redelijk positief

Uiteindelijk positief. Was wat minder blij met de site. Daarop is niet echt duidelijk aangegeven dat een artikel NIET op voorraad is. Ben daardoor tot koop overgegaan. Dit kan dus beter op jullie site. Verdere afhandeling is, met enige vertraging dan, goed verlopen.

Vlotte levering ondanks dat het niet voorradig was.

Het is de eerste maal dat ik iets bestel op jullie site. Alles werd duidelijk en correct vermeld wanneer het pakje zou toekomen. En ik kreeg het op het juiste moment thuis geleverd. Me happy.

Snel en efficiënt

Super tevreden !

Grobet biedt een mooi assortiment fotomateriaal. Mijn bestelling werd snel, correct en goed verpakt afgeleverd. Dit laatste vind ik echt belangrijk voor breekbaar fotomateriaal. Track en trace werkte ook goed. Super dat een Belgische (web)winkel deze uitstekende service biedt.

Vakkundig, vertrouwen

Al zeer lang tevreden klant. Nog nooit teleurgesteld. Topteam!

On time

The purchase arrived one day after I submitted the command. OK.

Highly recommended!

Excellent purchase experience on Grobet.be webshop: attractive price, easy order and fantastic after-sales service! Indeed, I was informed on the day of my purchase that the product I ordered online will be out of stock for a while and I was offered the choice to cancel my order if I wanted, which I did. Everything went very smoothly. The next day of my purchase, everything was already sorted out and I received automatically full reimbursement within 4 days. Thus, I highly recommend Grobet.be. Uitstekende aankoopervaring op de Grobet.be webshop: aantrekkelijke prijs, gemakkelijke bestelling en fantastische dienst na verkoop! Inderdaad, ik werd op de dag van mijn aankoop geïnformeerd dat het product dat ik online heb besteld een tijdje niet op voorraad zal zijn en ik kreeg de keuze om mijn bestelling te annuleren als ik dat wilde, wat ik deed. Alles verliep erg vlot. De volgende dag van mijn aankoop was alles al geregeld en kreeg ik binnen 4 dagen automatisch een volledige terugbetaling. Daarom raad ik Grobet.be ten zeerste aan.

Snel en wel

Kort na bestelling bevestiging ontvangen dat pakket verstuurd was en levering gebeurde eerstvolgende werkdag ontvangen.

Alles netjes geregeld

Telefoon gehad over bestelling en afgehandeld. Creditnota zoals afgesproken behandeld. Zeer eerlijk.

correcte snelle levering

Bestelling van fotopapier rond 12u geplaatst en 's anderendaags geleverd gekregen waardoor we een lastminute opdracht voor onze klant nog tijdig konden afwerken. Top.

ZEER TEVREDEN

VLUGGE LEVERING.

aangename verassing

stipte en snelle levering. aanrader !!!

Snelle levering ook naar NL

Het enige jammere is dat wij te laat bedachten dat we eigenlijk 2 lijsten hadden moeten bestellen en dat we daardoor 2 bestellingen moesten plaatsen en dus 2x 15 euro verzendkosten moesten betalen. Maar verder snelle levering, goed verpakt en de lijsten vielen in de smaak dus helemaal top.

prima verhandeling van mijn bestelling

Vlotte en correct verloop van de bestelling

snel en goed

al jaren fan en nooit teleurgesteld, nu ook heel tevreden

Manfrotto Pixi Evo = ideale tripod voor iPhone

alles (product - bestelling - levering) perfect verlopen

Goede website, snelle levering

Wilde de lens graag snel hebben in deze corona tijden. Vlotte bestelling, betaling en levering. Correcte prijs, beter dan de meeste grote (buitenlandse) verkoopsites. Heel blij een lokale handelaar te kunnen steunen.

Perfect volgens de afspaak.

Eenvoudige selectie van het gewenste materiaal. De opgegeven levertermijn is aangehouden. Geen enkele opmerking op de levering.

Super snelle levering

Het was Top!!! Supersnelle levering,savonds besteld de dag daarna geleverd!!

Vriendelijk advies via telefoon en vlotte leverin.

Op de middag heb ik gebeld en besteld. De dag erop werd de microfoon netjes verpakt geleverd. Het enige wat beter kan, is de zoekfunctie op de website.

Parfait sans aucune hésitation

Client internet depuis plusieurs années, je n'ai jamais eu le moindre problème. Le traitement des demandes et des commandes est extrêmement rapide. Les envois sont rapides et bien protégés. Je recommande vivement le sérieux de cette société.

een vlotte bestelling

geachte alles is online vlot verlopen en op tijd geleverd met beleefde groeten Noppe Agnes

Zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Ga in de toekomst nog materiaal bij jullie bestellen.

Pico bello

Besteld en geleverd binnen 22 u. Door verstandige en beleefde koerier.