Appel service objet trouvé de lille

Malheureusement à la rêche du téléphone de ma fille perdu dans un bus, j ai échangé avec une interlocutrice plus que désagréable à la limite du mépris, merci pour le service, bien cordialement

Perfect service

I am so happy to be reunited with the personal item I lost in Eindhoven airport. The lost items are uploaded very promptly, response time is great!

Ik werd al bij het aanmelden van mijn verloren voorwerp zeer vriendelijk te woord gestaan en de persoon in kwestie was zeer behulpzaam. Ik had het geluk dat mijn verloren voorwerp terecht kwam bij ilost. De berichtgeving en afhandeling ging heel snel. Ik was erg blij met de manier waarop iLost werkt.Nogmaals hartelijk dank!

Catastrophique

Vous proposez des créneaux uniquement le samedi, alors que le service est fermé le samedi. Ridicule et catastrophique

slecht

je kunt ilost bedrijf alleen bellen met 0900 duur nummer ben je het kwijt wordt je zak nog geklopt extra

permis de conduire oublié à l'hôtel en août

Récemment mon permis de conduire a été trouvé, j'en suis très content. Vous avez indiqué comment je peux prouver si c'est le mien, je l'ai fait soigneusement avec des photos et du texte. Les données correspondent à mon permis de conduire. On m'a alors demandé si je pouvais le récupérer et choisir une date quand je le pouvais. mais cela s'est produit pendant mes vacances et j'habite à plus de 800 km. de ne pas le faire pour moi et j'ai demandé si vous pouviez l'envoyer. il a donc été demandé de vous envoyer les détails du numéro de téléphone et de l'adresse e-mail. Je l'ai fait et maintenant tu n'en entendras plus parler. pendant mes vacances, j'ai contacté l'hôtel plus de 4 fois pour voir s'ils avaient trouvé mon permis de conduire mais ce n'était pas le cas. mon voyage de retour, j'avais réservé le même hôtel et j'avais demandé si je pouvais avoir la même chambre et si elle était toujours disponible. cela a ensuite été promis par téléphone et le signalerait et me le réserverait. mais malheureusement à l'arrivée, il était déjà loué et aucun permis de conduire n'a été trouvé. dommage que tout doive se passer comme ça.

大切な物が見つかった喜び

気に入っていた物を落としてしまって意気消沈していましたが、iLOSTで祈るように画像を探して… 見つけた時、本当に安心したし嬉しかったです! 無事手元に戻ってきて本当に良かったです。 ありがとうございました。

• お勧めしますか? Yes

Heel blij dat ik mijn fietshelm weer terug heb!

Zo fijn dat ik mijn fietshelm terug zag op ilost na alles afgezocht te hebben thuis. En een dagje later kon ik mijn helm al afhalen. Ik had hem op de markt laten liggen en de mensen van de groentekraam hebben de moeite genomen om hem naar het gemeentehuis te brengen. Bedankt!

Good

Fantastic website!

Jen ta nejlepší zkušenost:)

2.12.2021 jsem ztratila v IKEA na Černém mostě zlatý náramek. Zjistila jsem, že ho nemám až po příjezdu domů do Děčína. Hned jsem do Ikey napsala a poslala fotografií. Po pár dnech jsem dostala zprávu, že se můj náramek našel. Dle vyjádření pracovnice ho odevzdala ochranka, která našla náramek při obchůzce. Byla to pro mě neskutečná radost a pociťují velký vděk vůči podctivym nálezcům. Zvláště teď před vánoci je krásné zjistit, že jsou mezi námi poctiví lidé :)

• Doporučili byste nás? Ano

prima voorziening

Goede doeltreffende voorziening om reizigers aan hun verloren spullen terug te helpen. Makkelijk toegankelijk en gebruiksvriendelijk. Snelle reactie op melding. Handig om afhaal afspraak te maken.

Amazing !

Once i found my lost item , i claimed it and then i got an email to pick it up

Snel mijn spullen terug !

Ben heel tevreden over de snelle dienstverlening, dacht dat ik langer moest wachten op mijn verloren spullen.

geweldig systeem

door middel zelf te zoeken op de site heb ik mijn sleutels terug... maar dat had het had niet gekund zonder dat iemand ze heeft afgegeven bij de gemeente . Dus allemaal bedankt !!

Thanks for your help

It was a nice experience

有難う御座いました

IKEA渋谷に買い物に、行った際に、 お気に入りの黒の手袋を片方落として、しまいました。2階のサービスカウンターに行き、iLOSTのサービスの話を伺い、帰宅しました。帰宅して、iLOSTを検索したところ落とした手袋の案内を頂きました。大変嬉しく、感激致しました。翌日、IKEA渋谷にお邪魔して、無事受け取りました。有難う御座いました!

• お勧めしますか? Yes

found my hearing device back

I looked for four days but nothing happened. But when I looked again after ten days there was a photo of the device. It was found three days earlier in the parking house of the Diakonessenhuis. I phoned and I have been helped enormously. I could pick it up half an hour later.

uitstekend

tas terug gevonden maar het duurde wel ee n dikke week voor het op d e site stond.

Fijn dat ik de sleutels vond op iLost

U zou de site meer moeten adverteren. Er staan heel veel teruggevonden items op. Dat is jammer want meer mensen zouden zo hun verloren spullen terugvinden.

snelle reactie

Nadat de tas was vergeten in de bus stond deze de volgende dag al op de side en is er gelijk op gereageerd door mij. Kort daarop kreeg ik de vraag voor meer info en die is ook gelijk gegeven zodat er een snelle afhandeling plaats kon vinden.

Heel blij met teruggevonden skateboard!

Ik was mijn skateboard vergeten in de tram op vrijdagavond. Maandag na 14.00 checkte ik de website en stond er een skateboard op. Door te beschrijven hoe de onderkant eruit zat kon ik bewijzen dat ie van mij was! En daarna werd ie (wel tegen betaling uiteraard) ook nog eens opgestuurd naar mijn huis!! Dank voor de service en ook voor de persoon die hem gevonden heeft.

Superservice

Binnen een week mijn schooltas met laptop etc terug!

Quite good but also a little frustrating

It was good as I got my item back no problem but it was annoying that I had to wait a whole weekend to be able to claim my item and that I then had to travel quite far to retrieve it.

goede ervaring het was alleen niet mijn toestel

simpel in te vullen