Pluspunten

toestellen +service +prijs

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Très très bon service

Positif

Accueil téléphonique, traitement rapide de la demande, respect des délais, paramétrage en amont, application souple de la durée de location, mode d'emploi pratique, transfert d'argent efficace.

Suggestions

Les contrats pourraient être plus clairs. Décision délibérée ou erreur de traitement ? Une facture pour la location et un décompte des opérations et des commissions ne me sont toujours pas parvenus, 2 semaines après le renvoi du terminal.

Pluspunten

Goede service en helpdesk

4 étoiles: bon service, bien traité

Pluspunten

Super eenvoudig in gebruik.

Duidelijker melden dat hij na gebruik uitgezet moet worden!

2 étoiles: pire que prévu

Positif

Rapide, simple et efficace.

Suggestions

Vérifier certains terminaux, celui que nous avions refusait certains paiements et nous n'avons toujours pas compris pourquoi. Je croyais que le contrat me permettait d'accepter les cartes de crédit mais ce n'était pas le cas.

Pluspunten

Snelle levering Klantvriendelijke medewerkers

Pluspunten

Vriendelijke en correcte service. Steeds bereid, alles verliep zoals ze hadden gezegd.

Doe zo voort, zo werken is de beste reclame.

Pluspunten

Nous avons eu des petits problèmes de compréhension au début car nous avions déjà un contrat mais on nous a demandé de réencoder l ensemble des données.

Problème de la langue également

3 étoiles: bien, une expérience raisonnable

Positif

Réponse rapide lors de la demande de location

Suggestions

Terminal défectueux. Touche 1 et 0 qui ne fonctionnent plus bien sur le terminal loué (restent enfoncées)

Hoi Bruno, Merci voor de 10! Fijn weekend, Niels

Pluspunten

Snelle reactie, goede opvolging, soepel verloop hele procedure

hulppunt/nummer buiten kantooruren

Hey Richard, Na de kantooruren staat de telefoon doorgeschakeld naar de gsm van onze zaakvoerder. Wellicht heeft hij je telefoontje toevallig gemist, excuses voor het ongemak. Wel top dat alles verder vlot verlopen is. Tot de volgende en fijn weekend! Niels

Pluspunten

Snelle uitbetaling

Er was een fout met de dagtotalen. Ondertussen nog steeds geen volledig correct overzicht gekregen

Hey Bert, Excuses, ik heb ze via een achterpoortje uit ons systeem kunnen halen en heb ze zojuist doorgemaild. Heb je ze goed ontvangen? Fijn weekend gewenst! Groeten, Niels

Pluspunten

Vlotte service, alles was in orde!

Hoi Marianne, Daar gaan we voor :) Hopelijk tot de volgende! Groeten, Niels

Pluspunten

Geen problemen gehad

Er was een fout gebeurd bij de registratie van mijn telefoonnummer

Hoi Karel, Vervelend - waarschijnlijk een typfoutje. Intussen hebben we het juiste nummer te pakken :) Fijn weekend, Niels

Merci voor de rating, Philip! Fijn weekend :-)

Pluspunten

vriendelijke service, klantgericht

de koppeling naar de bankrekening van één toestel was niet geactiveerd. ze hebben wel voor een tussenoplossing gezocht zodat we het toestel toch konden gebruiken.

Hi Carine, Heel zelden vergeet de bank de koppeling tijdig te activeren en in dat geval starten we een spoedprocedure op. Natuurlijk vervelend dat jullie de uitzondering op de regel zijn. We zorgen er voor dat alles in de toekomst perfect verloopt! Fijn weekend gewenst, Niels

Pluspunten

Perfecte service. Staat ten dienste van zijn klanten. Altruïstische ingesteldheid.

Dag Marcel, Het Rode Kruis verdient dat ook, jullie doen tenslotte hetzelfde. Tot de volgende! Groetjes, Niels

Pluspunten

Alles is heel vlot verlopen, precies zoals aangegeven op de website. Aan te raden.

Hoi Frank, Blij dat je tevreden bent met de terminals en onze service. Geniet van het weekend! :-) Groetjes, Niels

4 étoiles: bon service, bien traité

Bonjour Laurent, Merci pour l'évaluation positif, et bon week-end! :-) Bien à vous, Niels

Pluspunten

Makkelijk menu en de te volgen stappen waren snel en eenvoudig

Enkele toetsen van de terminal bleven hangen bij het invoeren van bedragen.

Hoi Stefaan, Merci voor de aandachtspunten, we houden er rekening mee in het vervolg. Fijn weekend gewenst! Groetjes, Niels