Pas recu de facture

On me preleve de l argent et pas de facture personne ne repond au telephone Mauvais demarcheur qui l explique pas les frais

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Luigi, Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de nos services. Dans notre système, je vois que le 13 juin '22, vous avez envoyé une demande à notre service administratif pour que nous vous renvoyions votre facture. Le service administratif vous a envoyé votre facture le jour même. Si vous avez d'autres questions concernant nos frais de transaction ou d'autres frais, n'hésitez pas à nous contacter, nous serons heureux de vous aider.

Super snelle & correcte service!

Heel tevreden van de contactpersonen en de service die zij geboden hebben.

Hey Katja, Wat fijn om te vernemen! Hartelijk bedankt voor je leuke review. We kijken er alvast naar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn :) Nog een prettige dag toegewenst!

x

Hey Patrick, blij dat we je zo goed konden helpen! Bedankt voor je fijne review!

trek je plan

Had installatie en toch een woordje uitleg verwacht . Niets daarvan. Toch jammer want een installatie was nochtans beloofd . Hier kunnen ze nog veel van Atos Worldline lereren !!!

Hey Dirk, Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent van onze diensten. In de mail die je bij verzending van jouw toestel ontvangt kan je naast de tracking code ook een handleiding voor het toestel terugvinden. Bijkomend ook een link naar jouw persoonlijk portaal waar je nog tal van andere handleidingen mag terugvinden. Er werd gekozen voor de plug-and-play optie. Als je tijdens het openen van het pakket vragen had, mocht je steeds contact opnemen, we helpen jou met plezier verder. Mocht je momenteel nog vragen hebben over jouw terminal, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren op +09.394.1.394, wij staan steeds voor je klaar! :) Nog een bijzonder fijne dag toegewenst en veel succes!

Een vlotte betalingsservice met correcte kostprijzen.

Zeer makkelijk in gebruik. Eerlijke transactiekosten en prima service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hey Ruben, Bedankt voor je fijne beoordeling en nog heel veel succes!

Zoals het hoort

De intake verliep vlot. Gebruik is makkelijk. Levering + verzending verlopen gesmeerd. Uitbetaling snel.

Hey Hedwig, Bedankt voor je fijne beoordeling! We kijken er alvast naar uit om je in de toekomst opnieuw bij te staan in het ontvangen van cashless betalingen! :)

Zeer correct

Bedankt voor je top review! ;)

mijn terminal werkt niet echt perfect daardoor blijkt dat ik bedragen misloop

Hey Petra, Bedankt voor je beoordeling! Er werd per ongeluk een instelling ingeschakeld waardoor jullie steeds een heel menu op de betaalterminal te zien kregen. Niet zo handig! We hebben vernomen dat het contact met onze partner niet zo vlot is verlopen. Dit nemen we dan ook graag mee naar de toekomst. Zoals je ondertussen weet is er een heel eenvoudige oplossing en kan je dit menu in twee stappen uitschakelen. Moest je verder nog problemen ondervinden aarzel dan zeker niet om meteen rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij helpen jou met plezier verder! Nog een bijzonder fijne dag toegewenst!

Snelle service, vlot verlopen

Bancontact terminal gehuurd voor 1 weekend. Snel geholpen en vlotte service. Alle betalingen goed verlopen! Bedankt!

Hey Katrien, Wat fijn om te vernemen. We helpen je in de toekomst met plezier opnieuw verder om eenvoudig cashless betalingen te ontvangen! Bedankt voor je leuke review :)

Communicatie kan beter

Heb zelf verschillende malen contact moeten opnemen om de werking van het bc toestel op te starten. Geen bevestiging dat alle nodige documenten geleverd waren.

Pratique

Bonjour, il manque un mode d’emploi pour clôturer les comptes. Nous avons du chercher sur internet. Manque de dialogue quand à la livraison probablement du au problème de langue . Le bilinguisme serait top

Cher Alain, Merci pour votre excellent commentaire. Nous sommes conscients que le bilinguisme peut encore être une pierre d'achoppement à l'heure actuelle. Pour cette raison, nous avons engagé 4 nouveaux collègues francophones et nous travaillons au développement d'un nouveau site web où tous les manuels seront disponibles dans les deux langues. Avec des vidéos et des photos pour rendre la chose un peu plus amusante ;) Passez une bonne journée !

Alles verloopt prima

Alles verloopt prima

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Hey Lutgart, Bedankt voor je fijne beoordeling en nog heel veel succes!

Praktische toestellen en een zeer goede werking

Voor een eerste maal te gebruiken had ik het gewenste doel bekomen. Ondertussen heb ik al geleerd dat er naar rapportering veel meer is uit te halen dan ik verwacht had.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Hey Roland, Wat fijn om te vernemen. Moest je nog vragen hebben betreffende ons EPS-portaal, dan vernemen we het graag! Nog veel succes toegewenst :)

un désatre

Le terminal n'est jamais arrivé comme promis, il n'a pas pu être utilisé. La facture par contre a bien été déduite du compte malgrè mes protestations. A ne jamais recommander cette bande d'incapable.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • Quel service avez-vous utilisé? LocationTerminal

Merci pour votre commentaire. Nous aimerions faire le point avec vous sur votre location. Vous avez voulu louer un terminal de paiement le 03/12. Nous avons reçu votre demande le 24/11, le 26/11 les contrats vous ont été envoyés, quatre jours plus tard nous recevons une réponse avec la documentation complète. Le 02/12, votre connexion avec la société de cartes est prête. En ce moment même, nous vous envoyons le terminal avec BPOST. En raison d'un problème interne à BPOST, il semble qu'il y ait un retard important dans la livraison des colis. Par conséquent, le terminal ne sera livré que le 7/12. C'est bien sûr beaucoup trop tard pour vous. Nous en sommes vraiment désolés, mais nous n'avons pas appris le 03/12 que le terminal n'arriverait pas, nous ne l'avons appris que plus tard, en partie à cause du dysfonctionnement de Bpost. Si nous avions su cela le jour de votre location, nous aurions pu proposer des alternatives et faire livrer un terminal de paiement avec un courrier express. La facture a déjà été créditée puisque vous n'avez pas pu utiliser nos services. Une erreur commise par BPOST, mais cela ne vous concerne pas en tant que client. Nous assumons donc volontiers notre responsabilité à cet égard. Nous espérons pouvoir vous servir magnifiquement à l'avenir.

Slechte ervaring

Betaalterminal gehuurd, als klanten betaald hadden kwam er op hun bankafschrift een andere naam dan mijn zaak. Meerdere malen doorgeven, nooit niks aan gedaan, staken telkens de schuld bij de kaartmaatschappij. En ik zou zelf met heb contact moeten opnemen terwijl easy payments mij de Germinal verhuurde…. Mijn naam wordt ook in hun communicatie foutief geschreven. Zeer slechte service, want bij problemen waren ze in het weekend niet bereikbaar terwijl ze wel aangeven dat ze altijd bereikbaar zijn…. Negatieve ervaring!

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor jouw review! Het spijt ons dat je niet tevreden bent van onze diensten. Op het transactiebewijs kwam inderdaad steeds de MCC code van jouw onderneming terecht, wat de activiteit van jouw zaak inhoudt, in plaats van de handelsnaam. Dit is jammer genoeg iets wat wij niet kunnen aanpassen. We hebben dit vanaf jouw eerste melding meteen doorgegeven aan de kaartmaatschappij, die jouw aansluiting van de betaalterminal verzorgd. Dit hebben we ook onmiddellijk naar jou toe gecommuniceerd. Na meermaals aandringen bij de kaartmaatschappij (telefonisch en per mail) kregen wij zelf steeds de reactie dat dit spoedig in orde ging komen. Deze boodschap brachten wij dan ook over naar jou, als klant. We begrijpen dat u hier geen boodschap aan heeft. En vinden ook dat je als klant mag verwachten dat dit op dag één meteen in orde komt. Jammer genoeg is dit een gegeven dat buiten onze eigen aanpassingsmogelijkheden ligt. We nemen dit mee in onze gesprekken met de kaartmaatschappij en zullen afdwingen dat hier in de toekomst spoediger gehoor wordt aan gegeven.

Très bonne expérience

Très bon contact, facile d'utilisation, rapide, efficace.

Merci beaucoup !

Vlotte service, gemakkelijk in gebruik.

Misschien toch een minimale handleiding bij voegen. Voor mij was het de eerste keer dat ik een terminal huurde en ik heb toch even moeten zoeken. Achteraf bleek het veel simpeler dan gedacht.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Altijd heel vriendelijk aan de telefoon. Begeleiden je zeer goed en snelle levering voor nieuw toestel! Top service

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Zeer correcte opvolging en efficiënte afhandeling

Vanaf eerste telefonische contact goed geinformeerd. De data-terminal werd ruim tevoren op exact afgesproken tijdstip geleverd en ook voor de retourzending was alles voorbereid. Betalingen zijn online eenvoudig op te volgen en eventuele vragen worden direct opgevolgd. Zeer prettige ervaring. Zonder meer aan te bevelen.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Werkte goed, maar is wel duur ...

Ik stond op een event dat, mede door corona, niet zo verliep als gewenst. Een heleboel mensen haakten af, al dan niet met symptomen. Hierdoor was de opkomst eerder schraal. En dat straalde ook af op de verkoop. Dan is de huur van zo'n terminal een grote kost natuurlijk, zeker als klein bedrijfje ...

Prima ervaring

Vlotte service en afhandeling

Tof

Wel wat moeite om online alles geregeld te krijgen maar eens gelukt was alles in orde en werkte het toestel perfect

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

van begin af aan vlotte afspraken gemaakt , goede werking van het toestel en vlotte afhandeling

rapide et efficace

terminal très pratique et livraison rapide

• Quel service avez-vous utilisé? LocationTerminal

Prachtige dienstverlening voor levering van een betaalterminal.

Op een zeer korte termijn hebben jullie alles rond gekregen voor de levering van een betaalterminal. Deze terminal heeft goed gewerkt, we hebben geen problemen gehad.