Helemaal super!

Alles terg gevonden, snel geregeld! :)

Blij dat ik de sleutelbos terug heb

Ik kon op woensdag 5 mei mijn sleutelbos op gaan halen maar helaas het gemeentehuis was gesloten vanwege Bevrijdingsdag . Ook konden ze mij geen informatie geven waar de sleutelbos gevonden was en door wie om degene te bedanken

dankbaar

Ik ben onwijs blij en dankbaar dat ik mijn tas weer heb. Alleen jammer dat m’n paspoort en zonnebrillen er niet in lagen.

Fijn dat zo verloren spullen weer terug zijn. Dank Boat and Co en iLost

enorm gewedig

alles is perfect geregeld we zijn ook uitermate dakbaar wat dit bedrijf doet maar ook de chaufur niet te vergeten die mijn tasje heeft ingeleverd drie werf hoera

Niet goed

Had mijn sleutels teruggevonden op I lost, vervolgens 10 euro betaald om het thuis te laten bezorgen. Email van DHL gekregen dat ze de sleutels op 24 -4 -2021 zouden komen bezorgen. Nu op 28-4 nog steeds niets ontvangen. Gebeld naar Breng en ook op station langs geweest, maar niemand weet waar de sleutels zijn. Graag mijn 10 euro terug zodat ik nieuwe sleutels bij kan laten maken.

Efficacité, rapidité, amabilité: que demander de plus ?

Un coup de fil de ma part pour signaler la perte de la carte et demander si elle avait été retrouvée, un mail pour m'annoncer qu'elle se trouvait à l'accueil de TWISTO. Un sourire, deux sourires et le tour est joué. Bravo et un grand merci à tous.

Snel, en goed geregeld

Na het verliezen van mij sleutels op vrijdag stonden deze snel en duidelijk genoeg om ze voor mij gelijk te herkennen zonder alles in een keer zichbaar te maken. Na het beschrijven van me sleutelbos kreeg ik heel snel een bericht dat ik me sleutels terug kon krijgen. Dinsdag had ik me sleutels terug.

I've lost my wallet in the bus

Thanks to your company and employees I received back my wallet on the same day. Many thanks!

compliquée avec internet

La démarche internet est complexe: réservation de créneau impossible parce que prématurée ou trop tardive; manque de lisibilité au moment de faire le choix. Choisir un créneau laisse penser qu'il s'agit aussi d'un créneau horaire et pas seulement d'une date. Or, il faut en fait choisir une journée et non un moment de cette journée... De plus, arrivée à l'agence, j'apprends qu'il est possible que les objets retrouvés ne soient pas arrivés, puisqu'ils arrivent en milieu de journée!!!!! Alors que le créneau pour retirer est à partir du début de matinée??? Heureusement que les contacts téléphoniques et visuels ont été positifs

Mijn zoontje van 7 was zijn rugzak vergeten in de bus. Ik ben op de site ilost gaan kijken. Zag de rugzak. En weed nog de zelfde dag gemaild dat ik mijn rugzak mag komen ophalen. Hoe fijn is dat. En alles wat ik had beschreven zat ook nog in de rugzak al mijn zoontje zijn pop it's geweldig

Prima op de hoogte gebracht en perfect geholpen

Super Fijne service! En ook fijn dat je je eigendom moet beschrijven in detail anders kan iedereen het claimen. Nu is dat een struikelblok voor degene die niet rechtmatige eigenaar zou zijn. Enige wat niet werkte was uploaden van foto zodat je eigen bewijs kon indienen.

Ik had mijn tas in de tram laten staan. Al mijn gedichten zaten in het notitieblok dat ik in de tas had, werk van meer dan 2 jaar. Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker van I lost en de klantenservice van het gemeentelijk vervoersbedrijf. Iedereen was heel erg behulpzaam.

prima geregeld

Bij thuiskomst ontdekt dat telefoon van mijn vrouw miste. De volgende dag gebeld met St Anthonius, die mij aaanraadden iLost te contacten. Dit gedaan, en ik werd teruggebeld door Beveiliging van St Anthonius dat ze waren geinformeerd dat de telefoon was gevonden. Direct naar N'gein gereden vanuit Schoonhoven en telefoon terugontvangen, na te hebben aangetoond dat deze van mij was. Pas na thuiskomst gelezen dat dit bericht tevens was gemaild naar mij. Dus van beide kanten (St Antonius en iLost fantastisch snel en goed gereageerd. Mijn dank daarvoor.

Kon niet beter

Foto stond heel snel op de webside!

Fantastisch gemakkelijk

Mijn zoontje (4) ging voor het eerst logeren en vergat zijn tas in de bus in Utrecht. Super fijn volgende dag zag ik een foto van de tas online. Ik kon makkelijk omschrijven wat erin zat en kreeg direct een bevestiging dat de tas van ons was. Volgende dag opgehaald dierbare lievelings knuffels terug! Helemaal blij mee!

Ideaal!

Wat een fijne oplossing voor een vergeten item in een hotel, dat niet naast de deur ligt! Blijkbaar dus ook voor verloren spullen, ik kende het niet, maar vind het een slimme oplossing.

Netjes op de site gezet

Ik kon mijn voorwerp makkelijk vinden

Geweldig.

Het enige is, dat er ruim 4 dagen overheen gingen, voordat de foto geplaatst werd. Dagelijks foto's publiceren zou een grote verbetering zijn.

Werkt prima!

Zo blij de dag nadat ik mijn sleutels had verloren, ze op deze manier terug te vinden. Waren weer snel in mijn bezit.

Naar volle tevredenheid

Prima service, duidelijke website. Alleen maar lof

Het was een uitstekende ervaring. Ik heb al mijn items volledig ontvangen zoals ze zijn. Ik hoop dat iedereen de ervaring heeft en bedankt

Snelle service!

Sleutel verloren, 20 min later op de site gezien. Via de site gereageerd, heb overal netjes bevestigingsmails van ontvangen. De volgende dag is bevestigd dat wij de eigenaar van de verloren sleutel waren. Diezelfde middag de sleutel kunnen ophalen via een afspraak! Vond het een hele prettige en snelle ervaring!

Prima geholpen

Was in Maastricht bij uitstappen van mijn telefoon beroofd. Toen de dader zag dat het een oud model was heeft hij deze vermoedelijk ergens weggegooid en kwam hij bij Arriva Ilost terecht. Heb hem op de site gevonden en een en ander werd prima door Arriva afgehandeld