Altijd tevreden bij Long Lady👍

Snele service en levering, en dit geldt ook bij de retour.

3 prachtige broeken besteld, bij 1 beviel de pasvorm niet. Dit product retour gedaan en ook dit werd snel afgehandeld. Mooie kwaliteit kleding, goede pasvorm voor lange benen. Blij mee!

Mooie broeken gekocht met heel goede hulp

Goede service, mooie broeken!

Blijf alsjeblieft altijd doorgaan LongLady

Al jaren trouwe klant bij LongLady. Zo fijn om kleding te kunnen kopen wat ook écht past!

Prima website. Blij met het bestelde product. Snelle levering.

Goede service en ruime keuze

Ik ben heel blij met mijn ontdekking van LongLady: geen frustratie bij het zoeken naar lange broeken. Na een bezoek op afspraak ben ik goed geholpen. Hele ruime keuze en alles kunnen passen tot ik juiste hele leuke broeken had gevonden. Ik kon op gemak passen uit de ruime keuze die er is. Bovendien ook leuke moderne broeken, helemaal van deze tijd. Goede service: heel vriendelijk en op gemak geholpen met goed advies en assistentie. Echt een aanrader voor vrouwen met (te) lange benen. Top !!

prima kleding en snel antwoord bij vragen

Ik vraag bij broeken soms van tevoren hoe een bepaald model valt om te zorgen dat ik meteen de juiste maat heb, daar krijg ik altijd snel antwoord op. Verder gaan de bestellingen en retouren altijd goed. En natuurlijk de kleding zelf: beschrijvingen kloppen en bevatten de juiste informatie (lengte en zo), de kleding zelf zit goed en klopt ook met de beschrijving. Kortom, ik koop hier graag kleding.

Prima kledingkeuze met persoonlijke service

Fijne setting, ik heb er geshopt op afspraak. Veel gepast. Alles is lekker lang en de keuze is ruim.

Mooie jurken goede lengte

Blij met de jurken, zitten mooi

Voldoet aan mijn verwachtingen

Juiste lengte

Ruim aanbod, snelle levering

Zowel mijn frustratie als broeken op hoog water zijn voorgoed verleden tijd dankzij LongLady! Als ik een jeans nodig heb, slaag ik altijd bij LL met hun ruime aanbod. De pasvorm (alsof ik zelf model heb gestaan) en kwaliteit van de jeans zijn uitstekend. Het aanbod gaat mee met de mode, maar gelukkig blijven er ook ‘gouwe ouwe’. Door de zoekfunctie op de website is de juiste jeans sowieso snel gevonden. De bestelling wordt snel verwerkt en verstuurd. Op mail wordt vriendelijk, snel en zorgvuldig gereageerd. Ook terugsturen en ruilen is geen probleem. Ze zijn transparant over de prijs, hebben vaak acties die via facebook en de nieuwsbrief ruim op tijd worden aangekondigd. Ik heb veel waardering voor Anita en hoop dat LongLady nog heel lang blijft bestaan!

Bedankt voor deze review! Fijn dat je zo tevreden bent, daar doe ik het voor!

Slecht

Badjas is zuurstok roze niet fuchsia zoals de kleur in de omschrijving staat. Daarbij stinkt de badjas. Moeilijk bereikbaar.

Wat jammer dat je een andere voorstelling had bij de kleur fuchsia (wat de badjas toch echt is) en dat je nieuwe ongewassen stof vindt stinken.

Super snelle service

Veel keuze aan broeken voor mijn lange benen. Na bestelling per ongeluk de verkeerde maat gekozen. Kon via whatsapp nog veranderd worden. Je krijgt snel antwoord op je vragen, pakket word ook snel verstuurd. Super fijn. Ik ga zeker vaker bestellen bij Longlady!

Bedankt voor deze review! Fijn dat je zo tevreden bent.

Veel geklaag, weinig hulp. Geen leuke ontvangst. We komen nooit meer.

Aangezien er verzendkosten worden gerekend besloot ik een afspraak te maken op black friday. De korting van 20% gold alleen op maandag en dinsdag. Ik had er dus spijt van dat ik langsgekomen ben. We werden niet vriendelijk ontvangen. Veel geklaag over klanten die zeuren. Je mag niet zeggen dat de kleding best duur is. Is volgens haar belachelijk. We hebben 4 kledingstukken gekocht, maar het is eens maar nooit meer. Een superslechte ervaring.

Onderstaand even een situatieschets hoe het werkelijk gegaan is: Op maandagavond en dinsdag hadden wij de Black Friday korting. In de nieuwsbrief stond uitgelegd waarom ik dit naar voren heb gehaald. Op woensdag krijg ik een mail van deze klant met de vraag of ze vrijdag langs kan komen, niks gevraagd over black friday korting. Afspraak gemaakt. Donderdag krijg ik een mail of de black friday korting dan wel geldt waarop ik antwoord dat deze dinsdagavond al afgelopen was en zeg haar de afspraak uit de agenda te halen. Hierop antwoord ze dat ze "toch maar komt". Vrijdag komt de klant met een vriendin maar zelf is ze niet erg vrolijk en zegt nogmaals dat ze eigenlijk de jas dan liever besteld had vanwege de korting, maar vanwege de verzendkosten had ze dat niet gedaan. Ik uitgelegd dat er actie's zijn die op bepaalde dagen gelden en dat er zowel vooraf als achteraf geen kortingen gegeven worden. Ook wordt er gezegd dat ze het allemaal zo duur vindt, waarop ik uitleg dat longwear geen massa productie is, maar speciaal wordt geproduceerd. Toch heb ik haar en haar vriendin een uur lang geholpen en ook korting gegeven op de aangeschafte jas om wat tegemoet te komen. Kortom de klant kwam al ontevreden binnen en is niet tevreden te krijgen, wat ook uit deze review blijkt. Het zou fijn geweest zijn als deze klant de juiste gang van zaken had verteld in deze review.

Degelijke service en betrouwbaar

Met enige regelmaat koop ik online bij Longlady, bijvoorbeeld broeken, een winterjas en lange mouwen shirts. De pasvorm voor mij als lange vrouw is altijd geweldig. Goedkoop vind ik het niet, maar ik betaal graag wat extra voor de kwaliteit van de kleding en de pasvorm. Want daarin onderscheid Longlady zich van vele online winkels.

Ik heb er een jas besteld die ik helaas retour stuurde. Maar wat de verzending betreft is alles keurig geregeld en mijn geld had ik ook heel snel terug. Wat dat betreft doet dit bedrijf dat heel netjes!

Mooie broeken, snel geleverd, heel vriendelijke service! Ruilen mocht voor de aanbiedingsprijs, top!

Bestelde broeken zijn prima en zitten heerlijk. Bestelling wordt netjes geleverd en retour is ook geen probleem. Een aanrader!

Mooie kleding

Als je vroeg in het seizoen bent heb je alle maten van broeken. Vooral de favorieten . Voor de rest een mooie web winkel . Aan gezien ik te ver weg woon om in de showroom te gaan kijken is dit de beste oplossing voor mij . En dan moet je wel eens wat retour sturen. Maar het zij zo .

Heerlijk een broek die lang genoeg is.

levering zoals staat vermeld, Prima kwaliteit, voor herhaling vatbaar.

ruim assortiment voor lange benen

ik bestel al een aantal jaar (bijna) al mijn broeken bij deze webshop en dat bevalt mij prima.

Passende kleding, dat is genieten

Hoe fijn is het wanneer je broekspijpen tot op de grond vallen en je manchetten je polsen bedekken..

Gezellige winkel, mooie lange kleding

Bij Long Lady krijg je deskundig advies, wordt je leuk geholpen en is de keuze in kleding voor langere maten enorm groot. Daarnaast zijn de prijzen redelijk en blijft de kleding ook na vaak wassen mooi. Zoek niet langer in reguliere winkels naar broeken die volgens de verkoopsters "lang vallen" maar maak jezelf echt blij en ga naar Long Lady.

Snelle levering voor lange benen!

Vaker broeken besteld bij LL, nooit problemen gehad met de maat. Tot nu toe steeds tevreden geweest. Helaas te weinig keuze uit 100 % natuurlijke materialen. Gewaagdere modellen zijn ook gewenst! Vanwege lange benen blijf ik regelmatig bij LL zoeken naar broeken..

T shirt

Mooie kwaliteit t shirt, zowel qua kleur als materiaal. Ze blijven ook lang goed na het wassen. Mouwen zijn lang genoeg.