Altijd snelle en correcte levering

Altijd snelle en correcte levering!

Snelle levering, kwalitatief goede kleding!

Al jaren koop ik hier vooral broeken. Fijne pasvorm, goede kwaliteit/ prijs verhouding. Ik heb vorige week een zwarte Coltrui gekocht, zeer tevreden. Levering is vlot, retourneren gaat prima. Ik ben een zeer tevreden klant.

Snelle service.

Ik kreeg de 2 truien snel toegestuurd.

Heb kleding in winkel/showroom gekocht. Prettiger om stof te voelen en te passen. Zonder moeite worden er andere maten gepakt en advies gegeven.

Teleurgesteld

De kleding is super wat jullie hebben alleen ben ik erg teleurgesteld over de vezendkosten die jullie in rekening brengen. Eerst bestel je een pak van 250 euro dan moet je verzendkosten betalen van +- 4 euro , dan past de broek niet , deze moet ik terug sturen kost mij 7,50 aan verzendkosten en dan moet ik een nieuwe broek bestellen , een maat groter weer 4 euro. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. En helaas ga ik ook niets meer bestellen als dit zo blijft, heel jammer.

Échte lange broeken!

Overzichtelijke site en snelle levering. De broeken die ik bestelde zitten fijn, ogen kwalitatief goed en zijn écht lang. Ik sta (met mijn 1.87 meter) zelfs op de onderkant van de broek (lengtemaat 38). Dat maak ik niet vaak mee. Kortom, ik ben blij.

Geweldig veel keuze en mooie kwaliteit

Eindelijk voor de alles op maat en lengte top blij hier mee

Ruime keuze uit kleding

Tijdens mijn zoektocht naar goede lange kleding voor een schappelijke prijs terechtgekomen bij LongLady.nl. Zeer tevreden over de tijdige levering en de kwaliteit van de kleding.

Erg teleurstellende service

Ik zal niet graag meer bestellen bij LongLady. De service vind ik slecht, ik heb zelf de retourkosten van een pantalon met een fabrieksfout moeten betalen, dat is toch erbarmelijk? Deze broek heeft me aan extra kosten (bestellen en retour) €10.00 gekost, dat is 1x maar niet wéér. Ook de toonzetting in de whats app berichten vond ik een beetje lomp en zeker niet aaanmoedigend of klantvriendelijk.

Mooie collectie

Door de verzendkosten ben ik wel terughoudend met bestellen. Heel vaak denk ik daardoor “laat maar “. Boven een bepaald bedrag zou het gratis moeten zijn. Ik vind het ook lang duren voordat er een terugbetaling wordt gedaan van geretourneerde artikelen.

Geweldige kleding!!

Zo blij dat ik als lange vrouw (1 meter 93), altijd slaag bij Anita. Het is hip, mooi en kleurrijk. Een aanrader!!

Blij dat deze webwinkel er is!

Longlady geeft alle info over bestelling en levering. De webshop is overzichtelijk, biedt mooie kleding voor een prima prijs en heeft een ruime keuze voor de lange dames.

Pakketje is snel geleverd. Broek valt wat klein.

Geweldig!!!

Mooie broek, goed model, lekker lang. Aanrader.

Fijn geholpen door een eerlijke verkoopster.

Ik ben fijn geholpen. Jammer dat sommige maten die er niet meer zijn, niet later opgestuurd kunnen worden als ze weer binnen zijn.

Heerlijke coltruien en Burberry broek.

De truien zitten heerlijk en staan erg leuk. De broek zit als een pyama.

goede service

Goede service en blij met mijn nieuwe broeken die super zitten

Echt een prachtige jas!

Ben heel blij met de prachtige jas, mooie kwaliteit en voor het eerst zijn de mouwen lang genoeg.

Goed kwaliteit

Goede kwaliteit en pasvorm

Goede snelle levering.

Positieve ervaring want mooie broeken snel geleverd. Liep eerst wel tegen bestellimiet aan. Had meer willen bestellen maar dat lukte niet. Na een mailtje werd ik netjes geinformeerd over de bestellimiet. Omdat ik behoorlijk wat tijd gestoken had in het uitzoeken van artikelen was dit wel een teleurstelling. Geeft ook wel wat frustratie / weerstand. Bestelling uiteindelijk gereduceerd naar 2 artikelen ivm broekenactie. Voor de overige kleding dan toch maar live naar een andere winkel dichterbij.

Mooie jas

Mooie jas ontvangen. Zeer snel bezorgd na betaling.

Super fijn

Heerlijke lange pyjama broek die ook lang is Voorde lange vrouw.

Prima lange leggings ontvangen!!

Redelijk

Het patroon van de stof is mooi, de ondergrond minder blauw dan ik had verwacht. De achterkant wijkt op de rug. De pijpen zijn veel te lang, maar binnen naar 44 was er geen kortere maat beschikbaar.

Heel veel keuze

Klantvriendelijk en ruim de tijd voor advies