Prima kwaliteit en goede lengte.

Fijne lange tregging.

Bedankt voor de mooie review!

Mooie kleding voor mijn lengte, 1,87

Ik ben blij dat ik long lady heb ontdekt. Ruime keuze in leuke kleding voor de lange vrouw. Vlot geleverd na het bestellen. Een minpunt is dat de verzendkosten bij retour niet vergoed worden. En dat je je bestelling direct moet betalen. Vaak twijfel je tussen 2 maten en of wil je kijken hoe iets valt.

Bedankt voor de mooie review! De verzending is gratis en retour ook nog eens voor onze rekening nemen is helaas niet van de marge te betalen.

De Lauren jeans zijn goed, maar de Mavi jeans Daria usht brush niet.

De Lauren jeans zitten perfect en hebben ook de juiste lengte. Maar de Mavi jeans is te klein in pasvorm en de lengte leek wel lengte maat 38 in plaats van 36.

Bedankt voor de review!

Mooie lange broek, subtiele glans.

Wel vind ik de broek wat laag vallen, daar heb ik eigenlijk altijd last van met het bestellen van broeken waarbij niet expliciet vermeld staat dat het een 'hoog model' is.

Blije klant

Wat enorm fijn om eindelijk een bedrijf te hebben gevonden die broeken met lange pijpen verkoopt!

Leuke mooie lange kleding

Blij met de lange kleding. Zit goed en staat leuk en is mooi

Fijn dat ze keuze hebben in broeken lengtemaat 36 en 38. 2 broeken terug gestuurd vanwege de stof maar snel geld terug gekregen.

Prima geregeld

Heerlijke spijkerbroek

Fijn er een gevonden te hebben die perfect zit! Dus meteen wat verschillende kleuren erbij genomen.

Viel tegen.

Alles was te klein !!

Kleding die perfect past voor de langere vrouw!

Ik ben inmiddels al enige jaren klant van Longlady en ik zou niet meer zonder kunnen. Zalando heeft bijvoorbeeld ook een tall collectie, maar het zijn niet alleen de mouwen of de pijpen die een stuk langer moeten zijn... De taille moet bijvoorbeeld ook op de juiste plek zitten. Alles moet aangepast zijn aan het langere lichaam en dat is de kleding van Longlady!

Super leuke kleding en juiste maat. Top.

Goede levering van besteld kledingstuk

Goede site, Veel keuze makkelijk bestellen, betalen en afhandeling.

Anita reageert snel op mail, dat is heel fijn!

Wat ik wel jammer vindt is dat het me al vaak gebeurt is dat ik kleding van long lady bestel en dat het toch niet mijn stijl blijkt te zijn. Het is voor mij denk ik wat te netjes. Maar ik bestel het steeds weer omdat ik het wel echt hele mooie kleding vindt!

Dik in orde!

Kleding is van prima kwaliteit en goede pasvorm.Toen ik kleding terugstuurde die niet paste had ik snel mijn geld terug.

uitstekende kleding,goede service,vlotte afhandeling,vriendelijke mensen aan de telefoon

Broek was precies goed.

Maat klopte, mooie lengte.

Uitzoeken, bestellen, betalen en binnen een paar dagen het bestelde in huis.

Gewoon heel erg goed

Door twijfels van mijn kant eerst contact gezocht, dit was zo duidelijk dat ik het produkt zonder twijfel heb besteld

Mooie kwaliteit kleding

Mooie kwaliteit kleding en ZO fijn dat de mouwen lang genoeg zijn!

Heel fijn pak!!

Een hele goede ervaring

Mijn ervaring vond ik heel goed,pakketje snel en goed geleverd,zeer tevreden over de bestelde artikelen.

Goed geregeld! Mooie kwaliteit kleding.

Ik heb 2 bestellingen geplaatst, de eerste moest ik wat langer op wachten, de tweede was er heel snel. Ik heb ook een pakket retour gestuurd. Ik had na een week nog niks vernomen, toen heb ik gemaild of mijn pakket was aangekomen en had ik binnen een paar uur bevestiging van mijn retour en stond het geld ook snel terug op de rekening.