Snelle service en kwalitatief materiaal

Enkele maanden geleden een banden monteer- en balanceerapparaat aangeschaft. Aankoop: Op een zaterdag een offerte aangevraagd, deze zat maandagochtend in de mail, het bedrag meteen overgemaakt en woensdag stonden de machines geleverd in België. Top! Machines: Wij hebben de apparaten aangeschaft voor het onderhoud van het eigen wagenpark, niet als bandenwinkel, dus weinig frequent gebruik. Er zijn nu reeds een 30-tal banden mee gemonteerd en gebalanceerd. De handleiding voor de installatie en montage van banden was prima geschikt voor iemand die geen ervaring heeft binnen deze sector. We kregen spontaan per mail een aantal video's met daarin de voornaamste uitleg. Prijs/kwaliteiten zijn deze apparaten top. Zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle service, na online bestellen en bevestiging van betaling kon de brug direct worden opgehaald. De brug bevalt tot nu toe zeer goed!

De brug werd geleverd in een nogal gammele krat, waardoor het lastig was om deze er fatsoenlijk uit te krijgen. Dit terwijl er op de website bij " Omvang van levering " stond dat de brug op een pallet geleverd zou worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service en afspraken...basis tweekolommer werkt prima,en ben er tevreden over. na 55jaar hefbrug ervaring is kwaliteit prijs verhouding op hoog niveau...

gewoon doorgaan .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

komt levertijden goed na

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkele positieve punten waard dit bedrijf! Zeer slechte aftersales. Na 1 jaar en 5 dagen ging mijn ctb100 kapot. Ik ben nu al 4 maanden aan het wachten op een oplossing, maar die komt maar niet. Koop hier niet, mooie apparaten, maar garantie krijg je niet!!! Chinese rommel met een hollandse naam.....

Problemen oplossen!!!!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Zeer mooie brug ontvangen. Correcte en vlotte afhandeling. Een aanrader!

Pluspunten

zeer tevereden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zéér correct ! Supersnelle behandeling en levering ! Dank u !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb een goed aanbod gekregen en snel antwoorden gekregen op alle vragen, Het was snel geregeld, ook de levering.

Niets aan te merken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De brug werkt maar daar is dan ook direct alles mee gezegd...

Bij ontvangst: alles onder de hydrauliek-olie, afdekdopjes van de hydrauliek-cilinders zwerven overal rond, geen poedercoating, geen voetbescherming, brug en beschermhuls beschadigd, verkeerde handleiding, slechte kwaliteit rubberen blokken, slechte afwerking, slecht assemblagewerk, eindschakelaar niet goed afgesteld en zit los, alle stikkers zitten los, inclusief die van het bedieningspaneel. Zeer klant onvriendelijk. PAS OP: Veel is gebaseerd op mooie verkooppraatjes. Ook ik ben daarin getrapt, jammer genoeg... :-( Zijn gewoon dozenschuivers en zoals gezegd, deze brug is een stuk goedkoper te verkrijgen in een andere kleur, met een andere stikker van gerenommeerde bedrijven. Met waarschijnlijk een betere service en met minder intimiderende telefoongesprekken...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

correct verzending verzorgd

Nederlandse montagevoorschriften

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Materiaal ziet er prima uit

Service verlenen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles is naar wens. Ik ben tevreden zowel van het toestel als de service (medewerkers). Zeker Sander Smet en de persoon die papieren heeft opgemaakt (naam ontgaat mij even). Super medewerkers.

Het enige wat ik jammer vindt, was de bijsluiter. Deze was in het Engels geschreven, waardoor ikzelf moest vertalen. Een tip naar de toekomst toe: Nederlandse bijsluiter is welkom.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

super geholpen ,vriendelijke mensen, zeggen waar het op staat en komen afspraken na zeker een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zit geen rempedaal op zoals beschreven!! Calibratie is niet gedaan!! Gebeld en een korte uitleg gevraagd dat kon niet want het is weekend!! ABSOLUUT GEEN AANRADER!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vriendelijke en persoonlijke benadering met een super prijs/kwaliteit verhouding van de producten. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

Verwittigen indien er niet geleverd kan worden ipv ons te laten wachten op niets. Materiaal kon bij de 2de poging niet uit vrachtwagen gehaald worden! Kreeg dan melding van levering gedurende de nacht (3de poging). Ook niet gebeurd. Voor de 3de keer gewacht op niets! Al zijn jullie de laatste plaats waar ik iets kan kopen, NOOIT MEER

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Alles zeer vlot verlopen, van bestelling tot levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Absoluut knappe producten, wij werken nu met 3 heftafels en een banden demonteermachine van TyreON en dit is naar alle tevredenheid!! Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

levering volgens afspraak, prijs-kwaliteit ok

Waarschijnlijk door transport componenten losgekomen in de sturing.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

netjes geholpen en alles volgens afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede bereikbaarheid Goede telefonische ondersteuning

Geen idee maar er is altijd ruimte voor verbetering :-)

Filter op Taal