Perfecte service

Alles prima geleverd en zeer vriendelijk. Tevreden mensen zijn de beste reclame, doen we voor jullie.

Hier zeker niets kopen

Niets in deze winkel kopen! Levertermijn zou maximum 6 weken duren en wacht nu al 3 maanden. Als ik hen bel zijn het steeds leugens dat ze vertellen. Bed zou volgende week toekomen en dan gingen ze mij contacteren om te leveren... Hoor niets meer van hen daarna! Echt een schande hoe ze met mensen omgaan! Sleepworld: "Uw slechte service houdt ons wakker"

te lang moeten wachten op levering !

15 mei van dit jaar een bed besteld we gingen 1 week moeten wachten na onze bestelling gingen enkele familie leden ook een bed kopen na 1/2 week wachten werd hun bedden geleverd wij bleven maar wachten en na enkele telefoontjes werd ons beloofd dat het bed begin juli ging worden geleverd. vandaag 28 JULI nogmaals gebeld naar Sleepworld gelegen te B park brugge. "Mevrouw u bed is binnen ik zal vragen of ze contact opnemen met u voor de levering " Hmmmm… is al van deze week binnen maar wij werden niet gecontacteerd ik ga er dus vanuit dat ze de levering hebben uitgesteld door het warme weer ??? ( het was trouwens voor iedereen warm) dit is dus de eerste en vooral de LAATSTE keer dat wij een bed kopen via Sleepworld dit is totaal geen service dat wij maanden hebben moeten wachten op ons bed !

We kochten een matrasbeschermer. Er waren echter gaatjes in na 1 wasbeurt. We stuurden mail met foto. Prompt kregen we een nieuwe matrasbeschermer!

prachtige service! schitterend kussen!

Service en kwaliteit zoals beloofd!

Goede service!

ik ben heel tevreden van mijn pyjama!

best oke maar verzending kan vlugger

kan er mee door

Direct mee te nemen

Ik had dringend een andere matras nodig. Ik kocht een kwalitatieve matras en bodems in de winkel en kon deze direct uit stock meenemen. Van een snelle levering gesproken.

Comfortabel hoofdkussen!

Via Kine in Form Gent kon ik een hoofdkussen uittesten om comfortabel te kunnen slapen, en dit zonder nekklachten. De bestelling online en levering liepen vlekkeloos!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Ik slaap al weken zalig! In de winkel hebben ze me geholpen om echt het bed en de matras te vinden die bij mijn lichaam past. Na enkele weken wachten, werd alles thuis geïnstalleerd.

Pluspunten

Perfect ontvangen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

geen verzend kosten .

korter levertermijn .

Pluspunten

correcte communicatie ivm levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

prima en snelle levering