bestelling was niet leverbaar

Er gaat iets niet goed, ik kreeg geld teruggestort maar ook deze bevestiging: Goed nieuws! Je bestelling met ordernummer ORD100028470 is bij vervoerder gebracht! En nu enquete met vragen over of ik tevreden ben met de schoenen?!?! Dusss: what can I say? Raar ....

Blij dat je nog ergens lengte broeken kan kopen.

Ik vond, ik kocht, ik heb... En dat is tof

Dit is het soort webwinkel waarbij het moeilijk is om echt een enerverende review te schrijven. Ik zocht een product - in dit geval een broek waarbij de 'lange versie' niet tot net over de knieën komt - en ik kwam bij LongLady.nl uit. De voorraadinformatie klopte, de omschrijving van het product klopte, de maatinformatie klopte, de filters en zoekfunctie werkten prima en perfect. Vervolgens ga je naar het betaal-onderdeel van je bestelling. Genoeg keuzes om de meest praktische betaalmethode voor jou als aanstaande klant te kiezen. Ging ook van een leien dakje. Bestelling geplaatst, afwachten tot je een track&trace van de vervoerder krijgt... Die je ook gewoon krijgt binnen de beloofde tijd. En het wordt ook geleverd binnen de beloofde tijd. Ik had toch beloofd dat dit geen enerverende review ging worden? Het was gewoon precies goed. Misschien dat ik een volgende keer een spannendere ervaring heb waarbij ik de klantenservice moet inschakelen en ga ontdekken hoe dat gaat. Maar in de tussentijd ga ik gewoon lekker genieten van mijn warme enkels. Want - zoals je hem nu misschien al aan zag komen - ook de gevonden broek was precies goed.

Goods arrived quickly and were as expected

Excellent - site easy to navigate, jeans as advertised, delivery as expected.

ravie

tres contente de mon achat comme la derniere fois ou j'ai commander ce pantalon me va a ravir je suis ravie un must dans une garde robe femme j'ai juste des ourlet a faire car je l'ai pris un peu trop long mais sinon impécable je recommanderai surement sur LongLady fashion merci et la livraison dans les temps très bien emballer

Ik ben zeer tevreden over de snelle service en over de retourzending die ook snel is terug gestort. Ook het artikel zit perfect en hoop er lang plezier van te hebben.

Ben tevreden met lange broeken voor mijn benen.

Ik heb al vaak broeken besteld bij longLady en heb nog geen broek terug moeten sturen. De maat en broeken waren altijd prima. Mijn enige wens is dat er toekomstig meer broekenkeus uit stoffen van natuurlijke aard mogelijk wordt.

Goed geholpen en ruime keuze

Heerlijk om in een winkel te zijn waar alles lang genoeg is. Een hele ochtend in 1 winkel en met een berg kleding naar huis ipv een hele dag in de stad en niks kunnen vinden

Leuke, kwalitatief goede kleding voor lange mensen

Fijn dat ik met mijn 1 meter 86 bij Longlady terechtkan voor leuke broeken die lang genoeg zijn en shirts met mouwen die lang genoeg zijn. Het is niet goedkoop, maar wel een fijne collectie waaruit ik regelmatig shop en altijd wel weer slaag. Ik moet er nog wel aan wennen dat deze webshop kosten berekent voor retourzendingen; dat zijn we niet meer zo gewend van webshops. Maar ja, anders zou je het in de prijzen doorberekend krijgen, dus linksom of rechtsom maakt dan ook niet uit. Ze hebben een loyalty-programma om korting te sparen (wat ik bij mijn laatste bestellingen helemaal vergeten was, dus ik zie net dat ik een leuk voorraadje heb!). En je krijgt bij mailcontact snel antwoord op vragen. Dus overall zeer tevreden!

Excellent!

Very fast delivery, even abroad; clothes always of good quality; very nice and competent contact. Thank you very much!

veel keuze, snelle levering

Had nog geen ervaring met deze webshop. Aantal shirts besteld. shirts allen lang genoeg, levering hel snel. kom zeker terug.

Super kleding

Goede kwaliteit, goede maat!

Goed geholpen in de showroom, mooie kleding

Fijn geholpen met het uitzoeken van een mooi passende blazer. Goede kwaliteit

supermooie flare spijkerbroek gekocht

we waren in de winkel in Berkel&Rodenrijs. De dame die ons hielp was superaardig, maar kon ons geen kledingadvies geven. Dat vonden we wel jammer, zeker omdat we speciaal naar de winkel zijn gegaan. Omdat we drie lange dames zijn (moeder en 2 dochters), blijven we wel bij Longlady kleding kopen.

Mooie website en verzorgd!

Ik vind jullie website heel mooi en verzorgd! Persoonlijk val ik niet zo op donkere kleuren!Ik kijk altijd uit naar iets nieuws,dat mij kan bekoren! Veelal kan dat in de design zitten en ook met zachte kleuren!Ik vind keuze in het merk Stark en ook Ascari! Inzake mijn beoordeling van mijn recente aankoop van het merk Stark komt er geen verbinding! Spijtig!Hartelijke grtjs!Elena..

Super pasvorm en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Natuurlijk ben ik blij met een flared broek die eindelijk goed op lengte is en ook nog perfect zit ! Hartelijk dank hiervoor , jullie maken me helemaal blij.

Snelle levering, maar helaas zaten de broeken niet goed dus alles weer terug gestuurd. Voor de retourzending moest ik zelf betalen. Dat is begrijpelijk, maar toch jammer.

Snelle levering van juiste bestelling

Snelle levering, goede kwaliteit en pasvorm. Maten komen overeen met mijn eigen kledingmaten

Goeie lengte, snelle levering

Eindelijk een jeans die lang genoeg is.. Ga zeker vaker bestellen.

Heel goed!

Hopelijk komt er nog een afterpay service en een gratis retour service. Verder super tevreden. Ga zo door!

Ontzettend onder de indruk van maatvoering

Dit was mijn allereerste bestelling bij Longlady, maar ik ben echt ontzettend blij en verrast. Heerlijk lange broekspijpen en de maatvoering- obv meten plat kledingstuk dat goed zit- is echt super. Had bij deze broeken gelezen dat ze iets wijder vielen en dat klopt helemaal.

Mooie kwaliteit met perfecte pasvorm

Kleding kopen via internet blijft altijd een gok. Met een smal bovenlichaam en lange armen is het lastig om een goed passende coltrui te vinden. Deze trui paste precies, aansluitend aan het bovenlichaam en met zeker genoeg mouwlengte om mijn lange dunne armen en polsen prachtig te bedekken. De speelse manchetten maken de mouwen extra leuk.

Maten onduidelijk

Als je lengtemaat nodig hebt heb je vaak, eigenlijk heb ik altijd met inches te maken dus maat 34/36 is voor mij een jeansmaat en geen confectiemaat. Daardoor heb ik nu een.miskoop gedaan bij longlady. Nergens staat dat het confectiemaat betreft.

Bij jeansmaten staat er altijd een “ achter als het een inchmaat (algemene jeansmaat) is. Dat is geen confectiemaat. Een confectiemaat is altijd zonder de “

Meedenkend

Had een verkeerde maat besteld, en kreeg direct een mailtje met de vraag of het klopte. E.ea. Gecorrigeerd door de vriendelijke dame van Long Lady. Top!!

Snelle levering en mooie kleding

Ik heb een broek en shirt besteld. Deze werden snel geleverd en ik ben heel tevreden over de kwaliteit!