Mijn ervaring met Ilost vond ik top. Dank jullie wel voor de top service. We zijn superblij dat de schooltas van mijn zoon weer terecht is.

great! renews your trust inhumanity. excellent work by city of amsterdam too.

great! renews your trust in humanity. excellent work by city of amsterdam too.

geweldig fijn

alleen even wat moeite doen na verwarring tot welke regio stadsbus Tilburg behoort. Maar na telefoontje werd mijn tas vanuit Uden....? naar Tilburg Centraal Station gebracht en kon ik m daar oppikken. Dank voor meedenken.

Prettig maar beter bereikbaarheid

De site is duidelijk en goed, ook snelle afhandeling zodra je je verloren voorwerp gevonden hebt. Alleen het parkeren in de buurt is lastig, kon namelijk niet snel een parkeerplek vinden heb aardig rond gereden maar alles is prive terein.

Perdu un portefeuille dans bus

Rv téléphonique le lendemain . Une personne très aimable m’à guidée sur le site pour retrouver l’objet et convenir d’un rv pour le récupérer .

Fantastisch!

Nooit meer verwacht dat ik mijn sleutels terug zou vinden maar dankzij ilost had ik ze de volgende dag weer in mijn bezit. #Dankbaar

Très bonne plateforme, et suivi tout au long de la démarche.

Personnel très gentil et accueillant à l’agence mobilité de Twisto. Tout se fait facilement dans une bonne ambiance. La réponse de la vérification que l’objet nous appartient bien est très rapide!

Dankzij ilost heb ik mijn telefoon terug!

Ik bedank ilost voor het vinden van mijn telefoon. Ik zou het niet kunnen zonder mijn telefoon. Gelukkig hebben jullie mijn telefoon gevonden. Daar ben ik heel dankbaar om.

fantastisch

fantastisch verlopen,1 klein minpuntje wellicht,het was,dat ik zelf in Hilversum was en de medewerkster aansprak,of ze wist,of mijn telefoon gevonden was.Dat ze toen zei,ja,die ligt hier.Anders had het langer geduurd.

Supersnel

Door omstandigheden had ik mijn tas met o.a. mijn medicijnen in de trein laten staan. Meteen gebeld. Aan het eind van de avond stond mijn tas al op iLost. Meteen gereageerd en ik kon hem op de geselecteerde tijd op het iLost-adres bij mij in de buurt ophalen. Supersnel geregeld allemaal. Een groot compliment voor de dames en heren van iLost.

Pas satisfait

Beaucoup trop long comme procédure. Et quel intérêt ? Pourquoi ne pas donner tes tickets " à blanc " pour les étudiants qui perdent leur carte annuelle ? Payer et l'abonnement et des tickets supplémentaires pour vos statistiques... c'est encore le client qui est racketté ! Vivement la fin de votre monopole. Une mère en colère !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonne expérience

Objet récupéré avec tout dedans mais je trouve que sa met long pour récupéré un objet

Ikben heel blij dat mijn verloren sleutel zo makkelijk teruggevonden

Het is heel mooi!! parchtig!!! uitstekende dat mensen via deze manier hun verloren dingen terug kunnen vinden. Succes verder voor alle medewerkers en administratie lieden.

Wat fijn dat de organisatie BRENG aangesloten is bij Ilost. Ingeven van gegevens moet duidelijker.

Ik vond het lastig terugvinden van wat en hoe ik de gegevens van het verloren voorwerp moest ingeven. Waar verloren, tijdstip van verlies, gegevens betreffende het voorwerp: water er in ieder geval vermeld worden, merk, kleur misschien de inhoud? Dit was naar mijn idee niet helder

Quick reaction!

I got response as soon as I claimed my lost item.

Een geweldig platform.

Collega's wezen mij op het bestaan van dit platform. Er zeiden er zelfs dat het goed zou komen. Ik geloofde ze niet. Maar zie: het is een super instelling en men zou er meer over moeten weten. Natuurlijk is mijn ervaring fantastisch omdat mijn spullen gevonden zijn. Hulde ook aan de buschauffeur(s). Zij hebben hier een groot aandeel in. Ik geef het door aan mensen die ook spullen zijn verloren of hebben vergeten. Mijn dank is groot!

Het was erg goed ervaring. Ik heb alles terug gekregen, inclusief mijn geld. Goede mense bestaan?! Van hartelijk gefeliciteerd

He considerado que el servicio que prestan es excelente.

Mi experiencia con la empresa IKEA siempre ha sido muy buena.

• ¿Nos recomendarías?

Super snel

Tas was gemakkelijk terug te vinden op de site. Reactie kwamen heel snel na mijn claim. De tas was 3 uur na mijn claim weer in mijn bezit...Top.

本当に助かりました!が…

私にとりましてとても大切なものを失いましたので、こちらのシステムで手元に戻る手だてを得る事が出来て本当に嬉しく思いました。 ただ、IKEA長久手店は行けない距離ではないのですが、私生活で多忙を極めており、なかなかいつ受け取りにあがれるか?!ハッキリせず、受取日を2月26日という最長保管期間を選択しようと試みても1月の半ばまでしか選択できませんので、未だにいつ受け取りに行けるかご報告できずにおります。 その店で今現在困っている状況です。

• お勧めしますか? Yes

Parfait

Suite à la perte de mes clés de voiture, Je suis informé de l’existence du site objet perdus d’îlevia. Je remarque très vite la photo de mes clés. Cette idée de faire des photos est juste génial. Après des échanges simple et rapide je programme un rendez vous afin de récupérer mes clés après règlement en ligne. Ce service est juste parfait Merci à vous et merci à cette personne d’avoir déposer mes clés

Amazing

Thanks a lot. I feel very lucky to find my bag back.

M'n spullen waren duidelijk herkenbaar op de foto's. Na het claimen volgen de volgende stappen zich snel en goed op.

Decepcionada

Siempre he sido un admirador de Ikea y frecuenta las tiendas de todos los países que visito. Alemania, Italia y por primera vez en Málaga. lamentablemente olvidé mi mochila al final del negocio del restaurante, casi a la hora de cierre, y aunque solo tenía empleados, al ser un lugar transitado por cámara, iluminado, cuando saqué mi mochila en menos de 10 horas, se habían robado todas. mi dinero. Estoy muy decepcionado con Ikea. Nunca volveré a Ikea Málaga y no sé si en otro lugar.

• ¿Nos recomendarías? No

Door toevallig in de pijnkliniek te vragen of ze misschien mijn ketting met hanger hadden gevonden bij mijn vorig bezoek lieten ze mij weten dat ik kon kijken bij verloren voorwerpen ZOL en ja terug gevonden!!!Wat een eerlijke mensen!!! Zeer vriendelijk!!! Hartelijk dank aan jullie!!!!