Bestelde broeken zijn prima en zitten heerlijk. Bestelling wordt netjes geleverd en retour is ook geen probleem. Een aanrader!

Mooie kleding

Als je vroeg in het seizoen bent heb je alle maten van broeken. Vooral de favorieten . Voor de rest een mooie web winkel . Aan gezien ik te ver weg woon om in de showroom te gaan kijken is dit de beste oplossing voor mij . En dan moet je wel eens wat retour sturen. Maar het zij zo .

Heerlijk een broek die lang genoeg is.

levering zoals staat vermeld, Prima kwaliteit, voor herhaling vatbaar.

ruim assortiment voor lange benen

ik bestel al een aantal jaar (bijna) al mijn broeken bij deze webshop en dat bevalt mij prima.

Passende kleding, dat is genieten

Hoe fijn is het wanneer je broekspijpen tot op de grond vallen en je manchetten je polsen bedekken..

Gezellige winkel, mooie lange kleding

Bij Long Lady krijg je deskundig advies, wordt je leuk geholpen en is de keuze in kleding voor langere maten enorm groot. Daarnaast zijn de prijzen redelijk en blijft de kleding ook na vaak wassen mooi. Zoek niet langer in reguliere winkels naar broeken die volgens de verkoopsters "lang vallen" maar maak jezelf echt blij en ga naar Long Lady.

Snelle levering voor lange benen!

Vaker broeken besteld bij LL, nooit problemen gehad met de maat. Tot nu toe steeds tevreden geweest. Helaas te weinig keuze uit 100 % natuurlijke materialen. Gewaagdere modellen zijn ook gewenst! Vanwege lange benen blijf ik regelmatig bij LL zoeken naar broeken..

T shirt

Mooie kwaliteit t shirt, zowel qua kleur als materiaal. Ze blijven ook lang goed na het wassen. Mouwen zijn lang genoeg.

Prima service qua levering en retourneren, snelle en correcte afhandeling.

Blij met aandacht voor lange vrouw. Helaas jeans lengte 36 soms wel erg lang (ondanks L 1.84), ik zou blij zijn met lengte 34 als keuze. Tip meer kleding van natuurlijke materialen (katoen, linnen, wol) en meer items met jeugdiger uitstraling toevoegen.

Dit moet ik vaker doen!

Ik ga hier vaker bestellen. Ik heb 2 shirts met lange mouwen besteld, kon in de winkels niets vinden met een lange mouw en een lange rug. Ik kan de volgende keer "gewoon" weer een maat 36 bestellen. (Ik kocht altijd 38 of 40 voor de lengte. ) Ik ben heel gelukkig!

geweldige mooie jas met lange mouwen

Ik ben nog steeds elke dag onwennig, met een jas met lange mouwen waarbij ik niet op hoog water loop. Geniet ervan !! Plus het materiaal is heel fijn, dunne jas, maar houdt warmte vast door solarballs.

Fijn winkelen en aardig geholpen

Ik ben erg tevreden over mijn bezoek van twee weken geleden. Deskundg advies en een eerlijk oordeel. Ik ben erg blij met mijn aankopen en kom zeker terug!!

Zeer tevreden over de kleding, mag wel wat kleurrijker. Jammer van de levering en retour kosten anders zou ik wat vaker bij jullie bestellen.

Nette levering, zoals aangegeven op de site. Snelle afhandeling. Prima!

Binnen een dag werd de bestelling bezorgd. Retourzending ook snel en netjes afgehandeld. Jammer dat achteraf betalen niet kan.

Ook met terugsturen bevalt mij prima

Passen en kunnen kiezen omdat het past!

Ben naar de showroom gegaan. We waren te vroeg. Mochten toch binnen komen en kregen koffie. We werden vriendelijk geholpen. Zo fijn om zoveel keus te hebben uit kleding die lang genoeg is en ook nog hip!!

Lekker lange en ook nog leuke kleding !

Leuke kleding met een goede pasvorm en heel fijn dat alles zo lekker lang is. Jammer van de verzend- en retourkosten, maar wel begrijpelijk. Ik ben en blijf klant!

Prima service, grote keus!

Het is voor mij bijzonder om uit zoveel kleding te kunnen kiezen.

Blij...

Leuke moderne kleding, prima service en...voor elk lijf iets te vinden mits je 1.80 + bent! 👍🏽

prima kleding en een ruime keus

fijn dat longlady er is jammer dat ze geen winkel meer hebben!

Ik had een mail gestuurd binnen een paar minuten al een telefoontje terug wat een goede service

Mooie broeken, maar huismerk niet altijd van goede kwaliteit

Ik ben er laatst voor het eerst geweest. De Broeken (van Mac en LTB) zitten super. Helaas scheurde de naden van mijn sportlegging direct kapot. Die is retour en hoef ik ook niet meer terug. De lange groene jurk heb ik 1 keer aan gehad en nog niet gewassen, maar een aantal knopen vallen er nu al vanaf. Van 1 van de fijne truien beginnen de mouwen al te rullen (wollen trui) voordat ik deze ook maar gewassen heb. Dus zeer gemengde gevoelens van mijn kant.

Mooie broeken van goede kwaliteit en perfecte lengte.

De broeken zijn mooi en van goede kwaliteit. Een broek paste niet en na retourneren was het bedrag snel teruggestort op mijn rekening. Na een vraag over verzendkosten hebben wij hier een mailwisseling over gehad. Het is mij nu wel duidelijk dat het voor een kleiner bedrijf als Longlady niet mogelijk is om deze kosten voor alle klanten voor hun rekening te nemen.

Snelle levering. Goed verpakt. Blij met de broek