Snel geregeld

Alles was duidelijk en overzichtelijk, en ik had mijn spullen binnen de kortste keren terug. Heel fijn!

Snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig online zoeken, claimen en ophalen. Ophalen helemaal op bedrijventerrein in West, lastige locatie qua parkeren of OV.

Au TOP

J'avais perdu ma carte de priorité. Après être allée voir sur le site twisto objet perdu, j'ai constaté que ma carte y été. Je l'ai réclamé et j'ai reçu un message disant que j'aurais une réponse dans les 5 jours ouvrés. J'ai eu la bonne surprise de recevoir un mail 24h après ma demande disant que c'est bon je peux aller chercher ma carte chez twisto.

初めてのサービスでしたが、良かったです?

娘がどこでなくしたかわからない鍵を、写真で確認でき、何度も電話したりする必要がなく、本当に便利で感動しました。

• お勧めしますか? Yes

Goed geregeld

Makkelijk in gebruik

Hele goede organisatie

Ik had niet verwacht dat ik mijn schoenen, vergeten de tram, ooit nog terug zou krijgen. Ik kreeg via RET Ilost aangeboden en via die site binnen een week had ik mijn schoenen weer terug.

Heel fijn!

Mn dochter was haar schooltas in de tram vergeten. De volgende dag op ILost gekeken en blij dat de tas ertussen stond! Direct een afspraak gemaakt om op te halen, snelle en vriendelijke service

なくしたものが見つかりました。

もう見つからないかなと思ったものが、見つかって手元に戻ってきて良かったです。良い仕組みだと思います。

• お勧めしますか? Yes

Mijn ervaring met Ilost vond ik top. Dank jullie wel voor de top service. We zijn superblij dat de schooltas van mijn zoon weer terecht is.

great! renews your trust inhumanity. excellent work by city of amsterdam too.

great! renews your trust in humanity. excellent work by city of amsterdam too.

geweldig fijn

alleen even wat moeite doen na verwarring tot welke regio stadsbus Tilburg behoort. Maar na telefoontje werd mijn tas vanuit Uden....? naar Tilburg Centraal Station gebracht en kon ik m daar oppikken. Dank voor meedenken.

Prettig maar beter bereikbaarheid

De site is duidelijk en goed, ook snelle afhandeling zodra je je verloren voorwerp gevonden hebt. Alleen het parkeren in de buurt is lastig, kon namelijk niet snel een parkeerplek vinden heb aardig rond gereden maar alles is prive terein.

Functioneel en snel

M’n ervaringen ilost is super omdat ik mn telefoon terugheb echter is het hanteren van de juiste zoekterm ietwat verraderlijk want iPhone leverde wel hits op maar heel weinig en telefoon leidde tot het vinden van mn iPhone Dus dat moet echt consistenter of alle iPhones alleen onder zoekterm telefoons of alle iPhones onder zoekterm iPhone !!!

Perdu un portefeuille dans bus

Rv téléphonique le lendemain . Une personne très aimable m’à guidée sur le site pour retrouver l’objet et convenir d’un rv pour le récupérer .

Fantastisch!

Nooit meer verwacht dat ik mijn sleutels terug zou vinden maar dankzij ilost had ik ze de volgende dag weer in mijn bezit. #Dankbaar

Très bonne plateforme, et suivi tout au long de la démarche.

Personnel très gentil et accueillant à l’agence mobilité de Twisto. Tout se fait facilement dans une bonne ambiance. La réponse de la vérification que l’objet nous appartient bien est très rapide!

Dankzij ilost heb ik mijn telefoon terug!

Ik bedank ilost voor het vinden van mijn telefoon. Ik zou het niet kunnen zonder mijn telefoon. Gelukkig hebben jullie mijn telefoon gevonden. Daar ben ik heel dankbaar om.

fantastisch

fantastisch verlopen,1 klein minpuntje wellicht,het was,dat ik zelf in Hilversum was en de medewerkster aansprak,of ze wist,of mijn telefoon gevonden was.Dat ze toen zei,ja,die ligt hier.Anders had het langer geduurd.

Super good en effective

I received my forgotten item in 3 days!

Supersnel

Door omstandigheden had ik mijn tas met o.a. mijn medicijnen in de trein laten staan. Meteen gebeld. Aan het eind van de avond stond mijn tas al op iLost. Meteen gereageerd en ik kon hem op de geselecteerde tijd op het iLost-adres bij mij in de buurt ophalen. Supersnel geregeld allemaal. Een groot compliment voor de dames en heren van iLost.

Pas satisfait

Beaucoup trop long comme procédure. Et quel intérêt ? Pourquoi ne pas donner tes tickets " à blanc " pour les étudiants qui perdent leur carte annuelle ? Payer et l'abonnement et des tickets supplémentaires pour vos statistiques... c'est encore le client qui est racketté ! Vivement la fin de votre monopole. Une mère en colère !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonne expérience

Objet récupéré avec tout dedans mais je trouve que sa met long pour récupéré un objet

Ikben heel blij dat mijn verloren sleutel zo makkelijk teruggevonden

Het is heel mooi!! parchtig!!! uitstekende dat mensen via deze manier hun verloren dingen terug kunnen vinden. Succes verder voor alle medewerkers en administratie lieden.

Wat fijn dat de organisatie BRENG aangesloten is bij Ilost. Ingeven van gegevens moet duidelijker.

Ik vond het lastig terugvinden van wat en hoe ik de gegevens van het verloren voorwerp moest ingeven. Waar verloren, tijdstip van verlies, gegevens betreffende het voorwerp: water er in ieder geval vermeld worden, merk, kleur misschien de inhoud? Dit was naar mijn idee niet helder

Quick reaction!

I got response as soon as I claimed my lost item.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement