Super fijn dat ik m’n rijbewijs op deze manier weer terug heb, en: hele aardige vrouwen achter de balie.

heel professioneel

na een week stond een foto van mijn rugtas op de site. Ik had helemaal geen hoop dat hij terug zou komen, maar hij was er toch! Ik kon meteen een afspraak maken om hem op te halen!

Super goede service

Ik ben zeey tevreden. Is heel goed geregeld top.

Een succes

Onze zoon van 14 laat nog wel eens wat liggen in de bus. Maar dit keer een portemonnee met pasjes, sleutels en contant geld. We zijn de bus achterna gereden met de auto, maar helaas zonder succes. De volgende ochtend keken wij op ILost en ja hoor; foto 1, daar stond de portemonee. De volgende ochtend voor half 12 kon mijn zoon zijn portemonnee ophalen. Eerlijke vinders zijn er nog steeds. Dank jullie wel.

I was happy when I finally received my items. Thank you Arriva and to whoever found my belongings

Service excellent!

Super alleen jammer dat de ophaallocatie zover weg is, daarom thuis laten bezorgen

落とし物が見つかってよかった

IKEA新三郷に買い物に行った際、息子が帽子を店の中に置いてきました。問い合わせたところ、ILOSTで調べることができ、二日後に息子の帽子が乗ってました。連絡したところ、後日無事に引き取りができました。 愛用の物なので、預かって頂きありがとうございます。 見つかってよかったです。

• お勧めしますか? Yes

Zeer langzaam, maar toch terug gekregen

Ik had mijn telefoon in de bus verloren. Ik ben nog achter de bus aangegaan, heb nog gevraagd aan andere chauffeur. Maar niemand wilde de betreffende buschauffeur bellen. Ook de chat van Arriva wilde niet met de buschaufeur contact opnemen. Dan had ik hem direct terug gehad. Nu 9 dagen later stond de telefoon opeens op Ilost. Ik vraag me af waarom dit 9 dagen geduurd heeft. Ik heb ondertussen een nieuwe gekocht. Maar goed ik heb mijn oude nu ook terug. waarvoor dank. Maar dit systeem moet sneller kunnen werken. Een punt waar je 's-avonds naar toe kunt bellen, of de volgende dag.

Heel blij mee

Fijn dat het nog dubbel gecheckt wordt. Ik ben blij dat ik m’n verlies teruggevonden heb!

Cijfer 7

Is gewoon goed

MUY AGRADECIDA

Después de perder un objeto personal, de gran valor sentimental y económico, llamé al teléfono general de Ikea donde me informaron del sistema de Ilost, esa misma noche, apareció publicado que se había encontrado un objeto en mi caso, un anillo. Realicé la reclamación a través de la página web aportando información suficiente que demostrara que el objeto era de mi propiedad. Me personé en la tienda a la mañana siguiente. El trato fue estupendo en todos los momentos y se me devolvió mi objeto perdido tras comprobar que era la propietaria.

• ¿Nos recomendarías?

Rijbewijs verloren en op de website van iLost gevonden. Ik kon mijn rijbewijs dezelfde nog ophalen. s Avonds lag er tevens een kaartje in mijn brievenbus dat mijn rijbewijs was gevonden. Top service!

Goed geregeld

Alles verliep vlot

Atendimento 5*

Obrigado pelo atendimento super simpático e compreensivo!

• Você nos recomendaria? sim

Duidelijke procedure Goeie communicatie

Het is een duidelijke en handige site waar ik vrij snel het verloren artikel had gevonden. Het enige jammere is dat je het artikel zelf ergens moet ophalen of een koerier kan inschakelen voor € 17. In dit geval gaat het om iets dat in een envelop door de brievenbus kan. Iets meer keuze in verzending zou fijn zijn.

Teleurstelling

Het was niet de rugtas van mijn zoon jammer genoeg.terwijl er was gezegd dat t matchte ach..

Helemaal top

Super fijne service met snelle behandeling van je claim. Ik kon ook meteen mijn tas ophalen wat ook super fijn was. Het enige nadeel is dat het niet helemaal duidelijk is welk gebouw je nou nodig hebt als je je spullen komt ophalen. Maar verder helemaal top!!

Snel te traceren!!

Elke dag zijn er nieuwe foto's beschikbaar van gevonden voorwerpen. De website is zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik! TOP!! Arnoud Groningen

Reageren snel

Fijn dat dit bestaat! Reageren snel, vragen om extra informatie om te verifiëren. Echter wel vreemd dat een artikel in een bus op een traject is gevonden, wat niet in de buurt van Apeldoorn ligt, maar het artikel daar wel ligt. Veel te ver weg om even op te halen, dus moet verzonden worden en dat is behoorlijk prijzig

Service très efficace

Après avoir perdu mon sac, j'ai pris connaissance de ce service qui a traité ma demande rapidement. Je suis allé le récupérer et l'accueil a été sympathique! De plus, le fait de mettre des photos des objets volés évite de se déplacer pour rien et permet de savoir rapidement si notre objet a été retrouvé. Très contente de ce service.

Excellent

Een aankoop vergeten bij het service centrum. Daags na aankoop contact gezocht. Prima geholpen door een medewerkster (Andrea). Na bevestiging van mijn aankoop is het via post nl na mijn huisadres gestuurd. Nogmaals hartelijk dank. Richard

Mijn koffer gevonden.

Ik had mijn koffer vergeten in Arriva bus.Daarna had ik aantal keren gekeken in site van verloren spullen. En gevonden tussen andere koffers.Bedankt ervoor!Ik heb mijn kleine koffer met alle kleren terug.

Iets kwijt,…. Na paar dagen via ilost.nl zoeken gevonden item, e-mailen, afspraak maken en ophalen Echt Fantastisch Super bedankt!

Topervaring

Snelle reactie, heel blij dat ik mijn tas met inhoud zo snel heb terug gekregen, bedankt