heeft uitstekend gewerkt

Het gezochte item was ook daadwerkelijk het aangeboden item

Top ervaring

Goed en beknopt in beeld gebracht.

Geweldig behalve bewijs sturen ,best lastig

Nog niet zo makkelijk te herinneren waar je precies iets verloren bent ,terwijl je zeker weet dat t van jou is,wel goed dat jullie kritisch zijn natuurlijk.aardife mensen die me verder geholpen hebben .

Zondag 21 februari mijn rugzak vergeten in de metro. Donderdag 25 februari stond de foto op de site van iLost en nadat ik kon bewijzen dat het om mijn rugzak ging, kon ik hem diezelfde middag nog ophalen in Rotterdam. Behalve de (bederfelijke) etenswaren zat alles er nog in. Dank aan de vinder en de prima service van de RET!

Fijn dat deze mogelijkheid er is

Mooi alle gevonden voorwerpen in één oogopslag onder elkaar en duidelijk te vinden

Helemaal blij dat ik mijn pet heb terug gekregen.

Heel blij met de service, echter vond ik het best prijzig om iets toegestuurd te krijgen. Ook vond ik het jammer dat er alleen van maandag t/m vrijdag van 07:00 t/m 15:00 de pet kon ophalen in gouden. Daarom koos ik ervoor voor om het op te laten sturen. Over de service zelf heb ik alleen maar lof.

Dat dit wel werkt en ik krijg een snelle reactie.

Ik krijg altijd snel bericht als er iets gevonden is en correspondeerd met mijn gegevens.

Prima serviceverlening en snelle actie.

Ben erg blij dat Ilost mijn slordigheid, door mijn tas in de bus te laten staan, zo heeft goedgemaakt. Vind dat ze het heel goed gedaan hebben en ik hoop dat ik niet vaker nog een beroep op Ilost hoef te doen.

Geweldige service!

Mijn portemonnee weer terug dankzij ilost! Heel blij mee. Is goed ingepakt en snel verzonden naar mijn huis.

ik ben heel blij!

Ik was heel verdrietig toen ik ontdekte dat ik mijn tas in de tram had vergeten, en ik was heel blij en opgelucht toen ik mijn tas zag op de site van de HTM en thuis werd bezorgd

Snel, makkelijk, efficiënt

Binnen een paar dagen vond ik mijn telefoon terug, die ik in de trein had laten liggen, via iLost. Het ophalen ging snel, makkelijk en efficiënt. De medewerkers waren bovendien erg behulpzaam.

Perfect systeem

Werkt perfect

Was zeer blij omdat de paraplu terug gevonden was en dat ik het kom ophalen

Duidelijke en fijne service

Na mijn handschoenen verloren te zijn op een vrijdag, zag ik mijn handschoenen maandag verschijnen op de website. Vervolgens heb ik een reactie geplaatst, en ik kreeg al snel reactie terug dat ik ze op kon komen halen. De service was snel en duidelijk!

Hele duidelijke website en heel snel mijn verloren item weer teruggestuurd naar mijn thuisadres!

Ik was super blij mijn autosleutel terug te vinden. Dank voor het vinden en plaatsen op Ilost. Ook de reactiesnelheid toen ik meldde dat het mijn sleutel was, vond ik enorm snel. Ik had de sleutel zo weer terug. Heel hartelijk dank voor de service!!!

Netjes en snel.

Ik had in alle haast mijn handschoenen in de bus laten liggen. Op aanraden van de klantenservice van Arriva een aantal dagen de site van iLost in de gaten gehouden. En na een aantal dagen stonden mijn handschoenen op de site. Binnen 2, 3 dagen was alles geregeld en kon ik mijn handschoenen met aantonen van de bevestigingsmail ophalen in Gouda. Netjes, discreet en snel.

Heldere en effectieve procedure

Heldere en eenvoudige manier van aanmelden van een verloren voorwerp. Snelle manier om per gemeente te zien wat er aangemeld is met foto. Snelle melding als er een match is. Heldere communicatie.

Goed geholpen en spullen terug gevonden

Duidelijk en overzichtelijk systeem

Was mijn T-shirt vergeten, met behulp van een vriendelijke medewerkster naar I-lost gegaan en mijn T-shirt teruggevonden. Overzichtelijk met een foto in het systeem gezet. Fijn!

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en goed personeel Heel fijn om mn zoekgeraakte bril weer te hebben

Bril verloren in de bus. Toch teruggevonden. Van begin dat bril kwijt was tot uiteindelijke vondst en afhalen bril. Top en ga zo door.

Buitengewoon positief!

Toen ik mijn tas was vergeten in de bus was ik totaal van de kaart. In eerste instantie was ik niet blij omdat ik niemand kon bellen op het busstation waar ik wist dat mijn tas aan zou komen. Ik keek op de Connexxion website en kwam bij Ilost terecht. Meerdere mensen in mijn omgeving kennen Ilost en ook met positieve ervaringen. Iedere dag keek ik of mijn tas tussen de lange lijst met gevonden voorwerpen stond vermeld. En een week later zag ik 'm! Ook precies dezelfde korte omschrijving die ik zelf zou geven. Ik was zo blij!! Er zaten belangrijke spullen in, voor mij alleen, dus ik dacht dat iemand dat allang had weggegooid. Maar hoe dankbaar ben ik dat ik mijn spullen terug heb! Super service!

perfect

Super handig, veilig en snel

Helder en zorgvuldig

Goede foto's voor identificatie en een zorgvuldige procedure

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement