duidelijke en betrouwbare service

Goede website, duidelijk aan te geven dat de gegevens echt van mij zijn, prima extra check, en fijn dat het kan worden thuisbezorgd!! hartelijk dank!!

Zeer secuur en vriendelijk!

Ik ben goed geholpen!!!

Ik heb ben heel goed geholpen! Ik heb mijn spullen terug en ben met respect behandeld.

Fijn dat ik m’n vest terug heb

Ik had mijn vest in de bus laten liggen. Na een aantal dagen verscheen deze op iLost, dus kon ik hem op gaan halen in Uden. Helaas is Uden niet om de hoek, dus ik moest wel een eindje reizen, maar ik ben al lang blij dat ik m’n vest weer terug heb.

Verbijsterd over de voorgestelde wacht tijd van 3 dagen!

NIET mijn hoorapparaat! Maar van een 89 jarige buurvrouw..Onwil van een seniore medewerkster om, terwijl ik ter plekke was om het te halen, iemand te regelen om met mij mee te lopen..en onwil om het gelijk mee te willen geven.Dankzij een andere dame toch gelukt! Aan de balie van ilost, moeilijk om het hoorapparaat te vinden..moeten bellen, te lang moeten wachten..hmmmmm..niet blij! Hoe moet een stokoude dame de Pasen in zonder hoorapparaat??

すごく助かった

大事な物を忘れてしまったが、忘れ物の写真付きですぐに確認する事ができ、その情報共有の仕組みに感動しました。

• お勧めしますか? Yes

Er is niemand op het kantoor

Het is leeg op het kantoor en de pijltjes wijzen naar een gesloten deur

Super snelle service

Zoon was zijn rugzak in de bus vergeten. In de ochtend stond hij er tussen en mocht ik hem Ophalen

とても小さな物が、手元に戻って来たこと

ヘアアクセサリーを落としました。 気付いた段階で店内の思い当たる場所も探しましたし、スタッフの方々にも落し物がないか尋ねました。 その時点では落し物は見つかりませんでしたが、忘れ物カウンターでスタッフの方にiLostの事を伺いました。 店舗から離れても忘れ物の確認ができ、連絡も取り合えることはとても助かりました。 おかげで無くしたと思っていたのに、手元に戻ってくることが出来、本当に嬉しく思っています。 IKEAの皆様には、とても感謝しています。

• お勧めしますか? Yes

Terughalen is een langdurig proces

Ik wa dinsdag rond 13:30 de Gsm verloren on de bus. Om 15:00 wist men bij (Qbuzz) inlichtingen op cs. te vertellen dat iets wat er op leek was gevonden. Ik kreeg te horen dat het over volgende dag (pas na'14:00!!) op internet zou worden gepubliceerd en dat ik dan de 06 kon claimen. Woensdag bleek rond 12:45 dat de 06 al op internet stond. Mijn claim was goed bevonden en ik kon een ophaalafspraak maken voor 13 uur of pas op vrijdag. Waarom niet op donderdag of na 13 uur.

Matig

Orgineel te horen gekregen dat mijn tas niet van mij was, heb heel veel berichten moeten sturen met elk kleinste detail van wat er in zat wat ik een beetje onnodig vind. Als ik al weet wat er precies in de tas zit, moet ik dan nog elk detail van al die spullen ook nog melden?

Ben erg blij dat mijn spullen terug zijn gevonden en bewaard!

Mijn spullen zijn binnen de aangegeven termijn gepubliceerd. Aantonen dat ze van mij waren ging super makkelijk. Erg blij om! Hartstikke bedankt team lost& found!

Voldoende

Bril verloren in Arriva bus. Erg jammer dat arriva terwijl ik nog maar 5 minuten uit de bus was niet even een call wilde doen naar de chauffeur. Jammer ook dat tijdens de feestdagen (pasen) geen gevonden voorwerpen worden bijgewerkt. Het heeft dus wel een volledige week geduurd voordat ik mijn bril terug had. Wel blij dat ik hem uiteindelijk toch terug heb.

Subliem

Ik kan het haast niet omschrijven, iLost heeft veel indruk op mij gemaakt. Het aangeven van verloren voorwerpen Breng door Ilost, het bewijs te vragen en,de snelheid waar iLost het mee heeft opgelost heeft ervoor gezorgd dat ik geen zorgen heb gehad. Alleen blijdschap

すぐに見つかりました!

・交通系ICカードを紛失したことに気づき、問い合わせ先を探している時にilostに誘導された ・紛失した当日に情報があがっていました。 ・失くした物の写真をアップロードできた(電話で説明をしなくてすむのが良い) ・担当者から丁寧なフォローのメッセージがあった ・失くした翌々日には受け取れました。 ・定型フォーマット(担当者記入の文章以外のところ)は翻訳が直訳過ぎて、もう少し改善の余地があるので星4つとしました。

niet heel goed

Goedemorgen. Ik vind het een goed concept en het centraliseren van de spullen. Er waren alleen wat dingen die niet goed gingen. Ik ben wel blij dat jullie mijn portomonnee afgeleverd hebben gekregen ik wacht nog steeds tot deze binnenkomt. ik had gevraagd om het verzenden van mijn portomonnee, en hier voor betaalt, een dag later kreeg ik een bericht van jullie dat mijn rijbewijs niet konden versturen en daarvoor moet ik dus weer apart naar de leidsedwarsstraat. Dit stond niet op de website en ben ik ook niet erg blij mee, omdat ik in zuidoost woon en gewoon 5 dagen werk is het erg moeilijk voor mij hem op te komen halen. Ik zou daar dus vrij voor moeten nemen.. verder kreeg ik een mail dat ik mijn verzending vertraagt is, maar er staat niet hoe lang.. Hopelijk kunnen jullie wat met deze feedback!

Goede service, snelle afhandeling en verzending.

素早く対応してくれました

適切な対応、かつ素早い対応完璧です。 ありがとうございました。

Snel en correct.

Heel duidelijke email en procedure. Heel fijn dat beide optie aangeboden worden: zelf ophalen of laten brengen. Lost item was binnen twee dagen weer in eigen bezit.

Duidelijk en handig

Vanuit NS goed meegedacht

Vanuit NS goed meegedacht en Ilost ideaal platform voor gevonden items die terug naar hun eigenaar moeten.

Betrouwbaar, veilig, snel

Snelle hulp en betrouwbare manier van handelen!

Just a simple pickup with a valid identity card or passport.

Simple!

TOP Service en eenvoudig

Duidelijk en verder snelle afhandeling

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• Revisões com pontuação abaixo de 6 são publicadas 7 dias após a veiculação