Mooi en handig in gebruik!

Snelle levering en de portemonnee ziet er precies zo uit als op de site. Handige vakjes en soepel werkende cardprotector. Aanrader!

Super handig

Mooi handzaam formaat en kan lekker veel pasjes herbergen samen met wat briefgeld en wat muntjes en is toch handzaam!

Heel praktisch

Beste aankoop ooit, erg praktisch in gebruik neemt niet veel ruimte in. Zeker aan te bevelen.

Degelijk

Goed en mooi afgewerk, gebruik hem dagelijks. Wél zo een los inleg vel met het serienummer of een e-mail van je cardprotector handig zijn. (voor een jaar extra garantie.) Goed dat alles over dit produkt online te vinden is, scheelt papier!

Zeer snelle en correcte levering

Mooi artikel en erg handig

Zeer mooi luxe product

Bij ontvangst beter en mooier dan ik had verwacht. Geweldige kwaliteit en het leer is eveneens van goeie kwaliteit incl afwerking. Voor mij ideaal als ik zakelijk onderweg ben in mij pak en niet een dikke portemonnee bij mij wil dragen. Deze wallet is de uitkomst hierop! Zeer tevreden.

Duidelijke website en vlotte levering.

Erg tevreden, prijs was hetzelfde als bij andere websites maar wel gratis levering.

Snelle levering, en goede website.

Snelle levering. Ze doen wat ze zeggen.

perfecte service

leuk personeel

Snel en correct

—-

zeer tevreden met gehel proces en product

zie boven

super

prima geholpen

Na een week uittesten is de conclusie: " Dit is een uitstekend produkt"!

De CardProtector (CP) is makkelijk in gebruik temeer omdat ik inderdaad twee voorkeur kaarten gebruik en zes anderen slechts af en toe nodig heb. Ik heb eigenlijk nooit meer veel papiergeld bij me dan ik in de CP kan opbergen. Verder is de CP zeer compact en past daardoor makkelijker in mijn broekzak dan mijn oude portefeuille. Kortom de CP is een zeer gebruikersvriendelijk product wat er ook nog eens goed uitziet!

Prima product, dat goed van pas komt.

Het fijne aan de cardprotector is dat hij echt compact is en toch veel opbergruimte heeft, inclusief ruimte voor papiergeld. En bovendien beschermd tegen ongewenst uitlezen van kaartgegevens. Verder prima service wat levering betreft

De cardprotector is gemakkelijk in gebruik

Voldoende plaats voor de belangrijkste Cards van mij en bovendien ruimte voor papiergeld

Een openbaring !!

Eindelijk een cardholder waar voldoende cards én bankbiljetten inpassen zonder dat het ding vervormd raakt en niet meer sluit. Zeer fraai en degelijk bovendien.

mooi en handig

Mooie en handige kaarthouder mjet munt-vak. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Prima en snelle levering

Voldoet aan alle eisen

Zeer ruim assortiment en snelle levering

PRIMA

SNELLE LEVERING EN RUIM ASSORTIMENT

Mooi, compact, stevig! Snelle levering!

Mooi, prettig, handig, veilig

Moet ik nog meer zeggen?

top service

top

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Over CardProtector.nl

Onlangs heeft u bij ons een portemonnee aangeschaft. Wij zouden graag van u horen of de bestelling goed is verlopen. Door middel van uw mening kunnen wij onze service verbeteren en laat u anderen weten of u ons aanbeveelt.