Goede persoonlijke service. Lekker vers en eetrijp fruit. Goede levering

Vers en gevarieerd fruit als perfect tussendoortje op kantoor!

Wij van Forze Hydrogen Electric Racing hebben enorm genoten van de mand vol vers en gevarieerd fruit van Fruitful Office! We zijn met het hele team druk met de voorbereidingen voor een race dit weekend. Tijdens de lange dagen kwamen de gezonde fruitmanden als geroepen.

stipte levering, producten prima in orde;

Op vrijdag besloten om fruit te laten leveren, en de volgende maandag al een mand ontvangen: super! Meer en mensen vragen of fruit bio is: meer informatie daarover zou goed zijn.

Goed fruit en goeie service

Goeie service aan de telefoon, en goed fruit, kortom, wij zijn blij!

super agréable et facile

J'ai échangé avec Victor tout au long de la commande et il a été très professionnel et réactif. Mes deux paniers étaient bien remplis et joliment présenté. Merci pour ce super concept. Je recommande.

Pluspunten

Snelle levering, goed fruit!! Echt een aanrader

Pluspunten

Heerlijk vers fruit iedere keer weer!

Pluspunten

Goede kwaliteit

Pluspunten

Zeer tevreden, top service en vriendelijk personeel Heerlijke, verse en duurzame fruitmandjes!

Pluspunten

Heel blij met de fruit variatie van Fruitful Office. Elke week weer een nieuwe fruit mand met vers fruit. Goed gevuld met bananen, kiwi's, appels en peren en ander seizoens fruit.

Pluspunten

goede service, goede producten degelijke en tijdige communicatie ingeval van wijziging van levering t.g.v. feestdagen

eerste levering was fout gelopen, wat jammer was want dit was ook onze openingsdag.

Pluspunten

Er lekker en gevarieerd fruit, fijn ook dat de mand herbruikt wordt.

En grotere variant zodat de mand minder snel leeg is

Pluspunten

Zeer goede kwaltijd fruit. Altijd vers geleverd. Bezorging is stipt en afspraken worden nageleefd. Smaak van het fruit is zeer goed en verrassend.

Bananen worden snel bruin, waarschijnlijk door het gekoelde transport.

Pluspunten

Wij zijn erg trots dat wij een bijdrage leveren aan de duurzaamheid, en kwaliteit waar Fruitful Office voor staat. Niet alleen voor onze collega's maar ook voor onze klanten en gasten, en ziet het er altijd uitnodigend uit.

Ga zo door!!

Pluspunten

Altijd op tijd. Factuur klopt altijd. Je kunt ook aangeven dat je minder of meer fruit wilt in bepaalde weken. En dat gaat ook altijd goed. Manden zijn goed gevuld en er zit regelematig een nieuwe of onbekende soort bij waarbij netjes een kaartje met informatie wordt geleverd. Vriendelijke en behulpzame bezorgers. EEen heel fijn bedrijf.

Pluspunten

Regelmatig special fruit, telkens met wat uitleg. Altijd vers om direct te kunnen eten.

Teveel appelen

Pluspunten

Altijd supervers fruit mooi gepresenteerd en heel vriendelijke leveranciers

Pluspunten

Goede kwaliteit en variatie van fruit. Altijd zeer stipte levering. Enorm goede klantendienst, die zeer flexibel omgaat met wijzigingen in aantal manden en leveringsdata (mbt kleinere bezetting in verlofperiodes, sluitingsdagen etc).

Pluspunten

Fruitful Office zij doen simpelweg wat zij zeggen, prijs kwaliteit zeer goed, prima dienstverlening.

Pluspunten

De manden zien er altijd netjes en heel kleurrijk uit, met fruit voor ieders smaak. Soms ook minder bekend fruit (in de seizoensmanden) waar we kennis kunnen mee maken.

sommige stukken zijn niet altijd rijp (kiwi's bv)

Pluspunten

altijd op tijd, een grote variatie aan fruit, seizoensgebonden. flexibel in de samenstelling van de manden

goed fruit altijd op tijd geleverd en verassende nieuw fruitsoorten af en toe

Pluspunten

Tijdens mijn zoektocht naar een bedrijf dat fruit kon leveren op mijn werk sprong Fruitful Office er uit door hun positieve doelstellingen op sociaal, maatschappelijk en milieu-gebied. Wij krijgen dinsdag onze levering en ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit heel goed is!

Pluspunten

Goede samenwerking, geen gedoe over fruit mocht er een keer eentje tussen zitten die nét niet meer gegeten kan worden (2x per jaar komt dit wel eens voor). Extra mandjes altijd mogelijk. Vriendelijke bezorger en fijn dat er fruitbomen geplant worden en duurzaam gewerkt wordt.

Geen verbetertips, fruitful office is gewoon heel erg fijn op kantoor!

Pluspunten

Goed en betrouwbaar

Ga zo door