Uitstekend!!!

Goede kwaliteit- en prijsverhouding, snelle levering, behulpzaam en uiterst vriendelijk. Nog nooit problemen gehad, en ik heb er toch al heel vaak besteld. Doe zo verder!!!

De website vind ik persoonlijk met de maatvoering niet duidelijk.. En niet erg overzichtelijk. Je moet elke broek nameten en omrekenen na cm.. Want die is op de site per broek verschillend. Kan zo 3 tot 4 cm verschil inzitten. Na een avond opmeten. Een broek besteld. En de duimen 🤞 gekruist. Heel snel geleverd 👍🏼 Maar moest ik deze broek nog wel 7 cm laten inkorten. Helaas. Voor de rest zit de broek prima 👌 😀. Op het meten en omrekenen na heb ik geen vervelende ervaring. En kom zeker terug Overige kleding vind ik persoonlijk niet mijn ding qua smaak. Daar voel ik me toch iets te jong voor. En zou daar graag verandering inzien. Maar nogmaals dit is persoonlijk. En de pyjama's vind ik persoonlijk erg prijzig. Had eindelijk mijn hoop gevestigd op een passende pyjama ( ben een koudkleum) Maar dat is me te gek.. Sorry

Snelle service en goede prijs

Vlotte levering en goede prijs.

Schnell, korrekt und gute Qualität

Maßtabelle und Größenangaben stimmen, ich kaufe wieder bei LongLady!

Snelle correcte levering van besteld product.

Heb het idee dat op de website niet alle producten staat die verkocht worden. Mis bijvoorbeeld de sportkleding terwijl op de hond pagina staat dat er korting is op sportkleren. De website is zo wie zo niet zo heel duidelijk al heb ik gevonden wat ik zocht.

Leuke kleding maar verbaasd over de klantvriendelijkheid

ik twijfelde om het te melden maar nu er naar gevraagd wordt laat ik toch onze mening weten. We hadden een afspraak gemaakt om een jurkje met een goede lengte te vinden voor een bruiloft. We waren enthousiast over wat er hing, alles paste, fijn dat niets te kort is. Maar we kregen beide het gevoel dat we 'snel' iets uit moesten kiezen. Terwijl we echt wel aardig wat gekocht hadden. Terwijl ik nog aan het passen was werd er al gevraagd of ik in het systeem stond zodat de eigenaresse kon beginnen met afrekenen. Heel vreemd. Ik had echt nog wel meer willen kopen anders. Enkele dagen na onze aankoop kreeg ik een mailtje over een sale tot 80%. Hadden we best graag een paar dagen eerder willen weten.

Deze klant kwam samen met haar moeder, die een leuke jurk zocht voor een bruiloft. Ze hebben bijna 2 uur persoonlijke aandacht gehad, dat is volgens ons niet "even snel" iets uitzoeken? Ze hebben beiden mooie passende items weten te vinden. Op een gegeven moment, dus na bijna 2 uur lang de dames geholpen te hebben, staat de moeder met haar aankoop bij de balie en is dochter zich na een opmerking "ik stop met passen, ik ga me aankleden" zich aan het aankleden. Is het dan heel gek te denken dat men klaar is en dat wij alle aankopen alvast invoeren zodat ze niet te lang bij de kassa hoeven te wachten? Het mailtje inzake de sale tot 80% betrof mega outlet sale en had totaal niets te maken met de gedane aankopen. Ook aan deze klant is naar aanleiding van deze review een mail gestuurd met de vraag wat hen dit gevoel gaf. Helaas geen reactie mogen ontvangen.

Viel erg tegen

Niet goed geholpen.

Deze mevrouw kwam al binnen met de opmerking dat ze toch wel niets zou vinden wat haar past. Naar aanleiding van deze opmerking heeft de verkoopster haar best gedaan toch wat leuks te vinden voor deze mevrouw. Ze had keuze uit meer dan 10 jeans en allemaal lang genoeg. Dus gewoon een uitgebreid aanbod. Uiteindelijk is ze met een mooie passende jeans naar huis gegaan. Waarom deze mevrouw dan het gevoel heeft niet goed geholpen te zijn met onze persoonlijke aanpak en volledige aandacht voor de klant is ons niet duidelijk. Daarom hebben wij naar aanleiding van deze review een mail naar de klant gestuurd met de vraag waarom zij het gevoel heeft niet goed geholpen te zijn. Hier is nooit een antwoord op gegeven.

Kleding is kwalitatief goed.

Service kan beter. Hier bedoel ik klantvriendelijkheid mee. Ik krijg een kortingscode die niet werkt. Blijmaken met een dode mus noem ik dat. Vervolgens bestel ik als trouwe klant twee t-shirts. Een uur later krijg ik een mail over de zonnesteekweken en dat het tweede artikel dan 50% goedkoper is. Een beetje flauw dat dat dan niet wordt verrekend. ! Verder is de aflevering goed en vlot.

De kortingscode werkte wel, maar er waren voorwaarden aan verbonden waaraan de bestelling niet voldeed en dus de kortingscode niet toegepast werd. Waarom denkt een klant dat wij ze blij willen maken met een dode mus? Overigens is naderhand de korting tweede artikel 50% korting onverschuldigd verrekend, maar een reactie van de klant met "dank je wel" blijft uit.......

Eindelijk een broek met goede lengte!

Heel erg blij dat ik deze site ontdekt heb!

Goed passende kleding en prima service

Ik ben blij met de kleding van longlady.nl, eindelijk een winkel waar ik mij geen zorgen hoef te maken over de lengte.

Mooie precies passende kleding

Mooie passende kleding

Mooie kleding, ben er erg blij mee.

Pluspunten

Snelle levering en fijne kwaliteit

Op dit moment niet

Pluspunten

ook pyama´s in lengtemaat

wat grotere maten van bovenkleding MT 46 zou fijn zijn

Pluspunten

Mooie stof, goede pasvorm en zeer klantvriendelijk

Pluspunten

Goede pasvorm, mooie stoffen, mooi ontwerp, goede service!

Pluspunten

Zeer goede service

nvt

Pluspunten

Zeer tevreden.

Pluspunten

Goede snelle service en levering

Ga zo door

Pluspunten

-Goede service -Snelle levering -Perfecte pasvorm voor de lange vrouw.

Pluspunten

Fijne site. Gemakkelijk bestellen.

Het crediteren verliep niet vlekkeloos. Hier kan wat verbeterd worden.

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit kleding voor de lange vrouw!

Nog meer aanbod en keuze in de kleding is altijd welkom.

Pluspunten

Voor het eerst een broek gekocht die te lang is. Hoe heerlijk is dat! Ik heb 3 broeken gekocht, alle 3 zaten perfect. Snelle levering.

Over LongLady.nl