Prima product, hoge transportkosten.

Slordig

Ik heb na betaling nooit een bevestiging ontvangen. Heb via whatsapp een afhaalafspraak gemaakt maar toen ik de hefbrug kwam afhalen was er niets klaar gezet en moest ik met overschijfbewijzen komen om de hefbrug mee te krijgen. Slordige omgang met mijn bestelling/betaling.

Correcte levering maar communicatie kon iets beter

De communicatie was niet altijd duidelijk -wat wanneer er geleverd zou worden. De kwaliteit van het product is zeker wel ok en alles werd correct afgehandeld.

2 paalbrug

Produkt zoals beschreven en super goede service naar de klant toe

Gewoon Topbedrijf

Top bedrijf, met Top materiaal. Jammer dat jullie samenwerken met Kiyoh, ondertussen weet half Nederland dat dit een reviewplatform is waar je slechte reviews tegen betaling kunt laten wissen. Zelf zou ik overstappen op Trustpilot voor echte reviews

Plezierige communicatie

Goede kwaliteit maar duurder als ik gewoon ben

Ik heb 4 heftafels en een balanceer machine gekocht. In het verleden heb ik al bij de vroegere verdeler 3 keer dezelfde heftafels gekocht, TyreOn heeft dit merk overgenomen. Aangezien ik deze heftafels goed vind heb ik er nu dus 4 bijgekocht. In het verleden kreeg is steeds een scherpe prijs en gratis transport. Bij tyre on heb ik een korting gekregen die overeen kwam met het transport. Voor de zelfde tafels betaal ik vandaag 25% meer als bij de vorige leverancier. De meegeleverde pompen zijn anders en duidelijk trager als de vorige modellen. Goederen waren goed verpakt en perfect schadevrij afgeleverd. Bij het instaleren bleek echter dat er geen olie in de pompen was. Dit was ook niet extra geleverd. Persoonlijk was dit voor mij echt niet aanvaardbaar dat je een bestelling van 7200euro plaatst en dat ze nog besparen op 5 liter olie/ heftafel. Maar dat is maar mijn idee erover, zonder olie werken die banken niet dus het hoort er gewoon bij te zitten.

Fijne brug

Snelle levering en zeker voor de prijs een top brug

Goede hefbrug

Goede hefbrug. Alleen transportbedrijf wat voor hun levert is onder de maat.

Vlotte en snelle afhandeling.

De motorlift is top. Werk vlot en is professioneel gebouwd.

De TSC28000 is een zeer mooie brug. Vriendelijke werknemers en snelle afhandeling. Bedankt!

Brug ziet er goed uit

Brug kwam met schade binnen. Gelukkig was de beschermlaag het ergst beschadigd. De brug werd met pluggen geleverd. Na een bus te laten zakken raakte 1 pilaar los. Bleken deze keilbouten niet vast te zitten. Alle bouten eruit gehaald en nieuwe ankers gehaald..nu zit de brug vast aan de vloer...goede raad om de bijgeleverde keilbouten niet te gebruiken.

Snel geleverd en kwalitatief goed

Doen hun best (was even niet aanwezig en hebben toch chauffeur even laten wachten) en geven daarna ook goed advies bij de opbouw van de brug.

very poor customer service when you have a problem

we bought a 4.5 tonne 2 post lift it was faulty from day one ? Lots of phone calls To MR SMIT just a big waist of time lots of lies and brocken promisers , all this for a 14 dollar part from china , all these lifts are imported from china and are poor quality , If you are thinking of buying from this company please Beware you will get poor qulity items with no warranty or garrantee , we only bought it in april and have already had lots of problems and we are looking at changing it already , Big mistake from us for trusting TYREON more like TYRE RIP OFF

Top !

Op tijd geleverd, in de juiste kleur en alles erbij. Zo hoort dat. Super brug, handig en efficiënt.

Komt afspraken na en geeft goed advies.

Mooie spullen voor in de werkplaats tegen een nette prijs en nog belangrijker ze geven ook goed advies!

perfecte afhandeling

Hefbrug is perfect afgeleverd en voldoet prima, gehele proces is uitermate goed verlopen met duidelijke updates en correcte aflevering

Beste Producten verkrijgbaar!

Ik ben al jaren aan het afwisselen met garage apparatuur van verschillende merken. Steeds kon ik maar niet tevreden worden met de producten totdat ik eens een keer op TyreON kwam. Zins Dien ben ik nog nooit zo tevreden geweest over mijn garage! De producten zijn van zeer hoge kwaliteit en het bedrijf bied top service! Ik ga nooit meer mijn garage apparatuur meer bij een ander bedrijf kopen en zal voortaan altijd alles bij TyreON kopen. Hier heeft het bedrijf een vaste klant er bij gekregen die voorlopig dat ook blijft! TyreOn is een echte aanrader!

Perfect!!!!

Uitstekend!

Excellent!!

Superb Quality!

Snelle service en kwalitatief materiaal

Enkele maanden geleden een banden monteer- en balanceerapparaat aangeschaft. Aankoop: Op een zaterdag een offerte aangevraagd, deze zat maandagochtend in de mail, het bedrag meteen overgemaakt en woensdag stonden de machines geleverd in België. Top! Machines: Wij hebben de apparaten aangeschaft voor het onderhoud van het eigen wagenpark, niet als bandenwinkel, dus weinig frequent gebruik. Er zijn nu reeds een 30-tal banden mee gemonteerd en gebalanceerd. De handleiding voor de installatie en montage van banden was prima geschikt voor iemand die geen ervaring heeft binnen deze sector. We kregen spontaan per mail een aantal video's met daarin de voornaamste uitleg. Prijs/kwaliteiten zijn deze apparaten top. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

Zeer snelle service, na online bestellen en bevestiging van betaling kon de brug direct worden opgehaald. De brug bevalt tot nu toe zeer goed!

De brug werd geleverd in een nogal gammele krat, waardoor het lastig was om deze er fatsoenlijk uit te krijgen. Dit terwijl er op de website bij " Omvang van levering " stond dat de brug op een pallet geleverd zou worden.

Pluspunten

goede service en afspraken...basis tweekolommer werkt prima,en ben er tevreden over. na 55jaar hefbrug ervaring is kwaliteit prijs verhouding op hoog niveau...

gewoon doorgaan .

Pluspunten

komt levertijden goed na