Pluspunten

komt levertijden goed na

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkele positieve punten waard dit bedrijf! Zeer slechte aftersales. Na 1 jaar en 5 dagen ging mijn ctb100 kapot. Ik ben nu al 4 maanden aan het wachten op een oplossing, maar die komt maar niet. Koop hier niet, mooie apparaten, maar garantie krijg je niet!!! Chinese rommel met een hollandse naam.....

Problemen oplossen!!!!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Zeer mooie brug ontvangen. Correcte en vlotte afhandeling. Een aanrader!

Pluspunten

zeer tevereden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zéér correct ! Supersnelle behandeling en levering ! Dank u !

Pluspunten

Ik heb een goed aanbod gekregen en snel antwoorden gekregen op alle vragen, Het was snel geregeld, ook de levering.

Niets aan te merken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De brug werkt maar daar is dan ook direct alles mee gezegd...

Bij ontvangst: alles onder de hydrauliek-olie, afdekdopjes van de hydrauliek-cilinders zwerven overal rond, geen poedercoating, geen voetbescherming, brug en beschermhuls beschadigd, verkeerde handleiding, slechte kwaliteit rubberen blokken, slechte afwerking, slecht assemblagewerk, eindschakelaar niet goed afgesteld en zit los, alle stikkers zitten los, inclusief die van het bedieningspaneel. Zeer klant onvriendelijk. PAS OP: Veel is gebaseerd op mooie verkooppraatjes. Ook ik ben daarin getrapt, jammer genoeg... :-( Zijn gewoon dozenschuivers en zoals gezegd, deze brug is een stuk goedkoper te verkrijgen in een andere kleur, met een andere stikker van gerenommeerde bedrijven. Met waarschijnlijk een betere service en met minder intimiderende telefoongesprekken...

Spijtig dit te lezen. TyreON bruggen zijn goed afgewerkt en geassembleerd, hebben poedercoating en een opstaande rand ter voetbescherming en worden vóór verzending op alle functies getest; er kunnen olie resten zijn. Een brug wordt schadevrij aangeleverd in een stevige houten kist. De hoogte switch is naar keuze afstelbaar. De rubber blokken zijn reeds gecompenseerd. Zo ook een gedeelte van het transport, ondanks dat de chauffeur verschillende woorden naar zijn hoofd heeft gekregen.

Pluspunten

correct verzending verzorgd

Nederlandse montagevoorschriften

Pluspunten

Materiaal ziet er prima uit

Service verlenen

Pluspunten

Alles is naar wens. Ik ben tevreden zowel van het toestel als de service (medewerkers). Zeker Sander Smet en de persoon die papieren heeft opgemaakt (naam ontgaat mij even). Super medewerkers.

Het enige wat ik jammer vindt, was de bijsluiter. Deze was in het Engels geschreven, waardoor ikzelf moest vertalen. Een tip naar de toekomst toe: Nederlandse bijsluiter is welkom.

Pluspunten

super geholpen ,vriendelijke mensen, zeggen waar het op staat en komen afspraken na zeker een aanrader

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zit geen rempedaal op zoals beschreven!! Calibratie is niet gedaan!! Gebeld en een korte uitleg gevraagd dat kon niet want het is weekend!! ABSOLUUT GEEN AANRADER!!

Pluspunten

Vriendelijke en persoonlijke benadering met een super prijs/kwaliteit verhouding van de producten. Absoluut een aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Verwittigen indien er niet geleverd kan worden ipv ons te laten wachten op niets. Materiaal kon bij de 2de poging niet uit vrachtwagen gehaald worden! Kreeg dan melding van levering gedurende de nacht (3de poging). Ook niet gebeurd. Voor de 3de keer gewacht op niets! Al zijn jullie de laatste plaats waar ik iets kan kopen, NOOIT MEER

Pluspunten

Alles zeer vlot verlopen, van bestelling tot levering.

Pluspunten

Absoluut knappe producten, wij werken nu met 3 heftafels en een banden demonteermachine van TyreON en dit is naar alle tevredenheid!! Aanrader!

Pluspunten

levering volgens afspraak, prijs-kwaliteit ok

Waarschijnlijk door transport componenten losgekomen in de sturing.

Pluspunten

netjes geholpen en alles volgens afspraak

Pluspunten

Goede bereikbaarheid Goede telefonische ondersteuning

Geen idee maar er is altijd ruimte voor verbetering :-)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede machines voor de prijs. Snel geholpen en verzonden, enkel spijtig dat er met zo een slechte transportfirma wordt gewerkt. Voor de prijs van de levering verwacht je wel beter...

Andere transportfirma zoeken, heel veel problemen gehad met de transportfirma. Chauffeur zei zelf dat er dagelijks problemen zijn zoals ik heb meegemaakt dus het zal zeker niet de eerste keer geweest zijn...

Pluspunten

Snelle en directe communicatie leidt tot een goede afhandeling. Tussen bestellen, afrekenen (met onmiddellijke reactie op de betaling) en levering zat minder dan 1 dag!

Pluspunten

Perfect werkende brug makkelijk aan te sluiten en gelijk goed werkend wordt mooi compleet geleverd zelf met olie !!