Service au téléphone et au magasin efficace et très agréable.

Site facilement accessible.

Service impeccable

Je viens de commander un objectif Sigma 18-50 f2.8 pour Fuji et le service est comme d'habitude impeccable. Je suis super satisfait de mon achat.

Vlotte samenwerking!

Lens online gereserveerd en de dag erna opgehaald in de winkel van Gent. Vlot afgehandeld door Francis, de vragen die ik nog had werden vakkundig beantwoord.

Super! Wij wensen u veel plezier met de lens!

goede winkelservice

Heel goed geholpen door de winkelmedewerkers te Dilbeek Bedankt!

Fijn om te lezen!

Blijf weg van Kamera Express.

Mijn online bestelling bij Kamera Express is een lijdensweg. De bestelling is een week te laat verstuurd, de voorraad info op de website blijkt verkeerd, er werd niet of verkeerd gecommuniceerd over de status van de bestelling, er blijken bij aankomst zaken defect, en er wordt nu moeilijk gedaan i.v.m. retour. Momenteel zelfs volledige stilte langs hun kant. Blijf weg van Kamera Express.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons gehad met Ares, ik kom graag met je in contact om dit op te lossen.

Goeie service en deskundige uitleg

Goeie service en deskundige uitleg , tevens ook een goeie na service wat tegenwoordig niet meer evident is. Ook zelf langs kunnen gaan is een meerwaarde dan de aankoop te regelen via een online portaal. De 5 jaar garantie is leuk meegenomen bij de aankoop van een body of lens.

Vraiment au top

Suite à un conseil d'un ami, je me suis dirigé vers Photo Galerie, et franchement j'ai été agréable surprise du service au top. Un conseiller m'a aidé dans mon choix et m'a expliqué comment fonctionne l'appareil. Magasin à recommander.

Merci de m'avoir recommandé. Nous sommes heureux d'avoir pu vous aider.

Service de très grande qualité

J’achète tout mon matériel photo chez Kamera Express (mark IV, iii, filtres…) les prix sont toujours très compétitifs et le service de grande qualité.

Personnel sympa et compétant

Déjà client bien avant de devenir "PhotoGalerie powered by Kamera Express", que ce soit à Luxembourg ville ou maintenant à Nivelles l'accueil a toujours été sympathique et les conseils avisés. Nikoniste depuis plus de 55 ans le personnel de Nivelles m'a convaincu de passer à Fulifilm !

Team Kamera express Antwerpen, zeer goede ervaring. Overname van de oude foto apparatuur verliep vlekkeloos, en het waren ook de prijzen vooraf opgesteld via mail. Bij de aankoop van de nieuwe foto apparatuur een goede uitleg en tips gekregen. En ze nemen tijd voor hun klanten! Aanrader

Fijn om te lezen dat het zo goed gegaan is! Ik wens je veel plezier met je nieuwe camera!

compétence, accueil

l'accueil est toujours avec un sourire. Disponibilité et compétence sont au rendez vous , merci

Merci!

toujours bien servi

C'est le 5è appareil photo que j'achète chez Photogalerie. J'ai toujours été bien reçue et bien conseillée. Rien ne vaudra jamais le fait d' avoir l'appareil en main et des explications d'un pro Je recommande vivement! merci Thierry pour tes conseils :)

Merci pour votre belle critique! Nous avons hâte de vous voir en magasin.

Tevreden met aankoop

Ik kocht recent een Canon Powershot SX70 HS in Kamera Express Mechelen, zeer tevreden over de uitleg die ik hier kreeg. Ook ben ik erg blij met het toestel, voorlopig nog geen minpunten.

Goede aankoop en goed advies in winkel in Dilbeek

Goede aankoop en goed advies in de winkel in Dilbeek Na 15 jaar trouwe dienst van mijn D300 werd het tijd voor een upgrade. Ik had al kennis gemaakt met de D850 door die van een vriend te kunnen gebruiken en uit te testen. Het is een prachtig toestel ! In de winkel heb ik heel goed advies gekregen over de lens die in het pack zit, en een heel goede flitser. De volgende jaren kan ik weer heel veel mooie foto's schieten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Je gaat vast een hoop plezier hebben met deze camera!

fijne aankoop ervaring

Ik heb een Ricoh III aangekocht bij Kamera Express in Brussel en ik heb uitstekend advies op maat gekregen voor wat ik nodig heb: een camera voor op reis. Ik heb zelfs eerst getwijfeld en een andere camera gekocht. Een dag later mocht ik het gratis vervangen voor de Ricoh gr iii. Zeer fijne ervaring in de winkel dus. Veel beter dan online bestellen.

Goede en snelle service

Ik ging naar de shop in Mechelen en kocht een Nikon Z6II, hij was echter niet voorradig. Ik kreeg de onderdelen van mijn bestelling die voorradig waren onmiddellijk mee en de rest kwam de dag erna via de pakjesdienst

Équipe super sympatique

Magasin de Nivelles Équipe super sympa et très professionnel de très bon conseils

Merci pour le compliment !

Professioneel en persoonlijk advies

Deze week een Sony Cybershot DSC-RX10 mark IV gekocht. Uiterst tevreden over het advies dat medewerker Steven gaf, ook over accessories,

Dat is zeker een mooie camera! Fijn dat Steven je daarbij kon helpen. Veel plezier ermee!

Uitstekende kwaliteit

Kamera Express stuurde info omtrent mijn bestelling en bij het halen van mijn camera en lens kreeg ik een mooie en duidelijke uitleg van mijn producten. Ze zijn klantgericht en geven eerlijke info! Dit vind ik heel belangrijk.

Perfecte uitleg om aan mijn noden te voldoen

In de winkel in Gent nam Julia de tijd om te luisteren naar mijn noden en mij advies te geven bij de keuze van de juiste lens bij een nieuwe camera. Ik kreeg de tijd om enkele lenzen effectief te testen.

toujours satisfait

Servi par Thierry chez Photogalerie à Liège, le vendeur le plus sympa du magasin ;-)

Via mail vroeg ik informatie over een mogelijke aankoop. Ik kreeg steeds dezelfde dag nog antwoord. Op voorstel werd zelfs een objectief uit magazijn opgehaald zodat ik het kon bekijken / testen in de winkel. Daar kreeg ik ook verdere professionele uitleg over het objectief en het gebruik ervan. Dus kortom een prima service.

Ik ken enkele fotowinkels, maar deze is onovertroffen.

Ik was op zoek naar een opvolger van mijn (oude) Minolta Dynax. Een vriend raadde me Kamera Express aan, want de mensen die daar werken kennen ween waarover ze praten. Hij heeft groot gelijk! De verkoper kent zowat ieder toestel in het gamma en loodste mij geduldig en met de nodige uitleg naar een nieuw toestel. De eerste resultaten zijn verbluffend en ik leer telkens iets bij.

Achat d'un appareil photo Sony

J'avais besoin de m'acheter un nouvel appareil photo. Pour ce faire, je me suis rendue à leur magasin situé à Dilbeek. Grand magasin avec beaucoup de choix, discussion efficace avec le vendeur. Je recommande.

Accueil, conseils et service au top !

Client depuis des années, j'ai toujours été très satisfait de l'accueil, des conseils et du service de toute l'équipe à Nivelles. Merci, les gars !

Merci pour votre commentaire !