Snel en correct

Perfecte afhandeling

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt Yves voor deze fijne terugkoppeling! We kijken er alvast naar uit om je in de toekomst opnieuw te helpen met onze cashless betaaloplossingen! Fijne dag toegewenst :)

Topservice

Enorm vlotte service en opvolging om alles op (heel) korte termijn in orde te brengen voor ons eetfestijn!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Kevin, Bedankt voor je schitterende review! Hopelijk tot snel! ;)

wat een gedoe !

wij hebben een terminal besteld in juni, die nog steeds niet operationeel is

Efficace, rapide, aucun souci

Efficace, rapide, aucun souci

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci beaucoup pour votre excellente évaluation! A bientôt! :)

Schneller Service

Schnelle Bearbeitung, Lieferung des Gerätes hat super funktioniert. Und Rückschicken ebenfalls.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung!

Snelle service!

Goed en snel geholpen voor last minute job!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Andries, Bedankt voor je top review! We kijken er alvast naar uit je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn :)

Een must voor een dergelijk feest

- ontvangst terminal: de postbode had het leveringsadres niet gevonden bij de eerste aanbieding. De 2e postbode kende de situatie en heeft het daags daarna vlekkeloos afgeleverd. Volgende keer laat ik het toekomen op een postpunt. - De installatie was supereenvoudig. Pluim hiervoor. - het toestel heb ik op zaterdagavond enkele keren moeten heropstarten. Elke aanbieding via kaart gaf een foutmelding. Is zeer vervelend als er een rij wachtenden aan de kassa staat. Dit is zeker een verbeterbaar punt. - terugsturen: super eenvoudig - ook hiervoor een pluim - uitbetaling: super correct.

très bien, mais l'un ou l'autre petit problème

Je suis très content avec ce service; l'appareil bancontact est simple à utiliser, les personnes de contact sont aimables et compétentes. Les instructions envoyées par mail pour se connecter ne sont cependant pas correctes (problème de traduction vers le français?), et m'ont fait perdre pas mal de temps. Enfin, dans les démarches à faire pour commencer, on nous demande un relevé bancaire: un relevé bancaire, en français, est un documents qu'en tant qu'entreprise on doit payer pour obtenir, alors qu'un simple extrait récent pourrait suffire (et a suffi!).

Facilité, efficacité et rapidité

Expérience très positive. Facilité pour réserver un appareil. Procédure administrative pour la mise en place pas trop lourde. Rapidité pour le transfert des fonds avec une commission plus que raisonnable.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci beaucoup pour votre excellente évaluation! A bientôt! :)

Werking van de toestellen; perfect. Om ze te kunnen huren; een ramp

Het stappenplant om de toestellen te kunnen huren was een lijdensweg. Plots en tot op de laatste dag kwamen er bijkomende voorwaarden, die totaal uit de lucht gegrepen waren. Let wel: het gaat om geld op een rekening te zetten niet om af te halen: dus begrijp ik met de beste wil van de wereld niet waar al die bijkomende eisen vandaan komen. Plots werden alle beheerders 'pep' personen. Geen enkele beheerder is of is ooit minstens volksvertegenwoordiger geweest. Het ontvangen van en het gebruik van de toestellen was dan wel een verademing en ging perfect.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Egwin, Wat jammer om te horen dat het voor jou zo'n lijdensweg was om een terminal te huren. In de hedendaagse strijd tegen fraude, worden er vanuit de kaartmaatschappij enkele bijkomende controles opgesteld. Verder dienen we documentatie op te vragen opdat de gelden op het juiste rekeningnummer gestort worden. We begrijpen dat dit enige frustratie kan meebrengen, maar gelukkig verloopt dit bijzonder vlot. Blij te lezen dat het ontvangen en het gebruik van de toestellen een plezier was! Gelukkig hoeft een aansluiting maar één keer worden aangevraagd en kan je nu steeds meteen overgaan tot de verademing én het administratieve gedeelte achter jou laten. Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren. Nog een bijzonder fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groeten, Het Easy Payments team

mega vlot verlopen

1 week huur, snel geregeld ... tot volgend jaar!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wij kijken er alvast naar uit!! Hartelijk bedankt, Mark!

Kortom perfecte service van Easy Payment Services

Vanaf de aanvraag tot de storting van de ontvangen gelden verliep alles zeer vlot en een perfecte opvolging van het dossier.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Oscar, Wat fijn om te vernemen! Ons team kijkt er alvast naar uit om jullie volgende keer opnieuw verder te helpen :)

zeer goede service

De toestellen werden tijdig geleverd. Waren volledig opgeladen en klaar voor gebruik. Het pakket was voorzien van een terugzendlabel wat uiterst gemakkelijk was. Enigste min puntje ze werden geleverd op de maatschappelijke zetel ipv het gevraagde leveringsadres.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Timothy, Wat jammer dat de toestellen op het verkeerde adres werden geleverd! Normaal gezien bellen onze collega's steeds nog even op voorhand om het leveradres te bevestigen. We zorgen er alvast voor dat dit in de toekomst meteen op het gevraagde leveringsadres terecht komt. Nog bijzonder veel succes en een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groeten, Het Easy Payments team

je suis inquiète

de votre façon de vous servir sur mon compte bancaire, sans avis préalable, c'est-à-dire: facture détaillant le futur montant à prélever. de n'avoir plus de contact direct avec Elora, qui ceci dit, m'a fourni un matériel dont je suis très contente... Dans ce monde plein de pièges, j'ai besoin d'être rassurée! Donc envoyez-moi par mail votre facture justifiant votre prélèvement de ce 05-07-2022 de 330.36€. Et je vous recommanderai certainement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geen antwoord gekregen op mijn vraag

Een vraag gesteld Geen antwoord gekregen Ze gingen me terug bellen maar niks meer gehoord

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Jochen, Wat jammer om te horen dat je vraag onbeantwoord is gebleven. In ons systeem zie ik mailverkeer omtrent jouw login, waar ons team meteen op heeft teruggekoppeld. Verder zie ik geen openstaande vragen... Graag helpen we jou zo spoedig mogelijk verder mocht je nog een vraag of andere bedenking hebben. Je kan steeds telefonisch contact opnemen via 09/394.1.294 of via [email protected]. We kijken er alvast naar uit je verder te helpen! Alvast hartelijk bedankt en nog een bijzonder fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Het Easy Payments team

alles werkt, dus dat is goed!

Mijn ervaring: Er wordt snel gereageerd op eerste mails maar de opvolging blijft dan wat liggen. Dat zou iets beter kunnen. Het toestel dat ik huurde, werkt, maar een pak trager dan ons vorige toestel. Jullie mogen gerust ook aan onervaren gebruikers iets meer tools geven om direct goed van slag te gaan. vb. zeggen: bestel extra papierrolletjes, tips voor administratie (vb. hoe trek je dagoverzicht BC) zodat de klant die niet allemaal zelf hoeft uit te zoeken.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Lotte, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dergelijke feedback is heel nuttig voor onze onderneming! We gaan hier dan ook meteen mee aan de slag! Wat betreft de werking van je terminal, is het niet normaal deze trager zou functioneren. Mocht dit op heden nog het geval zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze diensten. Dit kan telefonisch op 09/394.1.394 of via [email protected] Wij helpen jou met plezier verder! Nog een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groeten, Het Easy Payments team

Alles is zeer vlot verlopen

Alleen wat problemen gehad met de aflevering van de toestellen maar dit was voor een stuk ook onze fout. Wij zullen aanbevelen aan onze klanten die een evenement organiseren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Sabine, Blij dat alles snel werd uitgeklaard. Bedankt voor je fijne review! We kijken er alvast naar uit om je in de toekomst opnieuw verder te helpen, dit maal met een vlekkeloze aflevering! :)

Zeer goeie uitleg en zeer vlot in gebruik!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Emmanuel, Hartelijk bedankt voor je fijne review. Het doet ons plezier dat je tevreden bent van onze handige cashless betaalsystemen :)

heel erg hulpzaam

heel vriendelijk en leggen alles goed uit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Jo, Bedankt voor je top reactie! We helpen je in de toekomst graag verder!

Non respect des conditions annoncées pour faire signer les documents.

Des conditions annoncées non-respectées. Malgré un recommandé envoyé à votre société, prélèvement d'une somme de 238 euros sur notre compte et vous ne semblez pas vouloir nous rembourser alors que vous nous avez repris le terminal de paiement. Aucun suivi malgré vos promesses.

• Nous recommanderiez-vous? Non

goede communicatie, vriendelijke mensen, adequate levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Jeanette, Hartelijk bedankt voor je fijne review!

niet zoals beloofd

kost hoger dan overeengekomen en werking connectie betaalterminal niet optimaal

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Martine, Bedankt voor jouw review. Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent van onze services. Voor de connectie van jouw betaalterminal wou u graag gebruik maken van een LAN kabel. Hiervoor is een tussenstuk nodig. Volgens onze informatie heeft onze klantendienst hier over 14/06/'22 een bericht gestuurd, met de vraag naar welk adres we dit tussenstuk mochten verzenden :) In hetzelfde bericht kon u ook verdere uitleg terugvinden omtrent uw bedenking over de transactiekosten. Uw contract is afgesloten onder een variabel tarief. Een interchange tarief, waarbij we steeds een gemiddelde weergeven maar afhankelijk van het transactiebedrag en kaarttype kan dit goedkoper of duurder worden dan het gemiddelde. Mocht u verder nog bedenkingen of vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren! Wij helpen jou met plezier verder. Nog een bijzonder fijne dag toegewenst!

Déçu........

Je suis déçu pour le service après vente. Plus que 2 mois que je demande quelqu'un pour passer sur place et m'expliquer pourquoi je reçois une facture trop élevée et on m'a jamais parler et ...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Perfect verlopen en gemakkelijk in gebruik.

Heel tevreden van de service en de flexibiliteit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Piet, Top! Bedankt voor je schitterende review!

Avis sur Kiyoh