Uitmuntende service en behulpzaam

Een onderdeel besteld dat niet op voorraad was maar wel verkrijgbaar. Werd door Grobet hierover gecontacteerd en de communicatie verliep erg vlot. Amper twee weken later kreeg ik melding dat mijn onderdeel reeds verstuurd was. Helemaal blij mee en zeker een volwaardige aanrader.

Snelle levering, goede service/

er ontbrak wel één printcartridge, maar deze werd onmiddellijk nagestuurd!

Snel en professioneel

Makkelijk online besteld, en snel en goed geleverd.

Winkel: vriendelijk, behulpzaam, geduldig. Webshop: duidelijk, snel, op tijd.

Top fotografiewinkel

Mijn eerste ervaringen met Grobet zijn zeer positief. Uitstekend geholpen geweest aan de telefoon voor bestellingen. Ook vlotte antwoorden op vragen via mail, wat tegenwoordig niet meer zo evident is...

Overall service was excellent

Ordering Having item in stock Payment Delivery all excellent service

Snelle en correcte service

Zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Prima service.

goede levering

werd goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces

SUPERSNELLE SERVICE

Correcte levering tegen aanvaardbare prijs.

Ontevreden over de levering en de snelheid! Misschien mijn laatste bestelling bij Grobet

2de bestelling bij Grobet. Ik was bij de eerste bestelling zeer tevreden over de prijs en hoe snel de levering was gebeurd. Deze keer, zonder verder te zoeken naar een prijs, heb ik 2 producten besteld (hoewel ze waren goedkoper te vinden bij een andere e-commerce website). Ik had verwacht om ze binnen de 48uur te ontvangen maar pas ontvangen 4 dagen later; op de link met de tracking was het nochtans te zien dat de levering op 9/11 zou geleverd worden maar is niet gebeurd. Op 10/11 wordt mijn pakje "geleverd" (begrijp hier "mijn pakje werd over de hek in de tuin gegooid... "), dit is niet wat je verwacht als het gaat over fragile en kostbare spullen!!!

helemaal goed

Correct geleverd en proper verpakt.

Perfecte service

Goed assortiment, goede communicatie.

Service pro excellent

Un fournisseur réactif à l'écoute et disponible

Snel en veilig mijn camera ontvangen!

Oké

Due to a last-minute change in my planning, I contacted Grobet to pick up the ordered goods in the shop, as it was initially to be delivered at home. The staff checked if everything is well in stock and prepared the package so I was able to pick it in the afternoon. As usual, great service and top star products (lens, paper, ink)

Vlotte bestelling

Ik vond zeer snel het nodige. Bestelling betaling en facturatie waren perfect. Alleen de zending via FedEx laat op zich wachten en de vooropgestelde datum is niet gehaald. Ik kreeg nog steeds de bestelling niet en ook geen reden noch van FedEx noch van Grobet, welke ik mailde hieromtrent

Zeer opgetogen met de leveringen Grobet

Steeds zeer betrouwbare partner voor leveringen van papier/inkt en meer. De levering van vorige week door de expediteur FedEx was wel niet naar behoren: vanaf dinsdag morgen tot vrijdag na de middag zitten wachten op de aflevering van de bestelling. Covid mag de reden zijn maar telkens een ander tijdsslot voor de levering aangeven wordt niet geapprecieerd.

Kleine vergissing in de bestelling, maar na telefonisch contact, direct bereidheid om oplossing te bieden. Dank Zr. Beatrijs

Vlotte service

Vlotte communicatie

goede klantvriendelijkheid & ruime keuze aan materiaal

grobet bied een opvallend ruim aanbod van producten, zelfs Dia scanners en opbergboxen etc... de liefhebbers van analoge fotografie vinden hier ook hun gading. enige probleem wat ik had, was de canon ic6 infrarood afstandbediening, compatibiliteit is minder dan wat fabrikant Canon vermeld ! maar verder is Grobet zeker een bezoekje waard.

Topwinkel - topservice

Altijd correcte en goede service

Zeer positieve erevaring.

De bestelling werd de volgende werkdag al geleverd. Goed verpakt.

Spijtige missing

zeer snelle levering spijtig dat er een vergissing was gebeurd. Gelukkig hebben jullie dat asap opgelost, waarvoor dank

Deskundigheid

Zeer goed advies en snelle levering.

vlotte service

goede info, snelle levering