souhaite beaucoup de plaisir avec l'objectif.

Conseils de qualité

Les personnes présentent prennent le temps qu'il faut pour t'expliquer et te conseiller, même un samedi de rush! Je recommande!

Prima eerste ervaring

Vandaag een Canon EOS R10 met objectief gekocht bij Kamera Express in Turnhout. Het was voor mij de eerste aankoop in deze winkel. Ben geholpen door een vriendelijke en behulpzame verkoper. Ik ben zeer tevreden van de service.

achat Canon EOS R7

très bon accueil au magasin de Nivelles, le personnel a pris le temps de répondre à mes questions et de conseiller. entièrement satisfait, à recommander

Merci beaucoup !

Hallo medetweakers, Een paar weken geleden heb ik de Sony A7IV gekocht bij Kamera Express. De camera zelf is geweldig voor zowel fotografie als videografie, een fantastische hybride camera. Ik heb de body gecombineerd met een Sigma 24-70mm f/2.8 lens, als onderdeel van een bundel met een kleine korting. Dit is mijn eerste camera en ik ben er ontzettend tevreden mee. Het is echt een uitstekende camera. Ik wilde zeker weten dat ik gelijk aan de slag kon met fotoshoots voor klanten, en dat kon ik met deze camera zeker. In de afgelopen twee weken heb ik de camera in allerlei situaties kunnen gebruiken: portretten, landschappen, video-opnames, een fotoshoot voor een opendeurdag, en verschillende portretten. In het begin was ik best zenuwachtig en overweldigd door de instellingen, maar na een paar uur van experimenteren en spelen met de instellingen had ik alles onder de knie. Nu vind ik het het makkelijkst om de handmatige modus te gebruiken, zodat ik alles zelf kan aanpassen. Het werkt geweldig en je kunt eigenlijk niet fout gaan met deze camera; hij presteert uitstekend in elke situatie. Wat betreft de klantenservice van Kamera Express, daar ben ik zeer tevreden over. Mijn eerste indruk was erg goed. Ze waren heel behulpzaam en ik had absoluut niet het gevoel dat ik gehaast moest beslissen, zodat ze de volgende klant konden helpen. Dat vind ik normaal gesproken wat ongemakkelijk, maar bij Kamera Express was dat zeker niet het geval. Ik ben er erg blij mee. Ik heb ook meteen twee SD-kaartjes en een tas voor mijn camera gekocht. Ze hebben me ook aangeraden om een extra batterij en een filter aan te schaffen. Daar ga ik binnenkort nog voor terug. Het feit dat je apparatuur kunt huren bij hen vind ik geweldig, omdat je het zo eerst kunt uitproberen voordat je tot aankoop overgaat. Later wil ik graag aan astrofotografie doen, dus ik ben zeker van plan om een grote lens te huren. Ik heb al een oogje op een lens waar ik later een paar dagen mee wil expe

Vandaag aangekocht

Vandaag de Panasonic DC-TZ95D aangekocht bij foto Nelissen te Mechelen. Uitleg was uitstekend.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn te lezen dat alles goed verliep. Je kan ook bij ons terecht voor alleen advies.

Avis sur Kiyoh