Aanrader

Te laagste prijsgarantie, snelle levering en top merken in aanbieding.

en ongeloofkijke service

als je een probleem hebt en de vraag stelt aan de medewerkers wordt je direct geholepen op de best mogelijke manier beter kan je het niet vinden. ook zijn het steeds eerlijke prijzen en een snelle levering

Zeer tevreden van de lens

Hey ik ben zeer tevreden van deze lens!!! Tamron 150-600 G2

Besteld en de dag erop netjes geleverd. Tot nu toe zeer tevreden van de TV die we besteld hadden

Besteld en de dag erop keurig geleverd. Aanrader!

Escroquerie

Obligée de mettre une étoile... J'ai passé une commande pour une TV en stock mi-juillet. Le paiement a été fait. Depuis cette date, j'ai cru comprendre que la TV n'est pas en stock mais.. impossible de les joindre.. aucune solution proposée.. et bien sur toujours aucune TV ni aucun remboursement A FUIR Escroquerie

• Nous recommanderiez-vous? Non

Uitstekende levering service

Levering service 10/10

Topproduct

Ik was al even op zoek naar een totaaloplossing voor het transporteren van mijn fotomateriaal. Stevige rugzak met verschillende indelingen voor het opbergen van de verschillende onderdelen. Onderzijde met de nodige bescherming tegen vocht en zijdelings de mogelijkheid om je statief te bevestigen. Vroeger ging ik met 3 losse zakken op pad en nu met een goede rugzak. Bovendien was de zending de volgende dag reeds in huis.

Winkel met deskundig advies

Onlangs mijn Canon eos R5 in ontvangst mogen nemen. De medewerkers van Kamera Express geven steeds deskundig advies en zijn goed op de hoogte van hun producten. Ook bij inruilacties krijg je bij Kamera Express een eerlijke inruilprijs. Een fysieke winkel van Kamera Express in mijn buurt ervaar ik als een zeer groot pluspunt.

goede prijs en zeer vlotte levering

duidelijke website met goede omschrijving zeer concurrentiële prijzen supervlotte levering

C'était suivi de près

Malgré un peu de lenteur du au covid 19, l'équipe Facebook à su retrouver mon paquet et le réparer.

Correcte en snelle opvolging pre-orders !

Mails worden snel beantwoord en ruime voorraad in de winkel te Gent.

perfect

We kregen de nodige uitleg over het toestel. Levering thuis is gratis. De laagst prijs is echt van toepassing. we zijn tevreden

Excellent

Excellent fast delivery

Snelle levering en product staat correct omschreven

Bij al mijn vorige bestellingen werd ik telkens snel beleverd. Meestal de dag nadien! Handig, want ik denk soms op het laatste moment nog aan nieuwe spullen. Elk product staat ook omschreven hoe het exact is.

Service efficace malgré la difficulté de la période Covid

Léger retard de la prise en compte du paiement dû à la crise covid-19 qui a eu pour effet de retarder la livraison de la commande de quelques jours mais suivi efficace par mail afin d'expliquer ces difficultés. Une fois le paiement pris en compte, le produit est livré dans les 24h.

Un service impeccable depuis le magasin de Turnhout

J'ai commandé directement au magasin de Turnhout (turnhout@kamera-express.be). Tout s'est déroulé sans problème, de la commande à la réception du matériel. Amical, professionnel et correct.

prix intéressant service trés rapide et sur

j ai commandé une mini carte sd le soir et je l ai eu le lendemain 13 h, merci pour le service trés rapide et sur

Zeer goede service

Ik was opzoek naar een nieuwe lens. Heb eerst wat lenzen bekeken op de site, zeer overzichtelijke site met voldoende informatie. Ben daarna naar de winkel van Kamera Express geweest met de informatie van de site in het achterhoofd. In de winkel kreeg ik professionele hulp bij het uitkiezen van de geschikte lens en ook wat tips meegekregen. De service was heel goed en de medewerker was vriendelijk. Ben zeer blij met mijn aankoop.

Kennis van zaken

Zelf ken ik niets van camera's en wilde er eentje cadeau doen aan mijn vriend. Dankzij de expertise van de winkeljuffrouw heb ik snel gevonden wat bij mijn wensen en behoeften aansluit. Hopelijk is mijn vriend binnenkort even tevreden over de camera als ik over mijn winkelervaring. :)

Top Service !

Onlangs was ik in de winkel in Antwerpen voor de aankoop van een Sony A7R II met een heel assortiment aan Tamron lenzen. Heel goede uitleg gekregen van Steven. En natuurlijk super tevreden over het materiaal. Doe zo verder, jongens. Top winkel!

SUPER!!

Men wist direct wat ik wilde, perfect geholpen en een zeer goede en duidelijke uitleg. Daarbij een goede prijs, meer moet dat niet zijn!

GEWELDIGE SNELLE LEVERING en TOPPRIJZEN!

Ik heb een vriijdag avond een TV van 55inch besteld, er stond bij voor 20u00 besteld morgen in huis. Direct besteld zonder te twijfelen. Nog geen uur later bellen ze mij voor wanneer het past om zaterdag de TV te leveren. Gewoon SUPER!!!!

serviable et aimable

Contact très agréable, prends le temps dans les explications et conseils

Een winkel met een goed gevoel.

Mijn eerste aankoop bij Kamera Express (Turnhout) was meteen een schot in de roos. Ik had een offerte aangevraagd voor een camera body, lens, V-mount battery pack en een external SSD. Ik kreeg meteen 3% extra korting bovenop hun reeds scherpe prijzen. De producten werden snel geleverd en e-mailverkeer hierover was zeer efficiënt. Toen ik de producten in de winkel ging afhalen, bleek dat ik het verkeerde type batterij besteld had (mijn eigen fout dus). Hier werd geen enkel probleem over gemaakt. Ze namen het product gewoon terug in stock en voor mij werd het juiste type batterij besteld. Ik heb zelf ook jaren in de retail gestaan in een winkel waar de klant koning was. Dat gevoel had ik hier dus ook. En dat is iets wat de dag van vandaag nog maar zelden voorkomt. De medewerkers waren allen vriendelijk, behulpzaam en met vakkennis. Mijn volgende aankoop staat al vast: een tweede lens en een statief. Ik weet nog niet precies welke, maar ik weet wel zeker waar ik deze ga aanschaffen. Kamera Express team: Doe zo verder!