Altijd heel vriendelijk aan de telefoon. Begeleiden je zeer goed en snelle levering voor nieuw toestel! Top service

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Zeer correcte opvolging en efficiënte afhandeling

Vanaf eerste telefonische contact goed geinformeerd. De data-terminal werd ruim tevoren op exact afgesproken tijdstip geleverd en ook voor de retourzending was alles voorbereid. Betalingen zijn online eenvoudig op te volgen en eventuele vragen worden direct opgevolgd. Zeer prettige ervaring. Zonder meer aan te bevelen.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Werkte goed, maar is wel duur ...

Ik stond op een event dat, mede door corona, niet zo verliep als gewenst. Een heleboel mensen haakten af, al dan niet met symptomen. Hierdoor was de opkomst eerder schraal. En dat straalde ook af op de verkoop. Dan is de huur van zo'n terminal een grote kost natuurlijk, zeker als klein bedrijfje ...

Prima ervaring

Vlotte service en afhandeling

Tof

Wel wat moeite om online alles geregeld te krijgen maar eens gelukt was alles in orde en werkte het toestel perfect

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

van begin af aan vlotte afspraken gemaakt , goede werking van het toestel en vlotte afhandeling

rapide et efficace

terminal très pratique et livraison rapide

• Quel service avez-vous utilisé? LocationTerminal

Prachtige dienstverlening voor levering van een betaalterminal.

Op een zeer korte termijn hebben jullie alles rond gekregen voor de levering van een betaalterminal. Deze terminal heeft goed gewerkt, we hebben geen problemen gehad.

Prima.

Handig gebruik van een draagbare terminal. Enkel goed opletten bij het intypen van het correcte bedrag.

geen communucatie

zeer slechte ervaring met dit bedrijf. emails worden niet beantwoord ze beloven terug te bellen maar dat doen ze niet!! -lijkt wel of ze geen kennis van zaken hebben. Totaal (geen) service.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Server plat en kapotte oplaadkabel

Na een klachtmail die onbeantwoord bleef, dan maar deze beoordeling. We hebben de terminal 3 dagen gehuurd. Tijdens de eerste avond kon hij geen verbinding meer maken met de server. "Waiting for heartbeat" stond er steeds. De volgende dag werkte de server weer maar was de terminal plat. Opladen kon niet meer want de meegeleverde kabel was stuk. Hierdoor heeft ons evenement een hoop inkomsten verloren. We hebben nog gebeld maar de meneer aan de telefoon kon geen hulp bieden.

zeer vlot en correct

Alles werd op tijd geleverd, in goede toestand. Werking van de apparaten was ook foutloos.

Heel goede service.

Onvoldoende

Wij werden als klant op geen enkele manier geholpen tijdens het weekend. Ondanks een email naar het "support" mail adres; Ondanks een poging tot telefonisch contact, waarvan ik de bewijzen in mijn GSM heb, heeft met ons het gehele weekend met onze vragen laten zitten. Er werd geen enkel initiatief genomen om ons te contacteren; Voor een bedrijf dat werkt met de modernste betaalsystemen is dit een oubollige en totaal onvoldoende dienstverlening.

Vlotte service, feilloze GPRS verbinding

Enige "min" puntje was de nogal uitgebreide administratie voor de aanvraag, maar eenmaal dat voorbij geen enkel probleem ondervonden.

Orienté client et professionnels

J'avais besoin d'un terminal pour notre fête , Vu les mesures covid les payement par carte était recommandé J'ai constaté Easy payement 10 jours avant l'événement et en moins de 3 jours mon dossier était validé , le terminal est arrivé 2 jours avant la date Ce terminal a vraiment bien fonctionné et est facile d'utilisation Je renouvellerai ma demande l'année prochaine

Aucun problème

Tout c'est bien déroulé. Bon suivi. Livraison comme prévu. Remboursement dès le lendemain.

Gewoonweg slecht

Vanaf dag één gewoon slecht. Bijna meer dan de helft van de kaarten werden geweigerd, contactloos werkte gewoonweg niet, en het ergste was dat je 's avonds na het werk gewoon uw totalen handmatig moest optellen. Na veel geklaag en gezaag (+-1maand miserie) werd er een ander toestel aangeboden. Dit nieuwe (gebruikt toestel) is zeker geen aanrader voor Corona safe te betalen. Wij moeten het toestel in handen nemen, de som in geven, en dan weer dat contactloos betalen dat dikwijls niet gaat en dan moet de klant het toestel aanraken en code ingeven. Geen aanrader. Dan komt het mooiste moment, gisteren update het toestel in volle service bediening als de klanten moeten betalen. Dan ben je 10 minuten tot een kwartier bezig om dat ding (rotding) terug aan de praat te krijgen en zit de bediening gewoon vast. Ik zou het zeer appreciëren dat jullie gewoon eerlijk zeggen meneer/mevrouw u mag zonder uitstap kosten ergens anders naar toe om een goede service te hebben. Ik hoop dat jullie tevreden zijn met mijn antwoord en dit jullie ons betere service gaan geven, de problemen oplossen, of anders sluit gewoon uw bedrijf. Moës Daniel GSM: 0498447168

Vlotte en goede service

De service geen zeer vlot en men was ook zeer vriendelijk. Op het event zelf ook geen problemen ervaren.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Beste Bastien, Hartelijk bedankt voor de leuke review! We kijken er alvast naar uit je van dienst te zijn op een volgend event :)

Kan beter

In het weekend gebeurt het vaak dat het bankcontact toestel dienst weigert.... Ergste is dat ik NIEMAND kan bereiken!!!

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Hey Hilde, Wat spijtig om te horen dat jouw Bancontact toestel niet optimaal functioneerde. Wij hebben steeds een 24/7 support, ook in het weekend. Je kan ons altijd bereiken op volgend nummer 09/394.1.394. Jammer genoeg hebben wij vorig weekend geen Hilde gesproken, vermoedelijk heeft u een andere dienst gecontacteerd. Moest u nog problemen ondervinden of verdere vragen hebben kan u ons steeds bereiken via bovenstaand nummer of via info@easypayments.be. Nog een fijne dag toegewenst! :)

Top top top!

Mijn verzoek was schandalig last-minute, maar dat heeft Easy Payment Services er niet van weerhouden om mij zeer goed van dienst te zijn. Ik raad hun services van harte aan!

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Easy Payment Services

Hey Andreas, Wat een fijne review! We zijn blij dat we jou uit de nood hebben kunnen helpen. Nog een prettige dag toegewenst 😊

Vlekkeloze en snelle verhuur op korte termijn

Voor ons take-away BBQ evenement op de basisschool hadden we last minute beslist voor een huurterminal te bestellen. Door snel schakelen en professionele behandeling, is dit net gelukt. Het toestel kwam snel aan, en was ook goed ingesteld. Afhandeling van de gelden en kosten was ook feilloos. We gaan zeker later nog beroep doen op deze verhuurdienst.

• Van welke dienst heeft u gebruik gemaakt? Terminalverhuur

Hey Peter, Hartelijk bedankt voor de leuke review! We helpen jullie graag ook in de toekomst vol plezier en motivatie verder! :)

Professionele en correcte service!

In het begin was ik nogal onzeker over het aanschaffen van een betaalterminal. Maar het Easy Payments team heeft mijn vragen steeds geduldig beantwoord en mijn twijfels weggenomen. Enorm tevreden van m'n betaalbakje, zeker in deze tijden!

Vlot geregeld.

Snelle reactie, goede ondersteuning bij problemen.

Fantastisch !

Door de covid-19 situatie hadden wij nood aan een extra afhaalpunt voor onze take-away service. Elektronisch betalen was een must. Dank zij EPS ging alles heel eenvoudig. Stipte levering, correcte afspraken, gewoon TOP. Bedankt.