Snel en netjes geleverd.

Informatie op de website kwam overeen met artikel. Daarnaast snel en netjes geleverd.

Heerlijk comfortabele stretch broek.

Zit heerlijk en staat heel gekleed. Maat klopt met bijbehorende maattabel.

Heel blij met deze jas

Jas van heerlijk soepel leer en perfecte pasvorm. Erg blij mee!

Snelle afhandeling van bestelling en retour.

Ik had mijn bestelling snel in huis. Toch retour gestuurd omdat het niet helemaal aan mijn verwachting voldeed. Het betaalde bedrag stond binnen een paar dagen weer op mijn rekening

Prachtige badjas

Mooi lang, mooie iets wat dunnere stof, erg prettig als je een warm lijf hebt. Alleen de lusjes zitten op een rare plaats, waar ze normaal op de stiknaad zitten, zitten deze boven het zakje, die haal ik wel weg, staat een beetje raar. Verder heel tevreden over, zeker over de lengte, ben zelf 1.74 en deze valt tot op de voet! Diva-Style!

Topservice!!!

Zeer klantvriendelijk en een topservice.

Super....

Prima meedenkende medewerkers!!goed geholpen en met twee broeken naar huis!!

Fijn dat ik voor mijn dochter bij LongLady een lengte 38 broek kon bestellen, de broek zit perfect!

Prima webshop

Mooie kleding en snelle terugbetaling van retour.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Zal er zeker nog eens wat bestellen!

Was mijn eerste keer bij jullie, altijd even moeilijk hoe bij jullie de maten vallen. Helaas moest het daarom retour. Snel mijn geld terug, das voor mij een reden om snel weer wat te bestellen.

Snel geleverd.

Een gedeeltelijk retour werd ook netjes behandeld

Retour sturen viel erg tegen

Wilde 1 broek terug sturen omdat die echt voor geen meter zat. Moest aardig wat betalen voor het terug sturen. Vervolgens berekenen ze alle korting op deze broek en krijg ik dus ineens een stuk minder terug dan dat ik er voor betaald had. Ben blij dat ik de andere broek niet terug gestuurd had terwijl deze veel te lang was. Echt geen lengte 36 maar eerder 38. Maar goed deze kan ik inkorten. Maak ik dat ook eens mee. Jammer want in het verleden heb ik nooit problemen gehad met de broeken die ik kocht of retouneerde.

Wanneer er korting wordt gegeven waar een minimum bedrag voor geldt en men retourneert artikelen waardoor dat minimum bedrag niet meer gehaald wordt, dan wordt die korting gecorrigeerd. Dit is een hele normale gang van zaken. Voor wat betreft de lengte: de lengte van deze jeans staat vermeld in de maattabel op de website bij het product, een lange 36". Deze klant heeft dit zelfde model jeans overigens al twee keer eerder besteld en deze hadden dezelfde lengte. Maar wel fijn inderdaad toch dat de jeans lang genoeg is en niet zoals altijd te kort? Want korter (laten) maken kan altijd, langer maken niet.

Fijne lengte

Eindelijk een broek die lang valt super

Tolle Mode, reibungsloser Versand

Tolle Schnitte für große Frauen und gute Qualität der Stoffe, ich bestelle sehr gerne auch nach Deutschland. Die höheren Versandkosten lohnen sich.

Prima ervaring met LongLady

Leuk jurkje besteld. Werd vlot geleverd.

Snelle levering, goed verpakt

Overzichtelijke website. Snel verstuurd, ook terugsturen ging soepel. Iets meer details over pasvorm zou fijn zijn.

Ik ben heel blij met longlady

Afspraak gemaakt, in de showroom heel vriendelijk geholpen. Ik ben er heel blij mee.

Geslaagd

Ik was op zoek naar een nette broek van een mooie stof die niet 'plakt' en met extra lange pijpen. Ik heb drie broeken gepast en heb er twee gekocht. Vooral de broek van het eigen merk vind ik van een hele prettige stof. De beide broeken zijn wel te lang dus moeten ingenomen worden, maar ik ben gewend dat broeken bij mij juist uitgelegd moeten worden voor de juiste lengte, dus inkorten is geen probleem. Ik ben goed geholpen.

snelle levering leuke lange broek

Mooie broek besteld, volgende dag al bezorgd.

Prima levering en mooie jurk

Helaas was de jurk te ruim maar de service was prima. Snelle levering. Mooie kwaliteit zo te voelen. Een minpuntje (vond ik dan), er zat geen streepjescode op het retouretiket. Duurde even wat langer bij DHL service punt.

Prima broek, goede service

Ik had 3 broeken besteld. 1 was zoals verwacht, prima broek. 1 model stond niet mooi. De laatste was per abuis verkeerde maat, retour sturen was geen probleem. Vlot gecrediteerd.

Na 1x wassen ziet het shirt er niet meer uit!

Ik heb een heel mooi shirt bij longlady gekocht. Na 1x wassen (volgens wasvoorschriften) komen er allemaal pluisjes op het shirt. Longlady doet helemaal niets met deze klacht. Wat een slechte service!

Fijn dat ik op zaterdag, na vooraf een afspraak te hebben gemaakt, broeken kan passen. Dat scheelt onnodig heen en weer zenden van broeken. Daarbij word ik goed geadviseerd en is de kwaliteit prima!