Fantastische service

Een super ervaring gepaard aan een mindere ervaring vriendelijke mensen een top service gewoon super top fantastisch en dit in een moeilijke periode waar ik mijn spullen kwijt was

Keurig net 3 dagen thuis!

Fantastisch.

Had nooit verwacht het gehoorapparaatje van mijn dochter nog terug te krijgen.

retrieving lost items very easy

Looking for a lost item and retrieving it is quite easy. Creating a lost item however I have had know idea wheterh the organisation where I reported the lost was informed or at oahter means made aware of the lost item. Seems no link/communication between the two parts of the app. That could be improved1

Snel en discreet

vreselijke ervaring

uiteraard is het fijn dat mijn mobiel terug gevonden is. Nadat ik een ophaaldatum had gekozen kreeg ik van jullie een mail met de afhaalafspraak op vrijdag 26 juni tussen 8-20 uur. Ik reisde vanuit Haarlem naar Amersfoort en was daar om 18.00 uur. De deur was gesloten en op de deur hing een briefje dat ze vanaf 16.00 uur gesloten waren. Balen. Thuis koos ik maandag 29 juni en kreeg weer een bericht dat die dag tussen 8-20 uur mijn mobiel voor me klaar zou liggen. Ik wist ondertussen dat dit foute informatie was en dat ik er voor 16.00 uur moest zijn. Ik stond die maandag om 14.00 uur weer in Amersfoort voor de deur die wederom gesloten was. Er stond een telefoonnummer op de deur maar daar wist enkel een bandje me te vertellen dat ik naar de website kon gaan. Klantendesk niet telefonisch bereikbaar en de Chauffeurs in Amersfoort wisten geen van allen wat ik verder kon doen dan maar weer naar huis te gaan en het later maar weer een keer te proberen. Al met al, erg slechte ervaring

Snel een melding dat mijn product was gevonden. Top

Ik raad iedereen aan

Dankzij ilost heb ik mijn telefoon gevonden. Ik ben erg blij omdat ik alle belangrijke dingen daar had. Ik raad iedereen aan

Super geregeld, toppie!

Duidelijk, vriendelijk personeel. Ik heb de sleutels in de bus naar Kaatsheuvel verloren en woon in Drunen, dan is t enige minpuntje dat ik de sleutels in Uden op moet halen want dat is toch zo'n dikke 45 km.

Blij met de eerlijke vinder en de service daarna van iLost

Jammer dat je de eerlijke vinder niet kunt bedanken. Ik heb mijn tas met spullen met ook camera van € 3000 keurig terug. Officieel heeft een vinder recht op 10 % vindersloon. Het is leuk om iLost te bedanken maar de meeste eer komt toch de eerlijke vinder toe. Juist om deze eerlijkheid te waarderen en te stimuleren zou een bedankje mogelijk moeten kunnen zijn. ook wanneer de spullen niet opgehaald worden door de eigenaar is de eerlijke vinder de rechthebbende zo die zou willen.

Ik heb mijn telefoon terug zonder gedoe.

Super!! In Deutschland gibts das nicht.

Kompliment an Amsterdam! Schneller und unkomplizierter Service. Macht weiter so. Ich möchte mich gern bei ehrlichen Finder bedanken. Haben Sie Kontaktdaten? Freundliche Grüsse Christian Haag

Mijn verloren item kwam snel op de site, en ik kreeg ook heel snel antwoord op mijn reactie. Op het moment dat ik mij realiseerde dat ik mijn tas met werkelijk alles erin in de bus had laten liggen (dat was om 7.30 uur) had ik graag iemand gesproken, tot 9.00 uur kreeg ik een antwoord app. bij Qov. (ik snap het wel maar de paniek was groot..) Ik werk om de hoek bij het ilost kantoor (Papendorp), ik vond het erg jammer dat ik niet op de dag zelf (donderdag) mijn tas op kon halen maar pas op vrijdag (voor mij geen werkdag) waardoor ik spreciaal vanuit Arnhem moest komen. Ik had graag telefonisch contact willen kunnen hebben met iLost. Maar de heren op het iLost kantoor hebben mij super geholpen!

super Abwicklung, danke

jeden Tag informiert, alles super!

Geweldige service

Ik had mijn tas laten liggen in de bus. De volgende dag stond de tas al op internet. Nadat ze gecheckt hadden of het werkelijk mijn tas was kon ik de tas op komen halen. Een geweldige service.

Snelle registratie en ophaalservice

Heel blij dat m'n spullen snel terecht waren, en geregistreerd waren.

heel tevreden

Ik ben heel blij dat ik zo vlug mijn verloren, dierbare kleinood weer kon ophalen !

Ik had mijn bril na 5 dagen terug

De site werkt erg goed

Een fantastisch site als je dingen hebt verloren en wil nagaan of iemand het heeft gevonden. Een voorwaarde is wel dat degene die het gevonden heeft dit bij het gemeentehuis of politiebureau brengt

Leuk dat de service er is, maar kan beter

Website is een beetje brak qua gebruikersgemak. Claim je iets, kun je een foto toevoegen, maar zie je na upload geen bevestiging van foto of preview. Doe je een machtiging geven voor verzending, moet je een ouderwets (niet IBAN) rekeningnummer invullen. Daarna krijg je niet direct een email bevestiging dat het allemaal goed is ingevuld en jullie er mee aan de slag gaan.

Guter Kundenservice

ich hatte mein Eigentum erst nach längerer Zeit nicht bekommen. auf Nachfrage wurde druck von ilost gemacht worauf hin ich es schließlich doch bekommen habe :)

Het is een groot drama dat door jullie onbekwaamheid is veroorzaakt !!!

Na dat ik goed had omschreven wat de inhoud van mijn map was, lieten jullie mij weten dat mijn map in Eindhoven bij HERMES lag. Daar kon ik volgens iLost donderdag tussen 13:00 en 16:00 uur mijn map ophalen. Vanuit Heerlen naar Eindhoven, bij HERMES aangekomen bleek de map van buiten hetzelfde uit te zien als mijn map. Ik moest alvast tekenen voor ontvangst, voor dat ik in de map mocht kijken. Toen ik in de map keek, bleek het mijn map niet te zijn. Maar ik had wel voor ontvangst getekend, deze foute map heb ik echt niet meegenomen. En de reiskosten moest ik zelf betalen.

Good and fast

Very good

Blij dat de tas was gevonden. Ophalen in Zaandam was wel even zoeken, misschien een iets betere uitleg waar de locatie is. Je moet er aan de achetrkant in. Verder helemaal top, goed geholpen

Best goed!

Je krijgt super snel reactie. Helaas bleek de gevonden tas toch niet van m’n neefje te zijn. Zelfde tas, maar inhoud was niet het zelfde. Dus tas netjes teruggebracht. Ze zijn wel begripvol.