vlot en coorect zelfs met artikel niet leverbaar direct geld terug ontvangen

t c

Goede prijs / kwaliteit / service!

Ik vond onmiddellijk wat ik zocht aan een goede prijs. Het online bestellen ging heel vlot en de levering gebeurde zeer snel en zorgvuldig. alles prima verlopen.

zeer goed

Ondanks niet voorhanden, toch snel geleverd en tijdig verwittigd zodat iemand pakje in ontvangst kon nemen

Vriendelijke correcte levering

Had problemen met online te bestellen. Hebben me vriendelijk geholpen. Nadien teruggebeld om samen de bestelling online te doen. Snellen en correcte levering.

Zeer vlotte dienstverlening.

Een bestelling liet op zich wachten omwille van een vertraagde leveringstermijn van de producent. Ik kreeg op mijn vraag een snel en correct antwoord zelfs met een alternatief indien er haast bij was.

Prettig, eenvoudig, naadloos

Meer moet dat niet zijn.

Très satisfaite !

Excellent suivi et rapidité de la commande , entière satisfaction de l'imprimante Canon Pro 200 , je recommande vivement votre magasin .

Vlugge correcte levering

Juiste levering

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Goed en overzichtelijk.

Alles was vlot verlopen. Ook de hulp achteraf was goed en correct verlopen. Goede service.

Absolutely positive

I had ordered a camera tripod from Grobet and I have received it very fast, well packaged, as it should be. The price I've paid was good, too. I will make more orders from them in the future, for sure.

Uitstekende internetwinkel!

Zeer gedetailleerde website. Ik heb mijn camera dadelijk gevonden. Goede technische beschrijving/uitleg. Gemakkelijk besteld en geleverd in een héél korte tijd. Kortom een A+++ vendor.

uitstekend

vlotte levering en vooraf professionele uitleg.

Heel gemakkelijk te doen

Alles is duidelijk en verloopt snel ! Thanks Grobet

Uitstekende professionele bende daar!

To the point. Geen gedoe. Altijd behulpzaam.

Eerste ervaring met Grobet is goed.

Nog een "echt" bedrijf met goede productkeuze tegen concurrerende prijzen. Indien gewenst persoonlijk contact. Niet goed opgelet en artikel mee besteld wat niet voorradig was, maar ondanks de drukte goed afgewikkeld. Ook op het laatste moment bij een vastlopen bij bezorgdienst snel geschakeld en daardoor heeft de bezorging bijna geen vertraging opgelopen.

Prefekt

Donderdag voor de middag besteld, vrijdag toegekomen. Ook was Grobet.be de goedkoopste tegenover de concurrenten.

Communicatie - levering

Werd verwittigd dat levering later zou zijn, vane printpapier dat niet in voorraad was

Spoedige levering, veilige verpakking.

Spoedige levering in veilige verpakking. Het product heb ik nog niet kunnen testen.

Doen hun best om te voldoen.

Is de eerste keer dat ik een fotoprinter bij deze kocht. Moest er lang op wachten maar dat had met de hoofdleverancier te maken en niet met Grobet

Perfecte service

Uitstekende service en snelle bezorging...

zeer correcte en snelle service

Reeds verscheidene artikels verkocht bij Grobet.be : zeer stipte afhandeling van zaken.

Dienst verlening en klantvriendelijk bij Grobet uitstekend .

Alleen de aangekochte Braun digitale fotolijst Digiframe 1593 voldeed niet aan de verwachtingen , speelt maar 600 foto's per SD kaartje of USB stick , meer foto's laten het toestel vastlopen , verder werkt het toestel prima

Alles was prima in orde!

Alles prima in orde!