Accueil, conseils et service au top !

Client depuis des années, j'ai toujours été très satisfait de l'accueil, des conseils et du service de toute l'équipe à Nivelles. Merci, les gars !

Merci pour votre commentaire !

Excellent choix, accueil chaleureux, conseils avisés

Je venais avec une idée précise, attiré par le prix intéressant. Le vendeur, très attentif à mes souhaits, m'a conseillé sans me forcer la main et m'a proposé de comparer les appareils quelques jours plus tard. J'ai pris le temps de me renseigner et ai vite compris que son conseil était excellent et je l'ai suivi. Je ne le regrette pas.

Je suis ravie de lire que ce projet a été si bien réalisé et je vous souhaite beaucoup de plaisir avec ce projet !

Goed advies, maar een tikje te commercieel

Het advies is degelijk, maar de verkoper in Gent stuurde m.i. iets te snel naar de aankoop van een nieuwe camera ipv de herstelling van mijn vorige goed te duiden. Dat vond ik een ontgoocheling. Zeker voor een speciaalzaak.

Uitleg was super, maar levering was bijzonder traag

In de winkel te Gent kreeg ik een super goede uitleg (zeker 5 sterren) over Nikon Coolpix P1000, maar was helaas niet meer beschikbaar in de winkel. Het laatste toestel werd vlak voor mij verkocht. Dus is het toestel besteld (bestelling 1 ster) en het was voorradig. Na bijna twee weken heb ik getelefoneerd en kreeg ik de uitleg dat er niets mis was met mijn bestelling en men niet wist was er verkeerd was met mijn bestelling. Uiteindelijk hebben ze de bestelling doorgegeven aan een andere dienst, waarvan ik de dag nadien een e-mail kreeg met de melding "De levering is gereed gemaakt naar onze winkel Gent.". En ... de dag nadien kreeg ik een e-mail om me te melden dat het toestel mag afgehaald worden. Wat ik uiteraard onmiddellijk gedaan heb.

Hey Ivan, Wat vervelend om te lezen dat het niet zo soepel verlopen is. Uiteindelijk heeft u de camera toch gekregen, sorry voor de late levering maar ik wens u er veel plezier mee.

Ik ben mijn fujifilm X-S10 camera gaan halen in de camera express winkel in Mechelen. Je hebt een heel aanbod aan camera’s en krijgt er ook gelijk een hele goeie uitleg bij. Dus de service hier is TOP!! Zeker een aanrader.

Achat d'un boitier

Toujours un accueil sympa et cool. Des conseils de pro. Une équipe à l'écoute. Que vouloir de plus ? Les prix sont les plus avantageux également...

Camcorder sony HDR CX405

Reservering en ophalen loopt perfect. Aangezien dit een vervanging was van een identieke voorganger, was verdere uitleg niet nodig. Deze werd nochtans vriendelijk aangeboden.

Fijn dat je hebt kunnen slagen bij ons! Soms is de opvolger gewoon DE keuze in plaats van een hele andere lens. Heel veel plezier ermee!

Geweldige service

Heel blij met de service bij Kamera Express. Reeds met verschillende verkopers gebrainstormed en naar oplossingen gezocht. Telkens zeer goed geholpen door mensen met veel kennis. Ook het verhuursysteem is top.

Heel goed geholpen in de winkel in Gent.

De mensen zijn service minded en gepassioneerd waardoor je je heel welkom voelt.

Service 10/10

Ik koop en huur vaak bij kamera express. Alles wordt op tijd geleverd nooit problemen gehad. echt een Aanrader

Zeer goede klantenservice in de winkel

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen in de winkel in Mechelen. Op een rustige manier kon ik mijn verhaal kwijt over garantie en daarna het kopen van een nieuwe camera. Ik werd heel correct en vriendelijk geholpen. Er werd niets opgedrongen.

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent Koen. En vooral dat je niets opgedrongen werd. Dit heeft natuurlijk totaal geen zin. Als je iets tegen je zin zou komen, dan kan je ook niet goed omgaan met het apparatuur. En dat is altijd onze doel. We willen iedereen helpen zodat zij hun fotografie tot het volgende niveau kunnen tillen! Je kan dus ook altijd bij ons terecht met vragen. Hopelijk zien we je snel weer.

Très bon service

Les vendeurs connaissent très bien leur métier. Dommage qu'il n'y ait pas plus de stock. Il n'y avait pas du tout d'appareil disponible (aucun délai donné) dans la gamme que nous cherchions.

Merci pour le compliment ! Malheureusement, les fournisseurs ont des difficultés à livrer les produits, ce qui fait que la boutique est un peu moins remplie que nous l'aurions souhaité.

Remplacement de mon EOS 7D et mon canon 100-400L

Le vendeur de chez PHOTOGALERIE à Liège m'a parfaitement et patiemment expliqué tous les qualités et défaut des différents boitiers et objectifs pouvant me convenir. Il a répondu à toutes mes questions et m'a proposé la garantie de 5 ans. Grâce à lui j'ai pu obtenir le combo boitier-objectif idéale pour mes photos. Il m'a aussi expliqué les démarches à effectuer pour bénéficier du cash back. En résumé : service à la fois sympathique et professionnel.

Merci pour le compliment ! C'est un plaisir de lire que vous avez été si bien servi. Vous pouvez bien entendu nous contacter si vous avez des questions ou des doutes.

Professioneel en klantvriendelijk !

De gewenste lens kon zonder meerkost online gedurende 24 uur gereserveerd worden. Bij aankoop gaf de verkoper duidelijke en nuttige informatie. Wat je van een zaak verwacht.

Topservice

Wij zijn heel vriendelijk onthaald, wij zochten een nieuwe camera om verder mee te gaan en de verkoper heeft ons met al zijn ervaring hier enorm veel mee geholpen ! Je wordt niet verplicht voor de duurste camera te kopen , ze bekijken uw budget en zoek dan de perfecte fototoestel dat volledig past bij u Top service !!

Super magasin

Personnel agréable et professionnel

Probleemloos

Reeds enkele jaren klant bij jullie en alles verloopt steeds probleemloos. Voor grotere aankopen prefereer ik de fysieke Kamera-express winkel wegens de persoonlijke aanpak, en het risico op falende pakjesdiensten te vermijden.

Très satisfait de mon achat, Nikon Z6II + Z 24/120 f/4

J’ai reçu les renseignements comme je l’espérais et la commande a été honorée très rapidement.

Merci pour ce commentaire. Je suis heureux de lire que tout vous a donné satisfaction. Nous espérons vous revoir bientôt.

j'ai acheté cet objectif zoom Sigma 150-600 pour faire de la photo animalière.

Ce produit avait reçu une bonne cote dans une revue spécialisée. Le vendeur de chez PHOTOGALERIE à Liège a confirmé les qualités de ce télé-objectif, il a répondu à toutes mes questions et m'a proposé la garantie de 5 ans. Il m'a aussi expliqué les démarches à effectuer pour bénéficier du cash back. En résumé : service à la fois sympathique et professionnel.

Très bonne relation clientèle

Idem, bonne relation clientèle

Sony FE 24-105 f4 G OSS - résultats convaincants d'n obectif à tout faire

Objectif acheté en magasin à Liège. J'ai choisi cet objectif pour le mettre sur un Alpha 6x00 parce que beaucoup plus performant ( y compris en APS-C ) que le 18-105 f4. Les résultats sur le terrain confirment les tests de DXO-mark. La plage de focales est presque universelle, d'autant que le piqué de cet objectif autorise le "cropping" ( recadrage, qui augmente le grossissement/la puissance apparent.e du zoom ). Appareil acheté chez Kamera Express ( comme le font d'autres membres de mon club ) parce qu'une garantie de 5 ans est offerte sans supplément de prix. Je regrette que K-E ait une gestion des prix de type "aviation" càd. "variable au jour le jour", raison pour laquelle je n'ai accordé que 3 étoiles.

Na 6 gekochte toestellen is het vertrouwen nog steeds maximaal

Onlangs in juni 2023 hebben we een nieuwe sony-camera gekocht bij "Foto Nelissen" gekocht. Alhoewel dit reeds het 6de toestel is , kregen we een volledige uitleg betreffende de werking en de mogelijkheden van onze aankoop SONY DSC-RX10M4 en dit in voor iedereen begrijpelijke taal. Ik ga voor dergelijke aankopen , filmcamera's en fototoestellen alleen naar hier. Zonder mezelf te overschatten , deze winkel aanbevelen zou ik aan iedereen doen met volle positieve overtuiging.

experience positive

conseils avisés du personnel du magasin

achat d un nouvel objectif

personnel accueillant et très gentil , bonne explication merci a eux

Merci pour cette belle critique ! Je suis ravi de lire que vous êtes satisfaite.

Génial et professionnelle

Les conseils reçus ont été d'une grande aide ! SUPER ! MERCI