goed en snelle levering

Lens, filmrol en mini-soft box besteld laat op de avond en de dag erna geleverd. Top!

Snelle levering, grote keuze, goede online site en vooral echte winkels.

Mijn keuze voor kamera-express is deels gekomen, door de zeer goede online site met eenvoudige zoekacties, zeer groot aanbod, de concurrentiële prijzen, en vooral, de aanwezigheid van een fysieke winkel in mijn omgeving.

Vlotte service

Telefonisch werden al mijn vragen vlot beantwoord voor ik besliste de bestelling te plaatsen. Snelle levering, uitstekende service.

Achat sans problème et prix intéressants !

J'ai acheté sur le site Kamera Express un objectif OLYMPUS M. ZUIKO Digital 75mm F1.8 et un filtre protecteur HOYA HDX L'achat s'est passé sans problème et j'ai reçu mon colis quelques jours plus tard

Livraison ultra rapide

Livraison très rapide et bon suivi des questions par mail

Appareils en stock livrés le lendemain

Un moniteur haut de gamme BenQ SW271 27 pouces et un colorimètre Datacolor SpyderX Pro déclarés en stock et commandés vers 23h on été livrés le lendemain matin. Les prix sont concurrentiels et des promos et extension de garantie sont proposés sur certains produits.

Très bon service!

Vendeuse excellente, donne de très bons conseils, elle prend le temps et répond à toutes les questions. Dommage qu'on ne puisse pas essayer les appareils photos sur place

Fast, easy, best price

Rapide, facile avec les meilleurs prix. 5ans de garantie et des magasins hors ligne voici tous les arguments qui m'ont fait acheter chez eux.

Gewoonweg top!

Snelle en heldere online klantenservice en supersnelle levering.

Vriendelijke en snelle service

Uitgebreid aanbod, interessante prijzen. Wij hadden per mail een vraag gesteld omtrent cashback, hierop werd snel geantwoord. Ons zien ze hier nog! Wij zijn ook zeer tevreden van de camera, wie een compacte camera zoekt om degelijke foto's en filmpjes te maken, bekijk de Fujifilm X-T30 eens!

Vriendelijk bediening en goede levering. Zeer tevreden met de tv.

Alles werkt naar behoren en goede advies gekregen in de winkel.

De winkel waar je moet zijn!

Kamera Express is een winkel waar ik steeds alles koop om te fotograferen. In de winkel in Antwerpen krijg je een goeie uitleg en maken ze tijd voor u. Verkoper Paul heeft mij zeer goed geholpen om een keuze te maken welke lens voor mij van toepassing was. Het is de Sigma 100 - 400 mm F5-6.3 DG geworden!

Excellent service

Commandé un soir et livré le sur lendemain au matin. Le seul reproche c'est que malgré une commande passée depuis le site en français, on m'a contacté depuis la Hollande pour la livraison en néerlandais et j'ai du parler en Anglais mais ça n'a pas été un soucis.

Snelle en duidelijke communicatie met de winkel in Antwerpen

Na 'n eenvoudig mailtje ivm een vraag betreffende de voorraad van 'n AV receiver van Pioneer aan de winkel in Antwerpen, ontving ik nog dezelfde dag een antwoord. Positief was dat het betreffende toestel op voorraad was en reeds vrijblijvend voor mij was gereserveerd. Het ophalen in de winkel is ook vlot verlopen.

Excellent service.

I purchased a Panasonic Lumix DMC-LX100 online, and picked it up the following day from Kamera Express Evere. Everything went according to plan, no hitches or glitches (which has not always been my experience with online purchases !). Very satisfied.

zeer professioneel

Kamera express , mijn favoriete winkel sinds de opening. Wederom altijd goed geïnformeerd. Zeer professionele aanradingen. Nog nooit teleurgesteld. Ik ben steeds tevreden over de aangeraden toestellen. Het personeel is zeer geduldig en bekwaam, ze nemen de tijd om alles uit te leggen in détail, zelfs met tekeningen. Top.

super service

Super snel en deskundig verder geholpen! Iedereen helpt je op een super vriendelijke manier om de juiste keuzes te maken.

Vlotte afhandeling

De K1 II was niet de eerste aankoop bij Kamera-express. Ook in het verleden werd alles heel vlot en netjes afgehandeld.

Service impeccable et livraison hyper rapide

Appareil commandé vers 18 et livré, le lendemain, en mains propres, à la maison. Emballage TB. Information par mail TB (en néerlandais)

supersnel en kwaliteit

na bestelling s avonds , met vele vertragingen van de pakketdiensten toch een supersnelle levering de dag erna goed verpakt , mooie lensoptie

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte aflevering, perfecte informatie

Ik koop al enkele jaren mijn fotomateriaal bij camera express en ben steeds goed geholpen. Ik kreeg de gepaste en juist uitleg en correcte aflevering van de aangekochte goederen. Een topbedrijf.

Très bonne réactivité et prix très intéressants

Réponse rapide aux mails et évaluation de mon matériel de reprise correcte. ( Que j'ai fini par vendre au particulier ) Les prix et les promos pratiqués sont attractifs et respectés . Accueil très correct malgré les mesures sanitaires . 1er achat mais ce ne sera peut-être pas le dernier

Duidelijk website en snelle levering

Bij Kamera Expres vind ik steeds meteen wat ik zoek. De website is overzichtelijk en de leveringen zijn snel. Plus, vaak ook nog eens de laagste prijs.

prima service

Goede hulp en advies in de winkel.

Zeer deskundige en vriendelijke uitleg over mijn product. Echt top!

Zeer deskundige en vriendelijke uitleg over mijn product. Echt top!