Service gericht

Heel handig, snel reagerend. Klasse !

Fijn dat ik mijn tas met inhoud weer terug heb!

Ik had nog geen ervaring met i lost. Nu wel, ik ben reuze blij met deze oplossing voor verloren en gevonden eigendommen. Alleen jammer dat het op zo'n afgelegen plaats op een bedrijventerrein gelegen is. Met vriendelijke groet en hartelijk dank dat u zich over mijn tas ontfermd heeft. Alice van de Pol

Snel en vlot geregeld

Makkelijke site en mijn ereader werd keurig thuis afgeleverd,

Duidelijke uitleg en instructie

Makkelijk je kwijt geraakte spullen terug te zien alles wordt door foto’s op ilost gezet. Afwikkeling bij het ophalen was prettig!

Makkelijk te gebruiken

Het melden en zoeken gaat erg gemakkelijk. Wij hebben een blije dochter want haar knuffel is teruggevonden.

Snel en correct

Snel en correct

Oh

Snel gevonden bij UMC Utrecht, en mij heel blij gemaakt.(verloren hoortoestel)

Kon niet beter

Super goed en snel heb ik bericht ontvangen dat de tablet terecht was en dat ik hem op kon halen een pluim!!

Good experience, got my item back with no problem.

Great work.

Snelle en goeie service!!

Mijn jas vergeten, lag in een kluisje Ikea Son/ Eindhoven. Dezelfde dag doorgegeven aan Ilost en kreeg vrij snel reactie. De volgende jas bericht ontvangen mijn jas was gevonden! Dankjewel!!

Blij en opgelucht

Boodschappentas per ongeluk in de bus laten liggen met daarin o.a. mijn (dure) bril. Was gelukkig na 4 dagen gevonden door Q.Buzz -U-OV en op I-Lost geplaatst, dus direct geclaimd. Wat was ik opgelucht ! Enige minpuntje was dat ik dit bij de QBuzz bus remise aan de andere kant van de stad op moest halen (heb geen auto, dus was nogal een onderneming om dit op te halen). Was fijner geweest als ik mijn spullen gewoon op het station Utrecht Centraal op had kunnen halen (waar ik die tas ook verloren ben). Maar desondanks toch blij dat ik mijn spullen weer terug heb.

Te duur en te ver

In eerste instantie was ik blij dat mijn portemonnee was teruggevonden. Toen bleek het depot niet eens in Amsterdam te zitten, maar helemaal aan het uiteinde van Amstelveen. Bezorgen dan maar? Dat kan, voor 16.90 EUR. Schandalig duur. Maar toch fijn dat hij is gevonden, I guess.

Très bien

Très bien organiser

§GEWELDIG!

Ik reisde donderdag j.l. met bus 347 vanaf de Zuidas naar de Graaf Florislaan in Amstelveen. Meestal als ik in de bus zit, zet ik mijn hoed af en op de stoel naast mij. Aangezien dat ik boodschappen bij mij had, was ik mijn hoed vergeten!!!! Vrijdag heb ik via de site van Connecxxion, kwam ik bij iLost terecht. Ik tikte "hoed" in en meteen kwam mijn hoed in beeld, geweldig. Ik heb mij hoed gisteren opgehaald. Wat ook een aardig gebaar was, diegene die mij mijn hoed aanreikte, hield een bus aan, zodat ik mee kun rijden terug naar de "bewoonde wereld". Mijn dank is zodanig groot, dat ik een donatie aan een liefdadigheidsinstelling ga doen.

Wel okay

Het duurde een aantal dagen voordat het op de website stond (met verkeerde gevonden datum) naar mijn oma was een item verloren in Leiden op de bus maar op de een of andere reden is haar item beland in Gouda. Aangezien ik of zei geen transport heeft om naar gouda te kunnen reizen moet ik even 17 euro verzend kosten betalen on mijn oma’s item terug te krijgen en dit vind ik nogal belachelijk veel… wel blij dat ze hem gevonden hebben want mijn oma hecht er nog al waarde aan

Great Website with excellent reach

Thank you so much for giving me back my last purse.

Aan de hand van de foto kon ik zien dat het om mijn verloren voorwerpen betreffde. Ik was mijn aankoop op een zondag kwijt en had de verloren goederen binnen 5 dagen weer terug. Service is top!

Perte d'un porte monnaie dans un bus

Grace au site des objets perdus, j'ai été surprise agréablement d'avoir trouvé le porte monnaie. Une facilité à pourvoir récupérer l'objet en détaillant le contenu pour prouver qu'il m'appartient. Réactivité sous 48h de recevoir par e mail de l'appartenance que cet objet m'appartient avec prise de rdv en ligne pour aller le chercher en échange de frais de gestion de 6€ (par tous moyens de paiement) Donc nickel !

Hele snelle afhandeling

Snelle Afhandeling

Waardeloos

Weinig reactie,duurt te lang voor er überhaupt gereageerd wordt. Na een week mijn verloren voorwerp nog niet binnen.

Duidelijke foto's Snelle reactie terug

Prima.

Alles was duidelijk en snel opgelost.

Na het werk in het donker met de bus naar huis was ik bijna in slaap gevallen toen we er ineens waren! In de haast mijn tas laten liggen. Ik dacht die zie ik nooit meer terug maar... na googelen vond ik hem bij iLost! Top. Het was even zoeken waar het was, een bordje bij de inrit en ingang zou misschien handig zijn maar alle vriendelijke mensen wijzen de weg.

Fantastisch geregeld

De Tas stond netjes op de site.Waren superblij dat hij gevonden was.Na herkenning ging het allemaal super snel. Alleen via de mail na de afspraak ging wel moeizaam.Kon niet gelijk via de mail antwoord terug doen.Toch bedankt!!

fijn dat het bestaat

snel ons tasje terug.