Snelle bezorging, goede service.

Helaas was product kapot gegaan in transport, maar dit werd na een mailtje direct opgepakt zonder gezeur en kosteloos omgeruild voor een nieuwe. Contact is zeer vriendelijk en snelle respons.

Top resultaat met een goede service

Fijn om samen iets te ontwerpen op maat met een mooi resultaat.

Geweldige service en kwaliteit springkussen

Een nieuw springkussen gekocht bij jumpfactory. Goede kwaliteit, snelle service en goede koffie. Stijn bedankt !

Goede prijs kwaliteit

Een valkussen besteld bij Jump-factory. Nadat we deze binnenkregen gelijk nog 2st erbij besteld omdat ze goed bevallen!

We hebben een mooi springkussen gekregen

Als makelaarskantoor en geheel gepersonaliseerd springkussen besteld en inmiddels ontvangen. Wat een gaaf ding. We gaan hem het weekend voor het eerst opzetten bij een leuk evenement.

Goede communicatie - goede kwaliteit

Levering liet wat op zich wachten. De plaatsing gebeurde goed al hadden de velcro stukken ook wel onmiddellijk aan elkaar gezet mogen worden. Voor het overige prima!

Goede en duidelijk communicatie en doen wat ze beloven.

Via de welbekende kanalen van google bij Jumpfactory.nl terecht gekomen. Na een kort telefonisch contact gelijk al een goed gevoel. Ze zijn voor ons aan de slag gegaan om een springkussen met glijbaan in de kleuren en met logo te ontwerpen. Dit proces geen zeer vlot. Op de afgesproken termijn is het springkussen geleverd en hebben we zelfs nog wat extra accessoires erbij besteld. Kan Jumpfactory zeker aanbevelen.

Super fijn contact gehad en super producten geleverd

Werd netjes geholpen en netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen. Levering ook top en de producten van hoge kwaliteit

uitstekend bedrijf met prima service en heldere afspraken

Wordt klantvriendelijk geholpen, eerlijke adviezen, duidelijke website en prima leveringsservice.

Geweldige service & erg klantvriendelijke medewerkers!

Erg goed en vriendelijk geholpen. Ook bij vragen werd ik snel voorzien van een goed antwoord waarmee ik echt geholpen was!

Uitstekende kwaliteit met super service

Hoge kwaliteit springkussens. En de service? Super!

Fijne organisatie om een opblaasbaar speeltoestel en in kleuren van de organisatie te bestellen.

Prima communicatie, duidelijk proces en uiteindelijk een mooie stormbaan.

Prima service en snelle levering

Er wordt adequaat en vriendelijke gereageerd op vragen en de diverse types kunnen vlot aangeleverd worden

Super.

Afspraken worden goed nagekomen. Zeer goede kwaliteit. Denken goed met de gasten mee en komen dan met een super ontwerp.

Ondanks hebben wij bij jump factory Een mooi boerderij springkussen gekocht. wij raden jump factory zeker aan ze zijn zeer klant vriendelijk hebben en goede service Groetjes Rens

Snelle service geweldig

In een drukke periode besteld was helaas niet op voorraad maar er werd meteen een alternatief geboden, binnen 2 dagen hadden we een geleende tobbedansbaan zonder bijkomende kosten nu inmiddels is de nieuwe geleverd keurig op zijn plaats gezet, ook de communicatie was perfect. Dank je wel.

Top bedrijf met fijne communicatie

Wij hebben een springkussen op maat afgenomen bij Jump Factory. Het contact is altijd soepel verlopen. Ondanks de coronacrisis, is het springkussen alsnog vrij snel geleverd. Ook de kwaliteit van het springkussen is goed. Tevens werd ook meegedacht aan de extra veiligheid die wij graag wilden bieden met het springkussen. Bedankt voor alles!

Prima service, snelle levering

Snelle en prima service. Producten zoals afgesproken snel geleverd. Zeer tevreden over.

goede service

ik had wat materialen nodig voor mijn dartvoetbal en super snel binnen dus vind de service top.

Wij hadden 2 skydancers nodig. De hulp die wij kregen was duidelijk en ontzettend snel! (Yannick) Binnen 2 dagen was alles in huis! De Dancers zijn goed in de gebruik en werken keurig!!

Super tevreden over het speciaal ontworpen luchtkussen voor onze doelgroep

JumpFactory heeft speciaal voor onze cliënten (mensen met een visuele en verstandelijke beperking) een luchtkussen op maat ontworpen. Het luchtkussen voldoet aan al onze eisen. Zo kan er zelfs een tillift onder wat het mogelijk maakt om mensen met een ernstige meervoudige beperking op het luchtkussen te leggen. Wij zijn super tevreden over de goede service en duidelijke communicatie van dit bedrijf. Dit bedrijf is zeker aan te raden als je op zoek bent naar een luchtkussen op maat.

Samen tot een mooi eindproduct gekomen!

2 skydancers besteld, die volgens de huisstijl moesten worden vormgegeven. Snel en servicegericht te woord gestaan en in gehele proces goed geadviseerd! Goede prijs, kwaliteit verhouding. Voor nieuwe opdrachten weet ik Jump Factory te vinden!

Snel effectief en top service

Dinsdag langs geweest. Twee kussens gekocht en werden volgende dag direct geleverd en geïnstalleerd.

Vlotte, correcte en vriendelijke service

Vlotte, correcte en vriendelijke service