Love the clothes

I have no problems receiving my orders here to the UK and always get a reply to my emails. Just love the style of the clothes. Llf seem to produce clothing that make tall people look trendy and the fit is great. I have purchased a few items and very pleased with quality. So pleased I can purchase clothing for my height and that fit. Love it.

kwalitatief product

hi allen, de broek is zeker lang genoeg. heel tevreden eindelijk een lange broek te hebben. jammer dat deze niet in een maatje kleiner te verkrijgen was, de naaister heeft dit nu versteld.anders was het helemaal perfect geweest ! mvg evy

Broek besteld

Hele leuk broek, snel geleeverd!

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede site, mooie kleding, en eindelijk niet tekort

Ik kan eindelijk broeken vinden die lang genoeg zijn. Zou het leuk vinden als de jassen ook een beetje met de mode meegaan, of ook een sportievere ja in het assortiment

Fijne Jeans

Nu de tailleband wat verhoogd is, kan ik een LTB Jeans ook dragen. De broek zit als gegoten en is gelukkig hoofdzakelijk van natuurlijke katoen. De maat was ook in een keer goed.

Erg tevreden

Ik vind het erg prettig dat je je kleding ook kan laten sturen naar een afhaallokatie.

Eigenaresse ontzettend aardig. Goede service

Handige site, mooie kleding, goede service,

Mooie broeken bij Longlady en de afgelopen keer heb ik twee mooie blouses gekocht van Only-M.

Fijne kleding, snelle service

Al verscheidene keren kleding gekocht bij Long Lady. Altijd zeer snel bezorgd, goed verpakt. Maar ook gewoon fijne kleding voor allerlei soorten gelegenhden. Ben gewoon zeer tevreden.

Ruime keuze en correcte afhandeling!

Al meerdere keren bij Longlady besteld. Ruime keuze en snelle levering, en mocht je vragen hebben, altijd bereid om mee te denken. Zeker aan te bevelen!

goede kwaliteit kleding

Een speciaalzaak speciaal voor mij!

Wat een feest om hier te mogen winkelen! Persoonlijke begeleiding en hierdoor een hoog slagingspercentage. Alles van wat ik hier pas zijn de pijpen van de broek lang genoeg. Evenals de mouwen van blouses en colbertjes. Ik kom vaak na het winkelen thuis met niets. Dit is heel frusterend! Als ik bij Longlady ben wezen shoppen kom ik thuis met een tas vol! Dan moet ik kiezen en dat komt zelden voor! Ik ben heel blij met deze speciaalzaak en ik hoop dat ze nog heel lang blijft bestaan! Want ik zal altijd klant blijven!

Hier krijg je nog persoonlijke service

Super tevreden. Had foute maat besteld maar ik heb dit via Facebook nog kunnen rechtzetten vooraleer verscheept werd. Men was super vriendelijk en gedienstig. Wel jammer dat de kleinste lengtemaat 36 is. 34 past ook en voor Jeans is dat elders geen probleem maar voor andere lange broeken vaak wel. Ik ben 1.81m. Te groot voor 'normaal' maar kennelijk te klein voor lang. Vandaar de 9 en geen 10.

Great web site, easy to use and order arrived quickly to uk

Very good. Web site is easy to use and delivery is efficient - well done Long Lady

Helemaal prima

Mooie kwaliteit en duidelijke omschrijving

Leuke shirts gekocht, prima pasvorm en zitten heerlijk. Blij met de lengte.

Kwaliteit met goede service

Goede prijs kwaliteit verhouding met een goede service.

Levering snel! Retourverwerking minder daadkrachtig opgepakt.

Ik vond het fijn de bestelde jas zo snel geleverd te krijgen! Echter was de pasvorm voor mij niet goed, helaas. Ik heb de jas een week geleden retour gemeld op de site en het pakket is afgelopen woensdag bij LongLady terug gebracht. Tot nu toe heb ik geen enkel bericht mogen ontvangen hierover. Hierdoor maak ik mij zorgen. Het is de eerste keer dat ik bij Longlady gekocht heb en een bevestiging dat mijn retourmelding is ontvangen zou erg fijn zijn. Ik wacht af.

Vlotte levering

Product had ik al in een andere kleur. Deze keer in de sale gekocht. Mooi product, goede pasvorm, travelkwaliteit, blijft prachtig.

Wel snelle levering maar product wat uit verhouding

Mooi pak maar dw verhoudingen kloppen niet.

Prima.

Prima site, mooie modellen. Snelle levering en afhandeling van retourzending

Eerst advies (welk type broek) gevraagd, besteld en binnen 2 dagen lag mijn broek (brievenbus pakje) op de deurmat. Op het tijdstip dat DHL mij gemaild had.

Eindelijk aanbod voor lange dames!

Via Instagram ben ik in contact gekomen met Long Lady Fashion. Ze hebben een geweldig aanbod voor de langere vrouw. Echt zo fijn! Met mijn lengte (1.84m) is het niet eenvoudig om een flared jeans te vinden die lang genoeg is maar Long Lady Fashion had hem. En dan ook nog eens super snel thuis bezorgd!

Mooie lange zomerbroek

Fijn stof voor warmere dagen. Wassen en snel weer droog. Ik heb nog een andere kleur bij besteld.