TOP

Wij zijn erg tevreden over de fruitmand. Fruit is goed vers en blijft ook goed vers voor een dag of vijf.

Fruitful Office is de beste noot in het liedje

Tof

Iedere maand weer fijn

Heerlijk fruit en he probeert nog eens wat anders

Heel tevreden

We zijn als organisatie heel tevreden over de fruitlevering. Vriendelijke bezorgers, gevarieerd fruit en goede service.

Wij kijken er elke week naar uit als de Fruitful Office bus weer komt voorrijden

Wij vinden het heerlijk om lekker fruit te kunnen snoepen op kantoor!

prima fruit

prima fruit en nooit beschimmeld. goede service en aanpassingen zijn snel te regelen.

Heerlijk vers fruit op je werk krijg je van Fruitful Office

Fruitful Office is een prima leverancier van vers fruit voor bedrijven. Vriendelijke medewerkers die je altijd netjes te woord staan en mee denken met de wensen van de klant. Flexibel in levering of verandering in de samenstelling van de fruitmanden. Het fruit is altijd vers en wordt op tijd geleverd.

aantrekkelijk

Ziet er aantrekkelijk uit, fruit is soms wel na 3 dagen overrijp maar dat komt natuurlijk door de 2x levering per week. Gasten zijn zeer enthousiast. Samenwerking is uitstekend!

Mooi, lekker en vers fruit dat volgens afspraak geleverd wordt.

Fruitful Office levert een prachtige mand met gevarieerd fruit. Het fruit is vers en lekker. Elke week zit er ook een bijzondere vrucht in om kennis mee te maken. Kort om een aanrader voor elke kantine.

Een gezonde extra snack voor hardwerkende mensen, de mand is binnen de kortste keren leeg!

Goed geregeld, we willen het niet meer kwijt

Voldoende fruit, maar onrijp

We vinden het aanbod er goed uit zien. Vers en voldoende. Echter is een deel van het fruit (vooral peren en pruimen, etc ) echt niet rijp. Dus dan staat er mooi fruit, maar dan moeten we het een week laten staan. Zou dit eventueel ook anders kunnen? Verder zijn we wel tevreden.

Verzorgde mand met heerlijk fruit

Verzorgde en goed gevulde mand met heerlijk gevarieerd fruit

Heerlijke fruitmand!

Wij kregen een gratis fruitmand voor op het kantoor. Erg vriendelijk en gezond gebaar. Het was heerlijk vers!

Perfecte service, lekker fruit

Prettig contact met het bedrijf, goede service en lekker fruit. Uitstekende ervaring met Fruitful Office!

Prima, fruit van het seizoen.

Fruit is goed, leverfrequentie is goed. Goed om fruit en een snoepgroente van het seizoen te hebben, en ook wat bijzondere soorten erbij regelmatig. Jammer dat de bezorger zo ongemerkt en supersnel binnenkomt en weer weg is, zo kan ik hem de lege manden niet altijd overhandigen.

Goede persoonlijke service. Lekker vers en eetrijp fruit. Goede levering

Vers en gevarieerd fruit als perfect tussendoortje op kantoor!

Wij van Forze Hydrogen Electric Racing hebben enorm genoten van de mand vol vers en gevarieerd fruit van Fruitful Office! We zijn met het hele team druk met de voorbereidingen voor een race dit weekend. Tijdens de lange dagen kwamen de gezonde fruitmanden als geroepen.

stipte levering, producten prima in orde;

Op vrijdag besloten om fruit te laten leveren, en de volgende maandag al een mand ontvangen: super! Meer en mensen vragen of fruit bio is: meer informatie daarover zou goed zijn.

Goed fruit en goeie service

Goeie service aan de telefoon, en goed fruit, kortom, wij zijn blij!

super agréable et facile

J'ai échangé avec Victor tout au long de la commande et il a été très professionnel et réactif. Mes deux paniers étaient bien remplis et joliment présenté. Merci pour ce super concept. Je recommande.

Pluspunten

Snelle levering, goed fruit!! Echt een aanrader

Pluspunten

Heerlijk vers fruit iedere keer weer!

Pluspunten

Goede kwaliteit

Pluspunten

Zeer tevreden, top service en vriendelijk personeel Heerlijke, verse en duurzame fruitmandjes!