mooie site, gebruiksvriendelijk, supersnel

Zoals het hoort

Functional, compact and classy, yet affordable.

Very content with this.

Perfect.

Beste.besteld,betaald en een snelle levering.ook nog met een cadeau tasje.

Snelle levering, prima product, blije zoon

Ik heb de kobalt blauwe card protector gekocht. De website gaf het goede beeld, bestellen was makkelijk en de levering was snel en keurig ingepakt. Prima, m’n zoon was erg blij met dit cadeau.

Prima. Snel geleverd en 1 retour snel gecrediteerd.

Snelle levering, prima kaarthouder

De kaarthouder is snel geleverd en werkt uitstekend!

Fijn om je pasjes veilig mee te nemen.

Voorheen mijn pasjes in het hoesje van mijn telefoon maar door aanschaf ander toestel en hoesje moest ik op zoek naar iets voor mijn pasjes. Ik kwam uit bij cardprotector en kan alleen maar zeggen, wat een geweldig product.

snelle levering en prima kwaliteit

Eindelijk een handige portefeuille

Leuke oplossing voor alle pasjes die we met ons mee slepen

Gewoon een handige manier van pasjes en briefgeld bewaren in een klein handzaam portomonneetje.

De card protector is goed. Ik kan de card echter niet online registreren.

compact

Voldoende ruimte voor pasjes en geld. Het eruit schuiven van de pasjes valt me tegen

mooi compct en makkelijk te gebruiken >>>top<<<<

Alles ging goed

Kan niet over aftersale spreken, dus weet niet hoe er gereageerd wordt bij problemen.

Zeer tevreden over Cardprotector

- duidelijke website - goed op de hoogte gehouden van de orderstatus - binnen twee dagen geleverd - en uiteraard een mooi product (Secrid card protector)

De secrid cardprotector is een ongelooflijk handige portemonnee, als je het nog ene portemonnee kunt noemen. Klein, maar toch is het mogelijk om alles wat je nodig bent onderweg mee te nemen. Snelle levering en super kwaliteit.

Een snelle service. Mijn cardprotector was goed beschermt in een mooi doosje. Het is mooi klein van formaat en goede kwaliteit. Ik ben er erg blij mee.

Snelle service, binnen een dag bezorgd!

Besteld en de volgende dag lag het al in de brievenbus! Exentri slim wallet ziet er uit zoals op de website en voldoet aan de verwachtingen.

Goede aankoop

Raad het aan bij kennissen

Degelijk product en snelle service

Op donderdag besteld en op vrijdag in huis. Goede kwaliteit.

Snel en goed.(

De cardprotector voldoet aan de verwachtingen.

Hele goede service

Bij de cardprotctor functioneerde het hendeltje niet goed. Na een mail daarover werd ik gebeld door Bob. Hij probeerde de beste en snelste oplossing te vinden, aangezien hij deze uitvoering niet meer op voorraad had. Daarna was alles snel geregeld en ontving ik een goed functionerende cardprotector, met een chocoladereep als excuus voor de vertraging. Een goede en klantgerichte service dus!

Niets op aan te merken

Bestelling geplaatst en alles is in 1 keer perfect verlopen.

bestelling snel binnen

ondanks dat de post het druk heeft, was het snel binnen

Over CardProtector.nl

Onlangs heeft u bij ons een portemonnee aangeschaft. Wij zouden graag van u horen of de bestelling goed is verlopen. Door middel van uw mening kunnen wij onze service verbeteren en laat u anderen weten of u ons aanbeveelt.