Uitgebreid aanbod, snelle levering.

Eindelijk een adres met veel keus, de juiste maat en snelle levering.

Geweldige broeken en uitstekende service en super snelle levering

Al heel lang een zeer tevreden klant

leuke kleren voor lange vrouwen

Heb net een spijkerbroek gekocht en ben heel tevreden. Wel in de showroom gepast, dan kun je toch het makkelijkst keuzes maken.

Geweldige internet shop

Geweldige veel keuze en mooie producten Kan ook de shop bezoeken wel met speciale afspraak top geregeld Ook vaak leuke aanbiedingen Heel blij mee

Fantastische broeken

Ik koop hier altijd mijn broeken, goeie pasvorm, en heerlijk om niet te hoeven zoeken naar de juiste lengte.

Prima geregeld

Snel ontvangen, goede broeken

Zoals op de foto

Erg blij met deze jurk. Valt erg mooi. Precies zoals op de foto

Die Kommunikation war schnell und auch auf Englisch möglich. Mein Shirt ist sehr schön. Alles gut und unkompliziert.

Snelle en persoonlijke levering!

Terwijl m'n bestelling door mezelf 2 incorrecte maten bevatte, werd ik de volgende dag meteen gecontacteerd om dit na te gaan waardoor voor versturen de fout nog hersteld was. Dank ook voor de snelle levering in deze Corona situatie.

Mooie mode voor lange dames

Ik heb voor het eerst een broek naar de kleermaker gebracht, omdat de broekspijpen te lang waren

Voor de eerste keer hier geshopt en helemaal tevreden. Mooi aanbod voor redelijke prijzen.

Goede pasvorm, kwaliteit en service

De kleding die ik heb besteld zat goed, stond mooi en is van goede kwaliteit.

Geweldig product

Fantastisch om eindelijk eens een voldoende lange pyjamabroek te hebben. Fijn materiaal ook.

Superfijn om in 1 keer passende broeken te vinden! 🙏🏻

Van te voren had ik een wensenlijstje gemaakt en opnieuw ben ik hiervoor bij het bezoek aan de Showroom geslaagd. Bijna elke broek zat meteen goed en dat gebeurt me toch niet vaak. Dus superfijn!!

fantastisch t. shirt mooie pasvorm

Heel mooi passend t. shirt Jammer genoeg was ik wat laat met bestellen anders had ik hem ook in het blauw besteld. Wel een maat groter dan normaal nemen.

Snelle levering. Mooie pasvorm voor de lange vrouw. Retour verloopt ook soepeltjes.

Mooie kleding!

Super snel geleverd.

Duidelijke informatie.

Snelle bezorging van mooi passende kleding voor mij als lange vrouw.

Snel en goed geleverd

Goede kwaliteit kleding

Goede service, heel correct

Goede snelle levering en retour

Makkelijk te bestellen en te retourneren, goede service

Ik koop graag in de sale bij longlady, dan slaag ik vaak wel goed met mijn broeken. Los van de sale vind ik sommige prijzen wel hoog, maar dan wachten we gewoon op de sale. Fijne service, goed bereikbaar en voor mj het belangrijkste : jeans voor lange vrouwen 😊

Zeer snelle service

Bestel regelmatig wat bij Longlady. Altijd vlotte en nette levering. Leuke kleding en regematig ook leuke aanbiedingen.

In mijn winkelmandje 3 broeken en besteld. Kreeg een mailtje dat 1 broek helaas niet meer leverbaar was. Dat was wel jammer, maar kreeg 2 opties aangeboden. Een vergelijkbare broek, zelfde prijs, lof mijn geld terug. Was ik heel blij mee!

Tevreden klant

Ik ben tevreden over Longlady. Het ruime aanbod is zeer prettig en vind je nergens anders. Ik bestel dan ook zeer regelmatig. Ook vind ik het fijn dat de nieuwe betalingsregeling er is. Hierdoor wordt het makkelijk om een wat duurdere bestelling in 3 termijnen te betalen! Super!

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst op Longlady.nl en alles is vlot verlopen. Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en het artikel was perfect. Ik ben heel blij dat Longlady bestaat en verschillende merken aanbiedt. Wel jammer dat de verzendkosten naar België vrij duur zijn.