Uitstekende service na verkoop

Gisteren domweg mijn Cactustrigger averecht in flitsschoen gestoken. Zat muurvast, en werkte uiteraard niet meer. Naar Grobet geweest waar een behulpzame medewerker de trigger professioneel verwijderde. Gratis en met de glimlach. Bedankt Grobet !

Correcte en vlotte levering.

Deze macrolens was enkel nog bij Grobet leverbaar, en ik wilde niet langer wachten. In de winter zijn er namelijk heel wat minder insecten.

Très mécontent

Je fais partie des clients très mécontent. Je n'ai toujours pas reçu mon colis !!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geweldige ervaring en snelle levering

Goed geregeld

Vlotte bestelling en levering

Commande et livraison rapides et parfaites

Rapidement commandé, rapidement reçu, tout ok

Fijne ervaring

Werd snel gereageerd op mijn vraag voorafgaand aan een bestelling. En daarna werd de bestelling sneller geleverd dan voorspeld. Ze zijn scherper geprijsd dan de concurrentie (voor het product dat ik zocht). Tevreden.

!

Goede prijs, snel geleverd

En goed verpakt

Kundig

Sympathiek en zeer snel met jet verzenden

perfecte service

goede en snelle service

Snelle levering, duidelijke communicatie via email (aankoop, verzending, tracking, contactinfo bij verdere vragen). Kwetsbare camera-onderdelen worden zeer goed beschermd verpakt. Top zoals altijd bij Grobet!

Tof lage prijzen

Vriendelijk

Goede communicatie en snelle levering. Erg blij mee. -Nederland

efficiënt

Bij een verhuur en herstelling waren de medewerkers efficiënt en hulpvaardig

Spoedige dienst

Ik blijf dol op fotoalbums maar vind er geen meer in de winkels. Daarom heb ik er drie besteld bij U! Dank zij smsjes wist ik wanneer ze zouden aankomen. Ik ben al begonnen een eerste in te vullen. Bedankt !

Perfecte levering mooi op tijd

Supersnelle levering en aantrekkelijke prijs! Dank!

Vlotte service en deskundig advies

Het ruime aanbod en de kennis van het personeel zorgt ervoor dat er steeds een oplossing kan geboden worden voor de vragen van de klant. Ook de overnamepolitiek (gebruikt materiaal bij aankoop van nieuw product) is omvangrijk en correct.

Snelle levering en goede deal

De geleverde fototas werd snel geleverd en was scherp geprijst. Al met al dus een goede deal.

Matige dienstverlening

Het bestelproces was eenvoudig maar op een e-mail van mij werd in het geheel niet gereageerd en bij levering stond op het doosje wel vermeld dat het een zilverkleurige zonnekap zou betreffen maar het doosje bevatte in werkelijkheid een zwarte zonnekap

correcte levering

zoals altijd levering volgens afspraak

mijn kruispunt in fotobeleving....

Duidelijke website, snelle en correcte levering met up te date tracing.

snelle service, correct

Steeds een correcte en snelle service.

Correct en snel !

Zeer snelle en correcte levering.

Eiermarkt 25

2000 Antwerpen