Je suis très satisfait de ce plate-forme des objets trouvés

Je suis satisfait de l’expérience et je le recommande

Muy buena Gestión

Estoy muy contenta

• ¿Nos recomendarías?

Fantastisch.

Mijn ervaring is dat iLost voor een vlotte en zeer zorgvuldige afhandeling zorgt.

Ik zag de foto van mijn portemonnee

Ik ben zo blij dak mijn portemonnee is gevonden en dat RET een site met kwijtgeraakte voorwerpen heeft heb ingelogd en kreeg nieuwe berichten wat gevonden waren en ja eerste bericht zag ik de foto van mijn portemonnee en gelijk gereageerd kreeg snel terugkoppeling van RET.ik dank RET met snelle service groeten

Reliable

The best

Fantastische service

Ik had mijn tas binnen een week terug , aan huis bezorgd via de koerier. Een duidelijke site waar je alles kan volgen. In een woord Top!!

Excelente

Fue muy buena muchas gracias

• ¿Nos recomendarías?

Ik had binnen 1 week mijn verloren document terug. Goed systeem!

Heel vriendelijk geholpen en gelijk bericht gehad dat ik het kon ophalen dus zeer tevreden

T was goed en snel geregeld. Ik ken de omgeving tramplein Prmrnd niet O goed en wist niet waar ik even kon parkeren. Ik belandde op het busstation wat mijn bedoeling niet was. Buschauffeurs boos, geërgerd en weinig behulpzaam om me de weg te wijzen in het donker. Hoe dan ook: systeem van i lost is perfect. Locatie vond ik wel lastig en gevaarlijk?

Simple and amazing!

Very happy with the service, both online and in person when picking up my lost item.

meteen reactie

Het was een goede ervaring je kon gelijk alles invullen en ik kreeg ook gelijk een antwoord via de mail terug. Bedankt ervoor en ook dat ik het terug heb gekregen.

Geweldig!!

Ik was ontzettend blij dat ik hier las, dat er een sleutelbos gevonden was en dat het de mijne was

Duidelijke uitleg, verloren voorwerp snel terug.

Verloren voorwerp snel terug.

Een zeer verwonderlijk positieve ervaring

Na de schrik van het achterlaten in.de bus van mijn tasje met blouse is het verwonderlijk snel en uitstekend gegaan met het terug hebben ervan! Aangemeld- met foto bevestigd gekregen , opgehaald: alles binnen vier dagen! Zeker aanbevelen! ( het veldje werkt niet! )

Prachtige

Dank aan jullie heb ik mijn huis sleutel terug god zegen jullie

Super fijne snelle service!

Mijn tas kwijt geraakt op woensdag in een Arriva bus en maandag stond mijn tas online! Super blij.

Zeer positief

De nare ervaring van het verlies van iets belangrijks werd binnen een paar dagen omgezet in een heel positieve ervaring. Gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen en daar is het oordeel over jullie service wel van afhankelijk.

Teleurgesteld

Was blij dat de sleutels gevonden zijn’heb gelijk €10.00 verzendkos’ten overgemaakt, maar na 6 dagen nog niets ontvangen ’ook nog geen track en tracé code gekregen. Duurt wel heel erg lang,Hoop toch echt dat ik ze terug krijg

Ik had wel gewild dat de klantenservice telefonisch beter van dienst kon zijn; voornamelijk Wanneer het om spoed gaat. Dat je dezelfde dag nog een adres of telefoonnummer krijgt van het depot of het adres van eind halte van de bussen.

Mijn verloren OV-chipkaart werd al op dezelfde dag op de site geplaatst, waardoor ik hem gelijk op de volgende dag kon ophalen. Super!

Afwachten

Mijn e reader is gevonden en aan mij toegekend. Ik heb €16,00 overgemaakt voor verzendkosten, maar tot op heden helaas mijn e reader nog niet mogen ontvangen. Ben benieuwd. Hopelijk niet toch e reader kwijt en ook nog mijn geld. Inmiddels 4 dagen aan het wachten dus hopelijk komt hij nog.

Prettig dat ik weer snel over mijn spulletjes kon beschikken.

Ik had de pech dat ik bij het overstappen vergat mijn linnen tasje met inhoud mee te nemen. Ik had wel de pech dat het op zaterdag gebeurde en ik pas maandag kon kijken of het op de site van Connexxion . Ik zag het maandag morgen rond 9 uur erop staan. Ik melde dat en kreeg per kerende e-mail antwoord maar wel met het verzoek wat erin zat. Dat was geen probleem want dat wist maar al te goed: Elek. scheerapparaat, Panasonic fototoestel en mijn GSM telefoon. Verder had ik er een washandje in zitten wat medicijnen in zaten !Ik mocht zelf bepalen wanneer ik onder kantoortijd het kon ophalen. Gelukkig werkte mijn oudste tegenover Connexxion. Die heeft het dinsdag keurig opgehaald en zo was mijn vermissing opgelost en daar kreeg ik op mijn computer bericht van

Ilost heeft natuurlijk geen invloed op het feit of een verloren artikelen wel of niet afgegeven wordt, maar de hele afhandeling is bijzonder efficiënt.

Zekeringstraat 17 A

1014 BM Amsterdam