Snelle levering. Mooie pasvorm voor de lange vrouw. Retour verloopt ook soepeltjes.

Mooie kleding!

Super snel geleverd.

Duidelijke informatie.

Snelle bezorging van mooi passende kleding voor mij als lange vrouw.

Snel en goed geleverd

Goede kwaliteit kleding

Goede service, heel correct

Goede snelle levering en retour

Makkelijk te bestellen en te retourneren, goede service

Ik koop graag in de sale bij longlady, dan slaag ik vaak wel goed met mijn broeken. Los van de sale vind ik sommige prijzen wel hoog, maar dan wachten we gewoon op de sale. Fijne service, goed bereikbaar en voor mj het belangrijkste : jeans voor lange vrouwen 😊

Zeer snelle service

Bestel regelmatig wat bij Longlady. Altijd vlotte en nette levering. Leuke kleding en regematig ook leuke aanbiedingen.

In mijn winkelmandje 3 broeken en besteld. Kreeg een mailtje dat 1 broek helaas niet meer leverbaar was. Dat was wel jammer, maar kreeg 2 opties aangeboden. Een vergelijkbare broek, zelfde prijs, lof mijn geld terug. Was ik heel blij mee!

Tevreden klant

Ik ben tevreden over Longlady. Het ruime aanbod is zeer prettig en vind je nergens anders. Ik bestel dan ook zeer regelmatig. Ook vind ik het fijn dat de nieuwe betalingsregeling er is. Hierdoor wordt het makkelijk om een wat duurdere bestelling in 3 termijnen te betalen! Super!

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst op Longlady.nl en alles is vlot verlopen. Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en het artikel was perfect. Ik ben heel blij dat Longlady bestaat en verschillende merken aanbiedt. Wel jammer dat de verzendkosten naar België vrij duur zijn.

Primma winkel, goede maat-informatie, uitstekende service

Zoals ook de vorige keren was ik weer zeer tevreden met mijn aankoop bij Longlady. De website is duidelijk en het zoeken werkt goed. Bestellingen haalik liever af, dan hoef ik de buren niet lastig te vallen en die keuze wordt gelukkig geboden..

lekker snel binnen

makkelijn bestellen en snel binnen

Goede website en prettig dat je ook in de showroom kan passen.

Heb al jarenlang goede ervaring met LongLady. Je wordt goed en prettig geholpen.

heel blij met longlady!

Ik ben heel blij met de showroom van longlady fashion. afspraak maken is zo gebeurd en ik vind dat ik heel vriendelijk en geduldig word geholpen. Ik zou nog willen zeggen dat ik het heel fijn zou vinden als er een spiegel zou komen bij/onder het raam zodat je goed in het daglicht kunt zien of iets je staat of niet. verder geen op- of aanmerkingen.

Goede kwaliteit

Goede Kwaliteit en snelle levering , soms wel duur

Uitgebreid assortiment met trendy/zakelijke kleding

Ruime keuze, goede en snelle afhandeling.

Positief

Ik ben heel blij met Longlady vanwege de keuze en de pasvorm. Ik slaag het beste met jassen en broeken. Deze draag ik dan ook altijd via Longlady. Ik blijf online winkelen wel lastig vinden, omdat ik graag meer dingen pas en het materiaal en de kwaliteit wil voelen. Had wel graag dichterbij de showroom willen wonen ;) (ruim 2 uur rijden voor mij)

Goede kwaliteit

Goede pasvorm en goede kwaliteit. Wel jammer van de extra kosten bij retourneren/ruilen. Is toch een drempel bij bestellen.

Snelle levering en duidelijke maatvoering

Goed zittende kleding met lekker lange mouwen en pijpen (soms zelfs te lang). Goede kwaliteit en veel keuze.

2 keer besteld en beide keren zeer snel geleverd. De site zelf vind ik niet zo inspirerend, dat zou nog wel een verbeterpuntje kunnen zijn maar ik zou er zeker nog eens bestellen. Veel keus voor lange dames. Gelijk hier bestellen ipv steeds in winkels teleurgesteld worden door broeken die niet lang genoeg zijb.

Weer geslaagd in de showroom van Longlady!

Wanneer ik naar de showroom van Longlady ga, maak ik thuis altijd even een lijstje van de dingen die ik graag wil passen. Zo ook de laatste keer. Ik ben weer tevreden naar huis gegaan met een Mavi (zebra) spijkerbroek, een mooie zwarte Only-M jas, een lange streepjurk van Only-M en een zwart jurkje van Longlady. De laatste drie waren in de sale!

Prima en snelle service

Er is maar 1 ding jammer .... ondanks dat ik dit vantevoren wist en dus toch bewust de zwarte broek heb gekocht, valt hij toch tegen en denk ik (weet ik) dat ik deze broek dus niet ga dragen. De broek wordt niet retour genomen. En dat is toch jammer vd broek en mijn 25€, een tegoedbon zou toch een optie kunnen zijn ipv geld retour? Het gaat om de zwarte broek, de 2 spijkerbroeken zijn echt helemaal top. Een tegoedbon zou ik zeker weer besteden nl.

Altijd tevreden bij Long Lady👍

Snele service en levering, en dit geldt ook bij de retour.

3 prachtige broeken besteld, bij 1 beviel de pasvorm niet. Dit product retour gedaan en ook dit werd snel afgehandeld. Mooie kwaliteit kleding, goede pasvorm voor lange benen. Blij mee!

Mooie broeken gekocht met heel goede hulp

Goede service, mooie broeken!