Super duidelijk. Bij gevonden, controle vraag. Snelle mogelijkheid tot afhalen. In 1 woord fantastisch

Perfect, makkelijk en snel

Echt top

Ik ben tevreden

Rapide

Super gentil et rapidité pour retrouver mon portable merci

Werkt perfect

Heel goed.

Nooit verwacht dat ik mijn verloren sjaal nog zou terug krijgen na 3 mnd Keurig bewaard en snel afgehandeld toen 't mijn sjaal bleek te zijn

goede site

Fijn dat er mensen zijn die sleutels en zo inleveren bij gevonden voorwerpen . Mijn zoon heeft nu zijn huissleutel terug

スムーズなやり取りに感謝します

忘れ物を探すところから受け取りまでスムーズに進められました。ただ、このようなシステムが一般利用者に認知されていないと思うため、公式サイトでも周知方法などを改善してもらえるといいかと思います。

Fijne service

Misschien aangeven dat je in het NS station moet zijn. Vriendelijke service

Prettig en snel contact

Via de ilost berichten snelle reactie. Helder en duidelijk. Foto's van gevonden voorwerpen mogen iets duidelijker.

Good.

I arrived, there was no line and I was inside there for no more than 5 minutes.

Seamless and efficient

I had lost my wallet. Thanks to iLost, I found it with most of my contents in place. Highly recommend it.

Ik had mijn OV kwijt in de trein

Ik ben blij dat hij weer gevonden is. Ik wist niet wanneer ik het zou kunnen ophalen en waar. Ik had meteen een terugkoppeling verwacht. Het zou mooi zijn als je meteen een terugkoppeling kon krijgen over waar en wanneer je de gevonden voorwerp terug kon krijgen. Verder ben ik heel tevreden met de service. Met vriendelijke groet, Veronique Ahyee

Satisfactoria

Me tomaron datos de lo sucedido Días después me llamaron diciendo que habían encontrado mi objeto En todo momento me mantuvieron informada de ello Me entregaron el paquete

• ¿Nos recomendarías?

Snel gevonden, snel terug ontvangen.

Ben blij met hoe snel het online stond, alhoewel dit ook aan RRReis te danken is. Het systeem werkt goed verder met het formulier en het terug verzenden. Wel vind ik het een beetje aan de dure kant voor 16 euro, maar goed, ben er blij mee en wilde het niet zelf ophalen.

お店で買った商品を忘れて帰った

忘れ物を携帯やパソコンで探せるのは便利だと思うけど、お店に電話がなかなか繋がらないのは心配になる。 見つかって取りに行った時の店員さんの対応はとても良かったです。ありがとうございました。

スムーズに解決して助かりました

帽子の紛失でしたが合理的な確認システムであっさりと確認できました。 着払い郵送の手段があると助かります。

Snel, eenvoudig en duidelijk

Snel, eenvoudig en duidelijk

Getroost!

Mijn zoontje verloor zijn rugzak in een bus, van binnen had hij zijn meest geliefde bezittingen: een knuffelhond en een dinosaurus, zonder welke hij niet kan slapen en niet kan worden vervangen, evenals speelgoedauto's en een telefoon. Degenen die kinderen met autisme hebben, weten hoe moeilijk het voor hen is om hun spullen kwijt te raken. We vonden die schatten terug in I-lost en de glimlach van mijn zoon is van onschatbare waarde. Ik ben buitengewoon dankbaar en getroost en we kunnen onze gezellige avondroutine voortzetten!

Prima behandeld

Op het station in Eindhoven werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik duidelijke uitleg over de werkwijze. De afwikkeling via de mail liep gesmeerd. EVELIEN

Zag mijn verloren item op de website. Kon eenvoudig reageren en kreeg de bevestiging dat het mijn item was en opgehaald kon worden. Echter lag het op een locatie waar ik niet kom, maar na overleg kon ik het dezelfde dag nog ophalen bij een store waar ik regelmatig langs kom. Super ervaring.

10+

Mijn product binnen een week opgehaald

Appli très pratique et simple d'utilisation

Grâce à Ilost j'ai pu récupérer un pull auquel je tenais beaucoup et que j'avais oublié dans un bus Twisto à Caen.Merci beaucoup.

Helemaal super!

Alles terg gevonden, snel geregeld! :)

Blij dat ik de sleutelbos terug heb

Ik kon op woensdag 5 mei mijn sleutelbos op gaan halen maar helaas het gemeentehuis was gesloten vanwege Bevrijdingsdag . Ook konden ze mij geen informatie geven waar de sleutelbos gevonden was en door wie om degene te bedanken

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement