Duidelijk en handig

Vanuit NS goed meegedacht

Vanuit NS goed meegedacht en Ilost ideaal platform voor gevonden items die terug naar hun eigenaar moeten.

Betrouwbaar, veilig, snel

Snelle hulp en betrouwbare manier van handelen!

Just a simple pickup with a valid identity card or passport.

Simple!

TOP Service en eenvoudig

Duidelijk en verder snelle afhandeling

Heel goed, ik had mijn telefoon snel weer terug!

Excellent

Ik ben echt blij dat ik mijn danse schoenen terug heb en ik kan dance! Dank jullie wel!

Adequaat in mailing, maar de praktijk blijft achter.

Zondag reisde ik van Den-Haag naar Ommen. In Dalfsen stopte het treinvervoer ivm brandweermelding. Eén halte voor mijn eindbestemming.Het verdere vervoer zou met bussen gaan. In de consternatie ben ik een tas kwijtgeraakt. Heb dit terplekke gemeld aan Arriva/Blauwnet. Maandag 22 mijn tas gevonden via uw site. Dinsdag betaald voor vervoerskosten. Ruim 16€!! Donderdag mailing dat er vertraging is voor ophalen tas. Tja, hier word ik niet echt vrolijk van. Temeer, omdat ik maandag bij identificatie heb aangegeven dat er diabeteshulpmiddelen in mijn tas zitten, Er dus haast geboden is! Het is nu zaterdag, nog steeds geen tas. Kosten en baten zijn niet in overeenstemming vind ik. Uw mailing is adequaat, maar de praktijk is niet om over naar huis te schrijven. Ik zal u aanbevelen, domweg omdat je geen andere keus hebt als reiziger.

Satisfait mais comeme déçu

Je n’ai malheureusement pas récupéré le total contenue de se qui se trouve dans la Sacoche en cuir car il manquait une somme d’argent

Ik had mijn tas laten liggen in de bus . Die van den haag leyenburg richting Naaldwijk busstation ging ik stapte uit en toen realiseerde ik dat ik mijn rugtas had laten liggen in de bus ik was zo verdrietig . Maar toen ik op jullie site ging. Zag ik de volgende dag al dat mijn tas op jullie site stond. Ik was zo blij. Ik ben hem gelijke ophalen.

De dienstverlening is helder en legt goed contact

Bij het verlies van bepaalde goederen in het ov is er bekwaam mee omgegaan. Daarnaast loopt de communicatie soepel en behulpzaam. Kortom, een bedrijf waar je op ken vertrouwen!

Zeer uitstekend en met een goede service

Ik werd snel en adequaat geholpen

Goed geregeld

Met in zet van de valk hotel Maastricht izm ilost hebben wij onze achter gebleven stuk terug kunnen krijgen

Super dat ik het zo snel weer terug het gekregen Super service

Super dat je zo je telefoon kunt terugvinden. Ik zou niet weten hoe ik hem anders terug had kunnen vinden

Veel instanties op 1 plek samengevoegd

Het vinden van de "snelste" manier om je verloren voorwerp te vinden heeft me veel scroll tijd gekost. 25 febr miste ik mijn tas. Na een maand heb ik de tas nogmaals op de site gezet en toen met succes. Advies kijk veelvuldig op de site en neem de tijd.

Blij met pagina voor gevonden voorwerpen!

Het was jammer dat het wel een week duurde voordat de tas die ik verloren was op de website geplaatst was. Ik ben blij dat ik de pagina in de gaten heb gehouden. Ik vind het goed dat er eisen worden gesteld aan degene die het voorwerp claimt. Ik heb gedetailleerd verteld wat er in de tas zat, en zo kon ik bewijzen dat de tas van mij was. De volgende dag kon ik hem al ophalen!

Rapide et efficace

Zo fijn om mijn verloren spul zo terug te krijgen!

Snel mijn verloren spullen terug.

Makkelijk en snel

Vooral super blij dat we alles terug hebben...

Très pratique.

Après avoir perdu une pochette contenant des documents dans le tramway, j'ai pu rechercher sur le site et constater qu'elle avait bien été trouvée. Ensuite, j'ai pris un rendez-vous pour aller la récupérer. Ce système est vraiment très pratique.

Traag verlopend, sterk gebureaucratiseerd, proces

Ik verloor mijn iPhone in de bus. Door van huis uit het toestel te bellen wist ik al snel dat de buschauffeur hem had. Hij beloofde hem achter te laten in de chauffeursloge waar ik hem zou gaan ophalen. Het hele traject had dus binnen twee uurtjes gelopen kunnen zijn, als men er in die loge niet op had gestaan dat ik het volledige I-lost traject zou doorlopen. Dat leidde ertoe dat de iPhone pas na 5 (!) dagen op I-lost verscheen, waarna het vervolgens nog een dag duurde voor ik hem daadwerkelijk had. Zes dagen lang bevond mijn telefoon zich 20 minuten bij me vandaan, maar kon ik er niet bij. Zeer frustrerend!

Ik was mijn muts verloren. Na even zoeken kwam ik de mijne tegen op de website. Het simpele formulier ingevuld en in een paar uur een reactie. Vlot afgehaald bij het depot waar ik geholpen werd door een vriendelijke mevrouw. Super service!

Heel handige site. Elke dag kijken en dan ineens YES, een foto van mijn tas. Wel jammer dat ik tijdens het claimen van mijn tas al een bericht kreeg wat ik van de site vond. Irritant wel. De rest verliep soepel. Betaald en dan wachten. Beetje jammer dat ik mijn tas op zaterdag in de trein Liet staan en pas woensdag daarna op de site zag. En pas zaterdag erop terug had. Duurde wat lang dus. Niettemin ben erg blij dat ik mijn tas terug heb. Het wachten wel waard.

Snelle reactie

Vanaf de melding al snel het bericht dat het terecht was en hoe de procedure verder verliep

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• Revisões com pontuação abaixo de 6 são publicadas 7 dias após a veiculação