Super kleding

Goede kwaliteit, goede maat!

Goed geholpen in de showroom, mooie kleding

Fijn geholpen met het uitzoeken van een mooi passende blazer. Goede kwaliteit

supermooie flare spijkerbroek gekocht

we waren in de winkel in Berkel&Rodenrijs. De dame die ons hielp was superaardig, maar kon ons geen kledingadvies geven. Dat vonden we wel jammer, zeker omdat we speciaal naar de winkel zijn gegaan. Omdat we drie lange dames zijn (moeder en 2 dochters), blijven we wel bij Longlady kleding kopen.

Mooie website en verzorgd!

Ik vind jullie website heel mooi en verzorgd! Persoonlijk val ik niet zo op donkere kleuren!Ik kijk altijd uit naar iets nieuws,dat mij kan bekoren! Veelal kan dat in de design zitten en ook met zachte kleuren!Ik vind keuze in het merk Stark en ook Ascari! Inzake mijn beoordeling van mijn recente aankoop van het merk Stark komt er geen verbinding! Spijtig!Hartelijke grtjs!Elena..

Super pasvorm en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Natuurlijk ben ik blij met een flared broek die eindelijk goed op lengte is en ook nog perfect zit ! Hartelijk dank hiervoor , jullie maken me helemaal blij.

Snelle levering, maar helaas zaten de broeken niet goed dus alles weer terug gestuurd. Voor de retourzending moest ik zelf betalen. Dat is begrijpelijk, maar toch jammer.

Snelle levering van juiste bestelling

Snelle levering, goede kwaliteit en pasvorm. Maten komen overeen met mijn eigen kledingmaten

Goeie lengte, snelle levering

Eindelijk een jeans die lang genoeg is.. Ga zeker vaker bestellen.

Heel goed!

Hopelijk komt er nog een afterpay service en een gratis retour service. Verder super tevreden. Ga zo door!

Ontzettend onder de indruk van maatvoering

Dit was mijn allereerste bestelling bij Longlady, maar ik ben echt ontzettend blij en verrast. Heerlijk lange broekspijpen en de maatvoering- obv meten plat kledingstuk dat goed zit- is echt super. Had bij deze broeken gelezen dat ze iets wijder vielen en dat klopt helemaal.

Mooie kwaliteit met perfecte pasvorm

Kleding kopen via internet blijft altijd een gok. Met een smal bovenlichaam en lange armen is het lastig om een goed passende coltrui te vinden. Deze trui paste precies, aansluitend aan het bovenlichaam en met zeker genoeg mouwlengte om mijn lange dunne armen en polsen prachtig te bedekken. De speelse manchetten maken de mouwen extra leuk.

Maten onduidelijk

Als je lengtemaat nodig hebt heb je vaak, eigenlijk heb ik altijd met inches te maken dus maat 34/36 is voor mij een jeansmaat en geen confectiemaat. Daardoor heb ik nu een.miskoop gedaan bij longlady. Nergens staat dat het confectiemaat betreft.

Bij jeansmaten staat er altijd een “ achter als het een inchmaat (algemene jeansmaat) is. Dat is geen confectiemaat. Een confectiemaat is altijd zonder de “

Meedenkend

Had een verkeerde maat besteld, en kreeg direct een mailtje met de vraag of het klopte. E.ea. Gecorrigeerd door de vriendelijke dame van Long Lady. Top!!

Snelle levering en mooie kleding

Ik heb een broek en shirt besteld. Deze werden snel geleverd en ik ben heel tevreden over de kwaliteit!

Snel en netjes geleverd.

Informatie op de website kwam overeen met artikel. Daarnaast snel en netjes geleverd.

Heerlijk comfortabele stretch broek.

Zit heerlijk en staat heel gekleed. Maat klopt met bijbehorende maattabel.

Heel blij met deze jas

Jas van heerlijk soepel leer en perfecte pasvorm. Erg blij mee!

Snelle afhandeling van bestelling en retour.

Ik had mijn bestelling snel in huis. Toch retour gestuurd omdat het niet helemaal aan mijn verwachting voldeed. Het betaalde bedrag stond binnen een paar dagen weer op mijn rekening

Prachtige badjas

Mooi lang, mooie iets wat dunnere stof, erg prettig als je een warm lijf hebt. Alleen de lusjes zitten op een rare plaats, waar ze normaal op de stiknaad zitten, zitten deze boven het zakje, die haal ik wel weg, staat een beetje raar. Verder heel tevreden over, zeker over de lengte, ben zelf 1.74 en deze valt tot op de voet! Diva-Style!

Topservice!!!

Zeer klantvriendelijk en een topservice.

Super....

Prima meedenkende medewerkers!!goed geholpen en met twee broeken naar huis!!

Fijn dat ik voor mijn dochter bij LongLady een lengte 38 broek kon bestellen, de broek zit perfect!

Prima webshop

Mooie kleding en snelle terugbetaling van retour.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Zal er zeker nog eens wat bestellen!

Was mijn eerste keer bij jullie, altijd even moeilijk hoe bij jullie de maten vallen. Helaas moest het daarom retour. Snel mijn geld terug, das voor mij een reden om snel weer wat te bestellen.