Altijd snelle en goede levering

Helemaal tevreden. Altijd goed en netjes geleverd.

vakmanschap

Echt goeie vliegers zijn lastig te vinden maar WEPA heeft ze/ maakt ze. Goede kwaliteit voor een goede prijs

Prima zaak

Diverse malen besteld bij Wepa en altijd netjes verpakt geleverd gekregen. Prijzen zijn goed en een ruim assortiment.

tevreden

tevreden over de windzak, en ook tevreden over de vlotte verzending en levering

prima levering, niks op aan te merken

Top, ik zou hier zeker weer spullen bestellen.

Awesome

Als altijd, uitstekende service en kennis van hun producten. Volgende dag bezorgd als beloofd.

Levert snel wat je besteld

Levert snel wat je besteld en goede kwaliteit.

Goede en snelle levering

De verkoper heeft mij prima geholpen met een aantal vragen, die ik eerst per email had gesteld en later nog per telefoo De produkten waren goed verpakt en binnen een paar dagen thuis.

Niet tevreden

De vliegers zijn helemaal niet ready to fly... En niet voorzien van twee ringen zodat de touwen toch nog door elkaar geraken... De instructies bij de vliegers zijn onduidelijk met foute tekeningen

ik weet niet meer wat ik bij u gekocht heb

Geen idee

Supersnel

Zeer goed!

Goeie service.

prima service

Prettig geholpen, er wordt meegedacht.Fijn!

keurige levering en goede vlieger

Netjes en snel geleverd. De vlieger voldoet aan alle verwachtingen

zeer ontevreden

Onvriendelijk personeel. Op lengte knippen van bestelde stof was te veel moeite. Via ebay een leverancier gevonden die het wel kon.

matig

Ik bestelde een stalen-set en moest daar 3,50 voor betalen. De stalen zijn zo enorm klein dat je amper de kwaliteit van de stof kunt zien/beoordelen. Jammer!

snelle service maar after service zou beter kunnen

Vliegers waren met 2 dagen in huis, alleen de aftelservice was prut. Eerst gaven ze aan dat we alle kleuren konden bestellen en toen we dat deden konden ze niet leveren in alle kleuren. Beetje wispelturig. Beter om even te vragen voorafgaand aan het versturen dat was handiger geweest!

Prima. Geen klachten.

Perfecte levering

Dit is echt heel leuk voor mijn klein dochter !

Heb vliegers besteld om kado te doen, dus weet helaas (nog) niet hoe het product werkt. Het zag er wel goed uit en was stevig verpakt, en kwam mooi op tijd.

Helemaal tevreden met alles.

goed matriaal, goed verpakt en snel geleverd

goed matriaal, goed verpakt en snel geleverd

Zie beneden

Sorry, maar ik heb nog geen kans gehad om het uit te pakken samen met mijn kleinkinderen.