Prima levering maar bij een klacht geeft men niet thuis

Prima ervaring qua levering, dit was redelijk snel. Vandaar 1 ster. Echter hebben we nu problemen met de grondspots. Vol water en alles verroest. Kregen een mail terug dat we deze anders hadden moeten plaatsen, terwijl dit naar mijn mening onvoldoende op de site naar voren komt (ja na lang zoeken). Met de vermelding dat elke installateur dit hoort te weten. Wij hebben het zelf geplaatst en zijn dus geen installateur. Aangezien ik mij niet helemaal kon vinden in deze feedback wilde ik hier graag over in gesprek. Namelijk uit mijn foto's en filmpje blijkt dat het water niet vanaf de onderkant komt (zoals beweerd) maar vanaf te bovenkant. Hier wordt niet op in gegaan. Wat ik nog het vervelendste vind is hoe er met je om wordt gegaan. Er wordt gezegd dat je wordt teruggebeld maar dit wordt niet gedaan. Na 2 weken opnieuw gebeld en zou die dan terug gebeld worden. Helaas weer niet gebeurd. Vervolgens na 2 dagen weer zelf gebeld blijkt er een aantekening te zijn gemaakt dat de meneer van de mail niet in discussie wil en blijft bij zijn punt. Dat hij ons niet gaat bellen, echter worden wij daar niet van in kennis gesteld. Dat er dus niet de moeite wordt genomen om ons te woord te staan en uitleg te geven. Ook over hoe wij nu dit het beste kunnen oplossen. Klantvriendelijkheid is zeer ver te zoeken bij deze leverancier, eigen schuld of niet. Dat laat ik dan maar even in het midden...........Zo ga je naar mijn mening niet met je klanten om.

Asociale service.

Bestelling geplaats, teveel besteld. Direct hierover gemaild. Antwoord: U bent een zakelijke klant, niets aan te doen. Kort gezegd, jammer dan! Bestelling is nog niet verzonden naar de koerier e.d. Asociale service.

Trage levering, geen flexibiliteit

De termijn om een product terug te sturen is 14 dagen na aankoopdatum maar hun levering duurde al 4 dagen. Dan is het soms heel krap organiseren(ik ben afhankelijk van een plaatser die moest zeggen of het product ok was) en dat was het dus niet. Bij lampenlicht is de retour termijn langer en komt de levering de volgende dag aan. Mijn keuze voor de toekomst is duidelijk. Ik heb al 3 lampen leveranciers geprobeerd en into-led komt er echt slecht uit qua service, qua levertermijn en qua vriendelijkheid in communicatie

Zeer slechte ervaring en behandeling.

Breedstraler met bewegingsmelder gekocht, kreeg de dop waar de breedstralen op gemonteerd zou moeten worden er niet uit. Bij montagehandleiding en of datasheet staat niet hoe je deze moet monteren. Ik ben uitgegaan van de foto in data sheet hoe dat gemonteerd zit. Maar dit gaat niet. Nu werkt de lamp niet meer. ZE BLIJVEN AANGEVEN DAT HET ER WEL STAAT. Komen je ook niet tegemoet met een korting voor een nieuwe lamp. Is de eerste en laatste keer dat ik hier iets koop.

Zeer slechte ervaring en behandeling.

Geen service bij foute bestelling

WAARSCHUWING VOOR BEDRIJVEN. Heb bij Into-led verlichting besteld voor in magazijn. Deze blijken niet goed te zijn. Wilde deze 20 stuks retour sturen en heb juiste verlichting opnieuw besteld. Een dag later krijgen we een mail dat er geen retourrecht op zit voor bedrijven en neemt ze niet terug na 2 dagen na ontvangst. Service aan bedrijven is er niet. Deze waarschuwing wil ik u geven als bedrijf zijnde. Intoled hecht geen waarde aan klantenbinding en enige service. Jammer, ze moeten nog veel leren.

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Super Service, schnelle Lieferung, alles sehr gut. Ich bin voll zufrieden. Gerne wieder.

Verbesserungspunkte

Tolles TEAM

Pluspunten

Fijn bedrijf meerdere malen bestelling geplaatst.

Pluspunten

snelle levering mooie lampjes ontvangen

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Blitzschnelle Lieferung. LEDs seit längerer Zeit getestet. Bisher nur gute Erfahrungen. Top Ware für den Preis!

Verbesserungspunkte

Sehr zu empfelen.

Pluspunten

Ik wil mij hierbij vriendelijk bedanken voor de snelle en correcte afhandeling van mijn defect melding.

Pluspunten

Goed advies gehad en keurig geholpen.

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

Pluspunten

zeer snelle levering alles oke