prima kleding en een ruime keus

fijn dat longlady er is jammer dat ze geen winkel meer hebben!

Ik had een mail gestuurd binnen een paar minuten al een telefoontje terug wat een goede service

Mooie broeken, maar huismerk niet altijd van goede kwaliteit

Ik ben er laatst voor het eerst geweest. De Broeken (van Mac en LTB) zitten super. Helaas scheurde de naden van mijn sportlegging direct kapot. Die is retour en hoef ik ook niet meer terug. De lange groene jurk heb ik 1 keer aan gehad en nog niet gewassen, maar een aantal knopen vallen er nu al vanaf. Van 1 van de fijne truien beginnen de mouwen al te rullen (wollen trui) voordat ik deze ook maar gewassen heb. Dus zeer gemengde gevoelens van mijn kant.

Mooie broeken van goede kwaliteit en perfecte lengte.

De broeken zijn mooi en van goede kwaliteit. Een broek paste niet en na retourneren was het bedrag snel teruggestort op mijn rekening. Na een vraag over verzendkosten hebben wij hier een mailwisseling over gehad. Het is mij nu wel duidelijk dat het voor een kleiner bedrijf als Longlady niet mogelijk is om deze kosten voor alle klanten voor hun rekening te nemen.

Snelle levering. Goed verpakt. Blij met de broek

Groot assortiment, snel en correct

Ben zo blij dat ik eindelijk broeken en jeans kan kopen die lang genoeg zijn ! Prijs is soms wat aan de hoge kant, maar in de Sale kan ik soms echt aan een verminderde prijs nog iets vinden. Altijd snelle en correcte levering !

Goede service en vlotte levering.

Snelle reactie op mijn mails. Snelle levering van de bestelling. Jammer dat je de sale (1+1) elke keer los moet bestellen, waarom niet 6 artikelen bestellen en dan 3 gratis. Elke keer verzendkosten betalen. Vind het wel een site voor de vrouw op leeftijd. Niet altijd even modern en vlot. Ik koop er al jaren met grote tevredenheid.

Heel goed en snel geholpen

Zeer snelle levering van kleding, directe terugkoppeling via de mail. Geen aanmerkingen

Snelle reactie en afhandeling en zeer goede service

Ik ben zeer tevreden over LongLady ! Bij een vraag wordt er direct gereageerd, word er advies gegeven, een link meegestuurd en denkt men mee zonder op te dringen. Retouren zijn snel te regelen en de betaling is binnen een paar dagen retour gestort. Ik ben zeer tevreden !!!

Voldoet aan mijn verwachting

Linnen broek gekocht. Lengte en pasvorm zijn goed.

Prima product

Sportbroek gekocht. Zit heerlijk, goede kwaliteit. Blij mee!

Mooie kleding, goede service

Goede service. Toen zij nog de winkel in Amersfoort hadden ben ik een aantal maal in de winkel geweest. Het personeel is kundig en vriendelijk. De kwaliteit van de kleding is goed. Pasvorm prima.

Blij met mijn aankopen . Top .

Ik kocht de mavi broeken lengte 36 altijd in Duitsland . Door mijn ziekte ( MS ) kom ik daar niet meer . Dus heel blij dat ik jullie gevonden heb . Alleen heb ik 1 puntje , bij bestellingen boven de 80 euro geen verzendkosten , dus 2 broeken bestelt a 79.95 maar moest toch 4.95 verzendkosten betalen . Verder niets op aan te merken .

Vlotte afhandeling

Fijn dat er nette kleding is voor de langere vrouw. Bij retour keurig afgehandeld. Dik tevreden

Leuke kleding. Goede lengtes. Nette service.

Beschrijving van bestelde artikelen klopt. Lengte is perfect. Service is netjes! Jammer dat deze kleding altijd wel iets duurder is dan reguliere maten.

Eindelijk een echt lange broek!

Eerste keer dat ik wat gekocht heb. Levering binnen termijn. Broek qua lengte echt top. Kleding zou nog wel iets vlotter en moderner mogen. Ik zag ook een pyjama broek op jullie site. Iets waar ik al lang maar zoek qua juiste lengte. Maar vond deze behoorlijk prijzig. Niet besteld dan ook.

Levering door omstandigheden laat

In de website stond een levering aan de vervoerder tussen 1 en 3 werkdagen. Toen ik na 4 dagen nog niets had gehoord eens een mail gestuurd. Toen bleek door vakantie en ziekte de levering een week later te worden. Het was jammer dat daar niet over bericht werd.

Leuke kleding in de juiste lengte.

Met een lengte van 1.90 m is het niet altijd makkelijk om kleding te vinden. Bovenkleding gaat vaak nog wel, maar passende broeken zijn niet te vinden in de winkels. Al een aantal jaren koop ik naar volle tevredenheid de broeken van Mavi via de site van Longlady. Recent ben ik ook eens de bloesjes van Longlady gaan proberen, want in de winkel blijkt vaak toch wel dat de verhoudingen hiervan heel precies komen, en dit is naar volle tevredenheid. Met vragen word ik altijd snel geholpen. De levertijd is over het algemeen oke. Mijn enige suggestie is verbetering van de website voor mobiel. Het wil nog wel eens voorkomen dat als je inlogt via je mobiel een aantal delen van de site wegvallen, zoals het kunnen bevestigen van een DHL ophaalpunt en het verwijderen van items van je verlanglijstje. Daarnaast is de navigatie van de pagina soms wat omslachtig.

Uitstekend!!!

Goede kwaliteit- en prijsverhouding, snelle levering, behulpzaam en uiterst vriendelijk. Nog nooit problemen gehad, en ik heb er toch al heel vaak besteld. Doe zo verder!!!

De website vind ik persoonlijk met de maatvoering niet duidelijk.. En niet erg overzichtelijk. Je moet elke broek nameten en omrekenen na cm.. Want die is op de site per broek verschillend. Kan zo 3 tot 4 cm verschil inzitten. Na een avond opmeten. Een broek besteld. En de duimen 🤞 gekruist. Heel snel geleverd 👍🏼 Maar moest ik deze broek nog wel 7 cm laten inkorten. Helaas. Voor de rest zit de broek prima 👌 😀. Op het meten en omrekenen na heb ik geen vervelende ervaring. En kom zeker terug Overige kleding vind ik persoonlijk niet mijn ding qua smaak. Daar voel ik me toch iets te jong voor. En zou daar graag verandering inzien. Maar nogmaals dit is persoonlijk. En de pyjama's vind ik persoonlijk erg prijzig. Had eindelijk mijn hoop gevestigd op een passende pyjama ( ben een koudkleum) Maar dat is me te gek.. Sorry

Snelle service en goede prijs

Vlotte levering en goede prijs.

Schnell, korrekt und gute Qualität

Maßtabelle und Größenangaben stimmen, ich kaufe wieder bei LongLady!

Snelle correcte levering van besteld product.

Heb het idee dat op de website niet alle producten staat die verkocht worden. Mis bijvoorbeeld de sportkleding terwijl op de hond pagina staat dat er korting is op sportkleren. De website is zo wie zo niet zo heel duidelijk al heb ik gevonden wat ik zocht.

Leuke kleding maar verbaasd over de klantvriendelijkheid

ik twijfelde om het te melden maar nu er naar gevraagd wordt laat ik toch onze mening weten. We hadden een afspraak gemaakt om een jurkje met een goede lengte te vinden voor een bruiloft. We waren enthousiast over wat er hing, alles paste, fijn dat niets te kort is. Maar we kregen beide het gevoel dat we 'snel' iets uit moesten kiezen. Terwijl we echt wel aardig wat gekocht hadden. Terwijl ik nog aan het passen was werd er al gevraagd of ik in het systeem stond zodat de eigenaresse kon beginnen met afrekenen. Heel vreemd. Ik had echt nog wel meer willen kopen anders. Enkele dagen na onze aankoop kreeg ik een mailtje over een sale tot 80%. Hadden we best graag een paar dagen eerder willen weten.

Deze klant kwam samen met haar moeder, die een leuke jurk zocht voor een bruiloft. Ze hebben bijna 2 uur persoonlijke aandacht gehad, dat is volgens ons niet "even snel" iets uitzoeken? Ze hebben beiden mooie passende items weten te vinden. Op een gegeven moment, dus na bijna 2 uur lang de dames geholpen te hebben, staat de moeder met haar aankoop bij de balie en is dochter zich na een opmerking "ik stop met passen, ik ga me aankleden" zich aan het aankleden. Is het dan heel gek te denken dat men klaar is en dat wij alle aankopen alvast invoeren zodat ze niet te lang bij de kassa hoeven te wachten? Het mailtje inzake de sale tot 80% betrof mega outlet sale en had totaal niets te maken met de gedane aankopen. Ook aan deze klant is naar aanleiding van deze review een mail gestuurd met de vraag wat hen dit gevoel gaf. Helaas geen reactie mogen ontvangen.