Wat fijn dat de organisatie BRENG aangesloten is bij Ilost. Ingeven van gegevens moet duidelijker.

Ik vond het lastig terugvinden van wat en hoe ik de gegevens van het verloren voorwerp moest ingeven. Waar verloren, tijdstip van verlies, gegevens betreffende het voorwerp: water er in ieder geval vermeld worden, merk, kleur misschien de inhoud? Dit was naar mijn idee niet helder

Quick reaction!

I got response as soon as I claimed my lost item.

Een geweldig platform.

Collega's wezen mij op het bestaan van dit platform. Er zeiden er zelfs dat het goed zou komen. Ik geloofde ze niet. Maar zie: het is een super instelling en men zou er meer over moeten weten. Natuurlijk is mijn ervaring fantastisch omdat mijn spullen gevonden zijn. Hulde ook aan de buschauffeur(s). Zij hebben hier een groot aandeel in. Ik geef het door aan mensen die ook spullen zijn verloren of hebben vergeten. Mijn dank is groot!

Het was erg goed ervaring. Ik heb alles terug gekregen, inclusief mijn geld. Goede mense bestaan?! Van hartelijk gefeliciteerd

He considerado que el servicio que prestan es excelente.

Mi experiencia con la empresa IKEA siempre ha sido muy buena.

• ¿Nos recomendarías?

Super snel

Tas was gemakkelijk terug te vinden op de site. Reactie kwamen heel snel na mijn claim. De tas was 3 uur na mijn claim weer in mijn bezit...Top.

本当に助かりました!が…

私にとりましてとても大切なものを失いましたので、こちらのシステムで手元に戻る手だてを得る事が出来て本当に嬉しく思いました。 ただ、IKEA長久手店は行けない距離ではないのですが、私生活で多忙を極めており、なかなかいつ受け取りにあがれるか?!ハッキリせず、受取日を2月26日という最長保管期間を選択しようと試みても1月の半ばまでしか選択できませんので、未だにいつ受け取りに行けるかご報告できずにおります。 その店で今現在困っている状況です。

• お勧めしますか? Yes

Parfait

Suite à la perte de mes clés de voiture, Je suis informé de l’existence du site objet perdus d’îlevia. Je remarque très vite la photo de mes clés. Cette idée de faire des photos est juste génial. Après des échanges simple et rapide je programme un rendez vous afin de récupérer mes clés après règlement en ligne. Ce service est juste parfait Merci à vous et merci à cette personne d’avoir déposer mes clés

Amazing

Thanks a lot. I feel very lucky to find my bag back.

M'n spullen waren duidelijk herkenbaar op de foto's. Na het claimen volgen de volgende stappen zich snel en goed op.

Decepcionada

Siempre he sido un admirador de Ikea y frecuenta las tiendas de todos los países que visito. Alemania, Italia y por primera vez en Málaga. lamentablemente olvidé mi mochila al final del negocio del restaurante, casi a la hora de cierre, y aunque solo tenía empleados, al ser un lugar transitado por cámara, iluminado, cuando saqué mi mochila en menos de 10 horas, se habían robado todas. mi dinero. Estoy muy decepcionado con Ikea. Nunca volveré a Ikea Málaga y no sé si en otro lugar.

• ¿Nos recomendarías? No

Door toevallig in de pijnkliniek te vragen of ze misschien mijn ketting met hanger hadden gevonden bij mijn vorig bezoek lieten ze mij weten dat ik kon kijken bij verloren voorwerpen ZOL en ja terug gevonden!!!Wat een eerlijke mensen!!! Zeer vriendelijk!!! Hartelijk dank aan jullie!!!!

Fantastisch systeem!

Mijn zoon was zijn pinpas kwijtgeraakt en omdat hij voor het laatst gepind had bij pathe heb ik op de website gezocht waar ik kon zijn voor verloren voorwerpen. Zodoende zag ik dat de pas gevonden was en dat jullie dit via iLost documenteren. Super fijn en overzichtelijk op deze manier.

Blij dat ik mijn kinderwagen terug heb!

De service met iLost verliep soepel. Het enige minpuntje is dat het vrij lang duurde (ongeveer een week) voordat mijn verloren voorwerp (kinderwagen) op de site stond. Daarna ging het allemaal super soepel. Ben er heel blij mee!

Goede ervaring

Ik was laatst m’n spullen kwijt geraakt in de bus. En een paar dagen later zag ik m’n tas op iLost was ik wel blij. Alles terug gekregen wat in m’n tas lag. Superblij

Super ! Hoe snel en correct het word afgehandeld

Zo snel en goed het werd afgehandeld !

Super!!!

fijn dat ik het terug gevonden heb!!

GEWELDIG!

Prachtige dienstverlening! Vooral als je je eigendom weer terug krijgt. Hartelijk bedankt

Top geregeld

Maandagavond 23 uur iPad in de vlieger laten liggen Dinsdagmorgen op de site Dinsdagavond op de post, donderdagmorgen in huis. Bedankt

Terrible

I've lost my phone on bus 365 a week ago now and I haven't received a track and trace can u please tell me where my phone is

• Would you recommend us? No

Hartelijk dank

Mijn ervaring is dat niemand is in mijn spullen geweest ,mijn dankt daar voor , en tijdens mijn zoek tocht is alles terecht ondanks deze en alert van mensen en de RET mede werker nog maal mijndank daarvoor.

Goede communicatie en snelle reactie!

Heel fijn maar niet heel bekend.

Het terugvinden van mijn rugtas verliep erg goed. Toen ik mijn tas kwijtraakte maakte ik me erg zorgen maar een buschauffeur vertelde me om op deze website te kijken. Als die ene buschauffeur niets zou zeggen had ik nooit deze site gevonden, en nooit mijn rugtas teruggevonden. Er is niet veel dat jullie hier aan kunnen doen maar het is wel belangrijk. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de meeste voorwerpen die niet teruggevonden worden, niet worden gevonden omdat de eigenaren niets van deze site afwisten.

zoektocht.

Ik heb meerdere mensen moeten vragen om bij het depot te komen. Er was geen wegbewijzering, geen bordje waar ik naar binnen moest en ook was het huisnummer niet eens aangegeven. de vrouw die mij mijn tas gaf was wel vriendelijk.

迅速 丁寧

落とし物をインターネット上で確認できるシステムがまず良い。見つかって連絡してからのやりとりがとても早く、次の日には県外にある自宅に着払いで届けていただき、梱包も丁寧でしっかりしていました。 メールでのやりとりもとても丁寧で、落とし物が見つかった上にとても嬉しい気持ちになりました。 ありがとうございました。

• お勧めしますか? Yes