Professionnel et accueil agréable

Travail effectué avec sérieux et professionnalisme, aucun soucis! Je recommande!

Ik kocht een nieuwe lens bij Kamera Express en ben zeer tevreden van kwaliteit en service! De kwaliteit van de lens is uitstekend. De service die ik erbij krijg om een voor mij geschikte lens te kiezen was nog beter! Ik liep rond in de winkel en werd vrijwel onmiddellijk aangesproken door een verkoper. Deze bood hulp aan en heeft samen met mij bekeken wat voor soort lens ik wil. Niks was hem te veel en hij probeerde je geen onnodige zaken aan te smeren. Ga zeker eens langs in de winkel in Gent, super!

Zeer correcte afhandeling van bestelling

Al enkele malen wat besteld en steeds correct afgehandeld op alle vlakken. Stipte levering, niet beschadigd door de goede verpakking en kwaliteitsprodukten. Besluit : ik zoek niet meer op andere site's

Statief besteld van Manfrotto. Wat een handige tool! Zeer lichtgewicht en toch veelzijdig. Zoals beloofd ook levering ‘s anderendaags.

Tamron zoomlens met een fantastische prijs-kwaliteitsverhouding

Als vliegtuigspotter was ik al een tijdje opzoek naar een lens met een grotere maximale brandpuntafstand dan 200m. De superstore van Kamera Express in Dilbeek heeft me hierin heel goed begeleid. Naast de duurdere Canon en Nikon lenzen, biedt Tamron in dit segment een zeer goede lens aan en dit aan een betaalbare prijs. Deze lens is dan ook een echte aanrader waarmee ik nu nog mooiere close-ups kan maken van vliegtuigen en dit met een goede beeldkwaliteit. Ook zeer tevreden van de ingebouwde beeldstabilisator. Een klein statief (monopod) is steeds handig om het gewicht van deze lens te ondersteunen.

Zeer tevreden van een knettergekke wijziging bij deze aankoop

Vorige zaterdag liet ik me bij Kamera Express te Turnhout uitvoerig inlichten omtrent een tele zoomlens voor op mijn APS-C camera. De aankoop was bijna zeker, ik had me de laatste weken suf gelezen, het moest een degelijke zoom zijn, niet uitermate zwaar, met een goed bereik en straks ook bruikbaar zijn op een full-frame DSLR camera. De winkelbediende kantelde het gesprek en rekening houdend met mijn wensen stelde hij me voor om die (dure) tele-zoom even te vergeten en de aankoop van een systeemcamera van Sony (A7III) te overwegen uitgerust met een Sigmalens 100-4005-6.3. Snel toestel met een zoomlens met een redelijk bereik en niet te zwaar. Knettergek, plots werd het me duidelijk dat dit wel eens een juiste aankoop kon zijn voor de lange termijn. Full frame, snelle systeemcamera en een prima lens. Ondertussen heb ik de eerste foto's van landende vliegtuigen gemaakt, wow echt snel, scherp, goede kleurweergave, echt onder de indruk. De volgende keer zullen de foto's nog beter zijn, ik was gewoon vergeten om in het menu de hoogste kwaliteit te selecteren. Goed bezig.

Nikon Z 24-200

Professionele shop met zeer goede prijzen en 5 jaar garantie.

Bon achat, expédition rapide, reponse au mail rapide

C'est la garantie 5 ans qui m'a décidé d'acheter chez PhotoSpécialiste. Super objectif, Panasonic 100-400mm f/4-6.3 Leica DG Vario-Elmar Asph Power OIS Monture Micro 4/3 (MFT), "petit" mais super grossissement.

Vriendelijk en zeer bekwaam personeel in de Superstore te Gent en Ninove.

Na veel twijfelen tussen verschillende lenzen en twee type camera's, ben ik gaan mailen met de Superstore te Gent. Uiteindelijk een paar keer binnen gesprongen om extra uitleg te vragen en zelf te testen. Erg vriendelijk personeel en steeds bereid om al jouw vragen te beantwoorden met correcte uitleg. Uiteindelijk de Sony camera A7III gekocht in combinatie met twee primelenzen en deze reeds een week intensief kunnen uittesten. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop, alsook de betrouwbare en vriendelijke service van het team bij Kamera Express. Jullie hebben een vast klantje bij!

super professionele hulp bij keuze aankoop

Een paar toestellen had ik in gedachten, maar voor een definitieve beslissing was nog wat toelichting nodig. Ik ben naar het filiaal in Dilbeek geweest en kreeg de meest vakkundige uitleg die er bestaat. Zelden zo een enthousiaste, professionele verkoper gehad. Voor Glenn was geen enkele vraag te veel en gratis tips kreeg ik er bovenop. Ik voelde mij als klant echt "koning".

Ik kocht de Canon mark 6d ii en ben heel tevreden van de camera!

snelle levering, onbeschadigd anngekomen

Ik heb op de valreep een Nikon D 7200 gekocht, passend voor de oudere Ai-s lenzen, en met flitser. De eerste foto's zijn heel bemoedigend, zeer scherp, zelfs bij ISO 1600.

Ik kom hier nog!

Goede uitleg gekregen! Vriendelijke mensen! Correcte prijs!

na terugbrengen van lampen nieuwe gekregen die ook niet werken

Bestelde 2 video studiolampen die snel geleverd werden. Ze werkten echter niet of gedeeltelijk. Terug ingeleverd in plaatselijke winkel en enkele dagen nieuwe gekregen. Werkten helemaal niet! Jammer

tout correspond à mes attentes

un service sérieux, une livraison en ordre et une réponse à une demande rapide.

snelle levering R5

Ondanks een schijnbare vertraging van de levering van de Eos R5 was die na een paar mailtjes nr Kamera Express binnen de kortste keren in kannen en kruiken.

Professioneel

Mijn ervaring gisteren tijdend de aankoop van een GOPRO 9 was zoals steeds zeer professioneel. De reden dat ik steeds terugkeer naar Kamera Express is voor hun zeer goede prijszetting en voor hun professionalisme en productkennis.

Toujours aussi parfait

Ceci est mon 3ème achat chez Kamera Express et le service est toujours aussi impeccable. Prix intéressant, site facile à utiliser et livraison ultra rapide.

Aanrader

Uitgebreide keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijzen voor vele producten lager dan in andere webwinkels.

achat d'une tv philips ambilight 55

Livraison rapide , prix en solde, état impeccable, rien à dire

Zeer snelle en vlotte service - duidelijke uitleg over producten

Mijn ervaring met Kamera Express te Wilrijk was zeer goed. Ik werd geholpen door een medewerkster die die beste prijs kwaliteit voor ons uitzocht en zeer goede tips gaf.

Aangenaam kopen.

Afgelopen week een Canon EOS 250D gekocht de store in Antwerpen. Vriendelijk onthaald en kunnen spreken over de camera en gelijkaardige producten. Uiteindelijk bij mijn keuze gebleven en met een glimlach naar huis. Super goed product en de winkel waar ik als eerste kijk als het gaat om Camera's en hun accessoires.

Zeer tevreden van canon eos 90d besteld bij Kamera Express

Zeer goed advies gekregen in de winkel zelf over mogelijke camera's die ik zou kunnen gebruiken voor natuurfotografie. De canon eos 90d, één van de opties die door Kamera Express werd aangehaald, later dan ook besteld en super tevreden! Prijs kwaliteit lijkt mij zeker in orde!

Goede service - grote voorraad

Nieuwe lens gaan kopen nadat de mijne het begeven had. Goede raad gekregen om keuze te helpen maken. Kan er geen slecht woord over zeggen. Snel geholpen, zonder de indruk te hebben dat het snel moest gaan. Tevreden klant.