service super ! encore merci pour votre réactivité !

je réserve déjà pour 2024 ! :)

Onprofessioneel

- Terminals werden te laat bezorgd, ondanks de belofte dat ze "enkele dagen voor de verhuur" geleverd zouden worden. In de realiteit betekent dit: donderdag versturen voor de verhuur op maandag. In theorie klopt hun belofte, dat zijn effectief enkele dagen, maar ze houden daarbij geen rekening met Bpost die staakt op vrijdag en een weekend waarin Bpost niet levert. Hun oplossing: "kom ze zelf maar halen". Ze stonden, na wat heen-en-weer gemail, gelukkig wel open voor een alternatieve oplossing - Toen de terminals maandag nog steeds niet geleverd waren, ik belde naar kantoor om te spreken met Sammy, de contactpersoon, kreeg ik te horen "Ik kan Sammy niet storen, want hij werkt aan dossiers". Zeer on(klant)vriendelijk. Na wat heen-en-weer geargumenteer, kreeg ik Sammy gelukkig wel aan de lijn en was het probleem snel opgelost - Na het event bleken niet alle terminals gelinkt aan ons online profiel. Na, opnieuw heel wat heen-en-weer gemail, kregen we gelukkig wel ons geld - Twee weken na ons event bleek er geld van een ander event/andere verhuur in ons portaal te staan. Na, opnieuw en opnieuw, weer heel wat heen-en-weer gemail werd dit stopgezet. Conclusie: Easypayment is niet (altijd) van slechte wil, ze zijn gewoon geweldig onprofessioneel en niet iedereen is even (klant)vriendelijk. Ze mogen dan wel goedkoop terminals verhuren, je verliest als klant zeer veel geld en tijd door alles op te volgen.

Zeer slecht.

Systeem naar een verkeerd adres gestuurd, geen steun voor een oplossing. De medewerkers die zelf zeggen, we werken hier pas en weten dus niet wat we moeten doen. Geen enige vorm van gesprek nadien. Bovendien contract vergeten stop te zetten bij een waar deze mee samenwerken wat we nog eens vijftig euro kost. Enz,enz,enz!!!! Jammer dat 0 sterren niet kan.

klantvriendelijk, goede communicatie, correct, snel

We maakten voor het eerst gebruik van easy payment tgv een evenement. Alles verliep prima.

Réactivité correcte

La commande est bien suivie mais le système de reporting sur le site internet est à améliorer. Sans doute y a t il un problème de lien entre l'interface Easy payment et Paynovate.

correct

goede info, correcte en snelle betalingen,

Vlot, ordelijk en duidelijk

Van eerste aanmelding tot uitbetaling van de provider, prima! Ook de support werkt goed! Zeer tevreden.

Très bien

Impeccable

Kan beter!

- bereikbaarheid laat soms te wensen over - ondersteuning niet altijd naar wens - kassasysteem gemakkelijk & handig

Super gemakkelijk!

De betalingen verliepen heel vlot. Geen enkele kaart werd geweigerd. We kregen het toestel ook ruim op tijd.

Super handig en geen zorgen!

Ik was voor een evenement de bancontact uit het oog verloren. 1 telefoontje en een mail naar Easy Payment en ik had binnen het uur een offerte. Vervolgens kwam de terminal 5 dagen voor het event in perfecte staat toe. De storting van de transacties gebeurde binnen de 5 dagen na mijn evenement wat ikzelf zeer vlot vindt. Ook de transactiekosten vallen heeeel goed mee! Een zeer tevreden klant!

Hey Matthias, Hartelijk bedankt voor je aangename review. We kijken alvast uit naar je volgende huurperiode! ;) Alvast een heel fijn weekend toegewenst!

samenwerking is uiterst vlot en correct verlopen

Mijn aanvraag werd snel beantwoord en aanvaard. Het toestel werd stipt geleverd. Tijdens het gebruik hebben we geen enkel probleem gehad. De stortingen op onze bankrekening was binnen de twee dagen. De financiële afrekening was correct.

Hey Victor, Wat leuk te lezen dat je zo tevreden bent van onze dienstverlening! We kijken er alvast naar uit je in de toekomst ook opnieuw verder te helpen bij een vlotte & cashless betaaloplossing! Prettig weekend toegewenst! Met vriendelijke groeten, Het Easy Payments team

Toujours de pas solutions à mon problème

Pas de solution à mon problème je perd plus de 50% de mon chiffre d’affaire car mon TPE est en panne

• Nous recommanderiez-vous? Non

Hey Mehdi, Merci pour votre opinion! Comme vous en avez été informé et prévenu, ainsi que cela vous a été expliqué par téléphone vendredi dernier, votre terminal a été bloqué en raison de factures impayées, pour un montant total de 197,47 €. Nous sommes extrêmement désolés que vous ne puissiez actuellement pas utiliser votre terminal de paiement et nous sommes heureux de changer cela. Si vous envoyez un reçu à [email protected], nous activerons immédiatement le terminal de paiement. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à m'en faire part. Passez une bonne journée! Cordialement, Easy Payments

Moeilijk te bereiken en traag in reageren

Meermaals via verschillende kanalen proberen te bereiken. Na verschillende dagen uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen. Geen reactie via chat.

Hey Annick, wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze communicatie. Ons streefdoel en motto is 24/7 support. Altijd en overal bereikbaar. We vinden het dan ook bijzonder vervelend dat je met dit gevoel zit. Je geeft aan na verschillende dagen pas iemand aan de lijn te hebben gehad? Welke berichtgeving kreeg je dan? Alle telefoons worden steeds instant beantwoord, tenzij uitzonderlijk alle lijnen vol zouden zitten. In dat geval krijgt de klant deze mededeling en de vraag om later even terug te bellen of dat we zelf contact opnemen. In onze chat kan ik zien dat je na een uur pas reactie hebt gekregen, dit is uiteraard te laat. Bedankt voor deze feedback, we koppelen dit terug naar het support team en zorgen voor de nodige toekomstige optimalisaties. Mocht u verder nog vragen hebben of ergens mee zitten, neem zeker contact met ons op, wij helpen jou met plezier verder :) Nog een bijzonder fijne dag toegewenst!

Betaal teveel en er wordt niets aan gedaan

Toen Patrick bij mij kwam zei hij dat er 0,06 cent per transactie zou worden gerekend. Dit is namelijk 0,11 cent. Ik belde hem hij zei dat het inorde ging komen. Nu al maanden en het is nog steeds niet inorde. Als ik hem nu een bericht stuur of bel dan antwoord hij niet. Dit vind ik een zeer spijtig hopelijk kan ik het oplossen via deze weg.

Beste, Het spijt ons bijzonder uw negatieve review te lezen. We hebben zonet ook even met onze verkoper Patrick afgestemd. Alle transactiekosten vallen steeds tussen de 6 cent en 11 cent naargelang het bedrag van de transactie. Vanaf een transactiebedrag van 25 euro blijft de transactiekost in dit geval maximum 11 cent. Patrick gaf aan dit ook zo met jou besproken te hebben. Blijkbaar moet er een miscommunicatie en misverstand hebben plaatsgevonden waarbij u dacht louter 6 cent per iedere transactie te betalen. Weet dat deze kosten voor de kaartmaatschappij zijn en wij als Easy Payments hier geen verandering in kunnen brengen. Jouw contract werkt aan IC++ 0,049, wat inhoud dat jouw transactiekost zich tussen de 0,06 en 0,11 bevindt. Graag deel ik nog even de file waarin dit steeds per transactie uitgelegd staat per mail. Hierin kan je zien welke transactiekost wordt afgehouden voor welke transactie, met steeds een maximum van 11 cent. Mocht u verder nog vragen hebben, geef dan gerust een seintje en we helpen jou met veel plezier verder :)

Als hij al eens werkt, veel te traag

Het toestel werkt dikwijls niet, je moet steeds heropstarten dat werkt op de zenuwen van mij en zeker van de klanten, en het heel, maar dan ook heel langzaam. Ik vind het echt geen goede keuze, ben me aan het informeren naar andere modellen, die kleiner zijn en sneller werken.

Hey Martine, Bedankt voor jouw review! Zoals telefonisch besproken hebben we jou woensdag meteen een nieuw toestel verzonden. Deze new9220 is een prachtige opvolger van de oudere en loggere 8210 modellen, die we momenteel dan ook niet meer verkopen. We zijn alvast blij dat deze snelle omschakeling voor jou de ideale oplossing was. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden ;) Nog een bijzonder fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groeten, Het Easy Payments team

Vergeten activeren amex

Amex werd niet geactiveerd desondanks ik dit had aangeduid op mijn contract . Hier ben ik zelf moeten achter komen toen ik klanten heb moeten laten buiten gaan met zijn onbetaalde rekening die absoluut met amex wouden betalen Een factuur met een betaaltermijn van 8 dagen is niet erg professioneel .

Hey Kim, Jammer genoeg kunnen wij geen AMEX voor jou activeren en dient dit bij American Express zelf te gebeuren. We hebben jou dan ook instant een mailtje gestuurd met jouw Master TID nummer en de link waarop je deze aanvraag kan doorgeven naar AMEX. Uiteraard begrijpen we dat dit voor jou vervelend is en je het liefst meteen met alle betaalmethoden aan de slag gaat, zonder hier onnodig langer op te wachten of verdere handelingen voor te treffen. We nemen dit dan ook mee in onze partner gesprekken met American Express en hopen dat aanvragen in de nabije toekomst door ons mogen plaatsvinden én niet door jou, de klant, dienen te gebeuren. Onze facturen verlopen steeds via incasso. Heeft u hierover verder nog vragen? Mocht er nog iets zijn of er is nog iets onduidelijk voor je, geef gerust een seintje. We staan steeds voor je klaar om je verder te helpen :) Alvast een bijzonder fijn weekend toegewenst, Kim!

Top & Aanrader

Alles op tijd aangekomen, terminals werken zeer goed en eenvoudig in gebruik, zoals het moet zijn.

Hey Franky, Bedankt voor je aangename review. We kijken alvast uit naar je volgende huurperiode. Nog een fijne dag toegewenst!

Topper

Goede service,en correcte afspraken

Hey Jaak, Wat fijn om te horen. We helpen je met bijzonder veel plezier ook in de toekomst verder!

Zeer duidelijke uitleg en zeer makkelijk in gebruik. En één van mijn beste customer service ervaringen ooit! Samy is een topper!

Hey Peter, Ooh, wat een leuke review! We leggen Samy hier extra in de watten vandaag! ;) Bedankt voor je fijne beoordeling en hopelijk tot binnenkort!

Perfecte service

Correcte en stipte levering toestel. Professionele technische ondersteuning

Hey Jan, Wat leuk om te vernemen. Hartelijk bedankt voor je fijne review.

Goede service en prijs kwaliteit top

Vlot, aangenaam en gebruiksvriendelijk.

Hey Bram, super! Hartelijk bedankt voor je aangename review.

Heel makkelijk in gebruik

Heel makkelijk in gebruik. Handige apparaten, helemaal niet moeilijk om als leek te gebruiken.

Hey Maarten, wat fijn om te vernemen dat je onze cashless betaaloplossingen zo handig in gebruik vind! We doen ons uiterste best om alle onze klanten steeds de meest gebruiksvriendelijke ervaring te bieden. We helpen je alvast in de toekomst met plezier opnieuw verder! Fijne dag!

Enorm goede service en support

Enorm goede en snelle service en support

Hey Els, Bedankt voor jouw super leuke review! Nog heel veel succes en een fijne dag!

Snelle service & gebruiksgemak

Snelle en goede service over de ganse lijn. Gebruiksgemak van de terminal en makkelijke opvolging van de betalingen.

Hey Geert, Bedankt voor je fijne review! Nog heel veel succes en een fijne dag!