Degelijk

Een correcte afhandeling van mijn bestelling. Handleiding online is zeer duidelijk.

vriendelijk geholpen aan de telefoon

vriendelijk geholpen en snel geleverd

Zeer slechte service

Brug werd in december 2023 met defect geleverd, weken lang gebeld en gemaild. Het juiste onderdeel bleek niet beschikbaar maar in bestelling en leverdatum bleef onduidelijk. Het is nu half april en ik wacht nog steeds. Bedrijf laat ook niets van zich horen als je er niet steeds zelf achteraan gaat.

Levering duurde iets langer, maar verder zeer tevreden! Mooi product!!

Als boven dus.......

Had gehoopt op een betere afwikkeling!

Het is maar goed dat ik zeer handig ben en niet snel opgeef. De brug de het niet na montage . In mijn beleving zo ik de aftersales is onder de loep nemen komentaar je zal het wel verkeerd gedaan hebben schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Uiteindelijk zekering kapot ja die stuur ik wel na (zit er nog op te wachten) alles extra gecontroleerd met de electrisiane weer extra kosten . Zelf nog diverse uren erin gestopt en hem werkend gekregen. Kortom ben zeer teleurgesteld over dit product.

Heel tevreden met jullie service Alles ging perfect Dankjewel

Een tevreden klant

Alles ging vrij vlot. De bestelling en verscheping . De lift was goed verpakt en arriveerde dan ook schade vrij. De comminucatie echter mag wel een stuk vlotter/beter! Reakties laten soms lang op zich wachten. Maar al bij al zeer tevreden met mijn aankoop.

Ik ben mijn brug zelf gaan ophalen en kon direct worden ingeladen.

top product

makkelijk en goed

Geen gedoe, gewoon prima.

Een schaarbrug ter plekke opgehaald, snelle hulp met opladen en goede afhandeling.

Prima bedrijf

Goede service en een mooi product

Vlotte levering en kwaliteitsvol product

Voor mij een gemak omdat ik na een nek operatie toch nog mijn job kan uitvoeren zonder onnodig te tillen

goed geholpen

Helaas zat er in de verpakking geen bandenvet, maar dit is netjes na gestuurd

snelle levering zonder gedoe

Makkelijke "webshop" snel in huis

Zeer goede producten met top service!

Wij zijn al enige jaren een meer dan tevreden klant! De truck bandenwisselaar doorstaat het zware werk hier met gemak en op goed advies van Peter en Chris de TL75W mobiele hefkolommen aangeschaft. Goede communicatie, snelle levering en service gericht maakt het dat wij hun zeker aanraden!

Spullen zijn keurig geleverd en de machine’s voldoen aan mijn verwachtingen beter als ik gedacht had

Fijne service

Goede service prima prijs

Slechtere service bestaat niet

Alweer 1 jaar bezig voor om het juiste onderdeel te krijgen. Nog steeds niks geregeld. Ze zeggen dat ze er mee bezig zijn en terug bellen. Ze hebben in 1 jaar tijd nog geen één keer terug gebeld, nadat ik ik hun verschillende keren gebeld had. Het is echt super triest hoe slecht Ze met problemen omgaan. Het is niet te hopen als jij wat koopt, Dat er wat mee is.

kan beter

Prima op tijd geleverd maar was geen montage instructie bij . Wij hebben hier over gebeld, daar na nooit weer wat van gehoord

De bestelling kwam snel en op tijd. Het installeren gaat eenvoudig en snel. Het is een mooi afgewerkt product en werkt prima. Alles naar mijn verwachting. Een aanrader. Top

correcte behandeling

prettig om mee te handelen

Een prima product voor een scherp prijs

Recent een twee kolom brug TLE45E PRO gekocht bij TyreON, De brug werkt perfect, en is ook prima geschikt voor zwaar auto’s. Net een groot Range Rover voor reparatie gehad, en dit was geen probleem. Wij warden vriendelijk en snel geholpen, en de brug was gewoon in voorraad.

PRIMA

PRIJS / KWALITEIT VERHOUDING KLOPT

Alles klopt wat men belooft

Alles is gewoon correct Levering afspaken etc En daar bij de hefbrug (die ik besteld had) voldeed boven verwachting Kwaliteit ten opzichte van prijs zeer goed Gr Dries