excellete service

correcte en snelle levering van goed producten zoals altijd

Ik had op een dinsdag besteld. Op de site stond dat het rond de 3 werkdagen duurt voordat het verzonden wordt. Na 2 werkdagen kreeg ik bericht dat mijn pakket verzonden zou worden. Met zorg is het verpakt en verzonden. Wat ik wel jammer vond, is dat ik pas na die 2 dagen te horen kreeg dat er een artikel niet meer leverbaar was. Ik had juist uitgekeken naar dát artikel. Zou fijn zijn als je dat gelijk te horen krijgt.

Ik heb eerst wat advies gevraagd en hier werd snel en netjes op gereageerd. De tops zijn zoals als verwacht qua kleur en model. Ik ga zeker nog een keer kleding bestellen.

Hele goede ervaring

Ruime keuze in kleding voor lange dames en voor ieder wat wils. Erg fijn geholpen in de winkel. Leuk geslaagd!

Fijne winkel!

Zo fijn als haast elke broek past met een lang lijf!! Groot assortiment! Ik kom er graag!

Goede, snelle service en levering

Longlady heeft mooie, goed passende kleding van goede kwaliteit. De levering is prima en snel. Eventuele retouren worden ook op een goede manier afgewikkeld.

Leuk gewinkeld goed geslaagd

Vriendelijke dame hielp ons kleding uitzoeken en de juiste maat passen. Mijn zus heeft veel items gekocht broeken en blouses. Wat duurder dan bij sommige retail, maar zeer goede kwaliteit en de wel juiste lengte. Ikzelf had een mooie zwarte witte blouse met drukknoopjes en lange mouwen die eindelijk eens niet te kort waren! Mooie kleding fijn dat deze winkel er is voor de wat langere dames.

Wijde broek besteld

Op de foto een mooie spijkerbroek, maar vond de pijpen niet echt wijd, dunne kwaliteit katoen en model viel niet mooi. Teruggestuurd. Verder over dit bedrijf tevreden.

super snelle levering

super snelle levering

Altijd leuk online winkelen

Ik ben heel blij met LongLady Fashion. Het online winkelen is makkelijk te doen, de bestelling wordt snel geleverd en retouren is geen probleem. Niet altijd alles past goed, maar altijd vond ik wel wat leuks en dan vooral: lang genoeg!

fijne website en snelle levering

Super makkelijke site, alles makkelijk te vinden en te bestellen. ze leverden ook heel snel.

Prima, een niets op aan te merken voor-lange-vrouwen-winkel

Snelle levering. Het shirt wat ik kocht was meteen mijn favoriet omdat eindelijk eens de mouwen lang genoeg waren. Andere 'gewone' winkel leveren dit vaak niet.

Altijd kwaliteit snelle levering en vooral LANG!

Altijd kwaliteit snelle levering en vooral LANG!

Très bon produit

Le manteau correspond tout à fait à mes attentes. Livraison très rapide. Bons échanges mail avec Long Fashion Lady avant l’achat de l’article.

Zeer correcte service

Snel antwoord en meedenken.

Alles klopt qua foto en omschrijving

fantastisch en mooie kleding

fantastisch en mooie kleding

Bedankt voor de mooie review!

Snelle levering retour duurt langer

De levering was heel snel. Ik heb 24 maart 1 broek retour gestuurd, maar tot heden heb ik nog niks gehoord of terug betaald.

Bedankt voor de mooie review! Echter 2 werkdagen na ontvangst van je retour een credit en terugbetaling vinden wij persoonlijk ook erg snel! Bij de meeste bedrijven duurt dat 5-14 werkdagen namelijk.

Snelle delivery, mooie vrouwelijke kleding

Heerlijk om zoveel keus te hebben voor mijn lengte

Bedankt voor de mooie review!

Heerlijk om kleding met de juiste lengte te kunnen vinden

Een mooie linnen broek aangeschaft met een rechte pijp. Ik moest er nooit aan denken zo'n model te passen omdat een te korte pijp hoogwater geeft. Maar deze broek is lang genoeg en zit heerlijk.

Voor de moderne vrouw

Wil je mee blijven doen met de mode. Kies dan de kleding van Longlady. Very fashionable en voor elke gelegenheid.

Vriendelijk en veel keuze!

Gewinkeld in een afgesproken tijdsblok. Ik kon netjes op tijd terecht en kreeg goede hulp en suggesties. Vriendelijk. Veel keuze. Een walhalla voor de lange vrouw!

Bedankt voor de mooie review!

Happy to have found longlady.nl

I found longlady.nl by chance. Finally, there's an online shop where they sell nice clothes for ladies with long legs and long arms. The delivery from the Netherlands to Bavaria in Germany was quite easy and fast. I hope they will offer a lot of new colourful and nice summer clothes soon.

Thank you for your review!

Mooie kwaliteit

Bedankt voor de mooie review!

Good Service, in this moment not the right clothes

Good service with delivery, but the chosen articles did not fit or didn‘t have the right colour or material.

Thank you for your review!