Prima.

Handig gebruik van een draagbare terminal. Enkel goed opletten bij het intypen van het correcte bedrag.

geen communucatie

zeer slechte ervaring met dit bedrijf. emails worden niet beantwoord ze beloven terug te bellen maar dat doen ze niet!! -lijkt wel of ze geen kennis van zaken hebben. Totaal (geen) service.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Server plat en kapotte oplaadkabel

Na een klachtmail die onbeantwoord bleef, dan maar deze beoordeling. We hebben de terminal 3 dagen gehuurd. Tijdens de eerste avond kon hij geen verbinding meer maken met de server. "Waiting for heartbeat" stond er steeds. De volgende dag werkte de server weer maar was de terminal plat. Opladen kon niet meer want de meegeleverde kabel was stuk. Hierdoor heeft ons evenement een hoop inkomsten verloren. We hebben nog gebeld maar de meneer aan de telefoon kon geen hulp bieden.

zeer vlot en correct

Alles werd op tijd geleverd, in goede toestand. Werking van de apparaten was ook foutloos.

Heel goede service.

Onvoldoende

Wij werden als klant op geen enkele manier geholpen tijdens het weekend. Ondanks een email naar het "support" mail adres; Ondanks een poging tot telefonisch contact, waarvan ik de bewijzen in mijn GSM heb, heeft met ons het gehele weekend met onze vragen laten zitten. Er werd geen enkel initiatief genomen om ons te contacteren; Voor een bedrijf dat werkt met de modernste betaalsystemen is dit een oubollige en totaal onvoldoende dienstverlening.

Vlotte service, feilloze GPRS verbinding

Enige "min" puntje was de nogal uitgebreide administratie voor de aanvraag, maar eenmaal dat voorbij geen enkel probleem ondervonden.

Orienté client et professionnels

J'avais besoin d'un terminal pour notre fête , Vu les mesures covid les payement par carte était recommandé J'ai constaté Easy payement 10 jours avant l'événement et en moins de 3 jours mon dossier était validé , le terminal est arrivé 2 jours avant la date Ce terminal a vraiment bien fonctionné et est facile d'utilisation Je renouvellerai ma demande l'année prochaine

• Quel service avez-vous utilisé? LocationTerminal

Aucun problème

Tout c'est bien déroulé. Bon suivi. Livraison comme prévu. Remboursement dès le lendemain.

• Quel service avez-vous utilisé? LocationTerminal

Gewoonweg slecht

Vanaf dag één gewoon slecht. Bijna meer dan de helft van de kaarten werden geweigerd, contactloos werkte gewoonweg niet, en het ergste was dat je 's avonds na het werk gewoon uw totalen handmatig moest optellen. Na veel geklaag en gezaag (+-1maand miserie) werd er een ander toestel aangeboden. Dit nieuwe (gebruikt toestel) is zeker geen aanrader voor Corona safe te betalen. Wij moeten het toestel in handen nemen, de som in geven, en dan weer dat contactloos betalen dat dikwijls niet gaat en dan moet de klant het toestel aanraken en code ingeven. Geen aanrader. Dan komt het mooiste moment, gisteren update het toestel in volle service bediening als de klanten moeten betalen. Dan ben je 10 minuten tot een kwartier bezig om dat ding (rotding) terug aan de praat te krijgen en zit de bediening gewoon vast. Ik zou het zeer appreciëren dat jullie gewoon eerlijk zeggen meneer/mevrouw u mag zonder uitstap kosten ergens anders naar toe om een goede service te hebben. Ik hoop dat jullie tevreden zijn met mijn antwoord en dit jullie ons betere service gaan geven, de problemen oplossen, of anders sluit gewoon uw bedrijf. Moës Daniel GSM: 0498447168

Vlotte en goede service

De service geen zeer vlot en men was ook zeer vriendelijk. Op het event zelf ook geen problemen ervaren.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Beste Bastien, Hartelijk bedankt voor de leuke review! We kijken er alvast naar uit je van dienst te zijn op een volgend event :)

Kan beter

In het weekend gebeurt het vaak dat het bankcontact toestel dienst weigert.... Ergste is dat ik NIEMAND kan bereiken!!!

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Hey Hilde, Wat spijtig om te horen dat jouw Bancontact toestel niet optimaal functioneerde. Wij hebben steeds een 24/7 support, ook in het weekend. Je kan ons altijd bereiken op volgend nummer 09/394.1.394. Jammer genoeg hebben wij vorig weekend geen Hilde gesproken, vermoedelijk heeft u een andere dienst gecontacteerd. Moest u nog problemen ondervinden of verdere vragen hebben kan u ons steeds bereiken via bovenstaand nummer of via [email protected]. Nog een fijne dag toegewenst! :)

Top top top!

Mijn verzoek was schandalig last-minute, maar dat heeft Easy Payment Services er niet van weerhouden om mij zeer goed van dienst te zijn. Ik raad hun services van harte aan!

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Hey Andreas, Wat een fijne review! We zijn blij dat we jou uit de nood hebben kunnen helpen. Nog een prettige dag toegewenst 😊

Vlekkeloze en snelle verhuur op korte termijn

Voor ons take-away BBQ evenement op de basisschool hadden we last minute beslist voor een huurterminal te bestellen. Door snel schakelen en professionele behandeling, is dit net gelukt. Het toestel kwam snel aan, en was ook goed ingesteld. Afhandeling van de gelden en kosten was ook feilloos. We gaan zeker later nog beroep doen op deze verhuurdienst.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Hey Peter, Hartelijk bedankt voor de leuke review! We helpen jullie graag ook in de toekomst vol plezier en motivatie verder! :)

Professionele en correcte service!

In het begin was ik nogal onzeker over het aanschaffen van een betaalterminal. Maar het Easy Payments team heeft mijn vragen steeds geduldig beantwoord en mijn twijfels weggenomen. Enorm tevreden van m'n betaalbakje, zeker in deze tijden!

Vlot geregeld.

Snelle reactie, goede ondersteuning bij problemen.

Fantastisch !

Door de covid-19 situatie hadden wij nood aan een extra afhaalpunt voor onze take-away service. Elektronisch betalen was een must. Dank zij EPS ging alles heel eenvoudig. Stipte levering, correcte afspraken, gewoon TOP. Bedankt.

Geweldig bedrijf

Snel groeiend bedrijf met een zeer vriendelijk klantendienst.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

zeer tevreden over de snelle respons, snelle levering en goede werking.

Waar het volgens de meeste firma's onmogelijk was om binnen de 2 dagen alles klaar te krijgen voor het gebruik van bancontact, was dit voor jullie geen enkel probleem. zelfs een extra terminal op één dag lukt nog. een vlotte en correcte afhandeling is een juiste omschrijving van ons eerste en zeker niet laatste contact met jullie.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Hoi Marc, Heel erg bedankt voor de mooie review! Leuk dat we je nog zo snel konden helpen in deze tijden, waar elektronisch betalen zo belangrijk is. Volgende keer gaan we voor 10/10! ;-)

Zeer tevreden van mijn eerste ervaring.

Uitmuntend adres waar klantvriendelijkheid op de eerste plaats staat. Service is vlekkeloos verlopen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Goedemiddag Stéphanie, Heel erg bedankt voor deze fijne review :-) Geeft ons nog meer de drive om het nog beter te doen! :-)

vlot en soepel in contact en uitvoering

Op een vlotte manier een zeer late aanvraag zeer soepel en praktisch benaderd en opgelost waarvoor appreciatie en dank

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Snelle en correcte service!

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

toch wel een beetje moeilijk

Het was prima geregeld maar het toestel zelf was niet zo handig en de batterij was zeer vlug leeg. Wij konden er geen volledige voormiddag mee werken. (vanaf 10 uur tot 13 uur) Ook kwam onze benaming niet op het ticketje maar wel de naam van een bloemenzaak. Ik heb contact genomen met het nummer dat op het briefje stond hetgeen in het doosje zat. Maar het lukte niet om op te lossen aan de telefoon. Ik ben dan op zoek gegaan op internet naar de handleiding van het toestel. Zo heb ik het dan zelf kunnen oplossen. Ik hoop dat we in augustus in nieuwer toestel krijgen met contactloos betalen als het kan.

Goed bedrijf

Kijken uit naar een toekomstige samenwerking, Prijs kwaliteit zeer goed

duidelijk ,snel en vriendelijk

Snelle levering , toestel onmiddellijk gebruiksklaar, Top