Slecht

Het pakket is nog steeds niet bezorgd...

Snelle en goed verpakte levering van de bestelde artikelen, die bovendien ook nog eens scherp geprijsd stonden.

Snelle en correcte levering

Product dat ik zocht was gemakkelijk te vinden via het Internet op de website van Grobet. Het was een eerder zeldzaam product dus ik was blij om het daar te vinden. Bestelling liep vlot. Goede en duidelijke communicatie per mail. Snelle en correcte levering.

perfect voor de beroepsfotograaf

Bestel al jaren bij Grobet en altijd alles perfect geleverd. Altijd behulpzaam indien je vragen hebt over een product, en steeds vriendelijk. Na een tijdje weten ze daar precies wat je altijd besteld en nodig hebt. Een aanrader.

Al meer dan dertig jaar een super tevreden klant bij deze top zaak en dit top team !

Altijd professioneel geholpen, al jaren lang, top zaak voor fotografen !

Excellente service

Zeer goed geholpen, nette en tijdige verzending. Levering door transportfirma was niet correct, maar medewerkers van Grobet hebben onmiddellijk het nodige gedaan om dit te op te nemen. Producten degelijk verpakt voor verzending.

Vlotte service, én nuttige antwoorden op mijn vragen

Duidelijke uitleg gekregen wat ik juist nodig had.

bestelling op website ging vlot, levering door FedEx is pure horror

totale chaos in status-updates van FedEx (verschil in mededelingen in mail en sms-berichten), uitgestelde leveringen, hoewel thuis aanwezig wordt niet aangebeld en krijg enkel bericht van onmogelijk te leveren.

Zoals het moet zijn

Uw pakjesdienst is een voorbeeld voor Post NL want die trekken op niets !!

Eerst bij een Duitse webwinkel besteld, maar na 10 dagen nog niets ontvangen. (Inmiddels geannuleerd en geld terug ontvangen). Bij Grobet m’n bestelling geplaatst en keurig na twee dagen ontvangen. Dus gelukkig nog net op tijd voor m’n vakantie. Wel hoge verzendkosten, dat scheelt een half sterretje.

Correcte levering.

Alles Ok

Supet dat jullie m hadden de lumix fz82 In nl is niks te krijgen. Direct bezorgd.

Mijn pakje is nog altijd niet berzorgd geweest na 2 weken!

Mijn pakje is nog altijd niet berzorgd geweest na 2 weken!

alles verliep vlot en ok

Ook als het even misliep met mijn pc verbinding voor de betaling kreeg ik zeer vlotte hulp per telefoon. Grobet en Profocam is ok, ok. Doe zo voort.

Grobet is gewoon top in België

kennis van zaken vlot bediend vlot geleverd

Perfecte service!

Groot gamma en bestelling snel en correct geleverd!

Correct, vriendelijk

Professioneel. Niet zomaar verkopers maar wel verkopers met een verstand van zaken en een hart voor fotografie.

Persoonlijk advies en opvolging, correcte aflevering. Zéér tevreden!

Snel netjes

Snel verzonden en netjes verpakt maar jammer om te zien dat er prijsstickers van 12€ op een product zitten waar ik 14 voor heb betaald.

net wat ik nodig had, vlot geleverd

De bestelling was eenvoudig te plaatsen. De levering gebeurde vlekkeloos en bovendien door een beleefde en vriendelijke medewerker van FedEx. Dat mag ook gezegd worden. Nu nog uitesten, proberen en gebruiken

Goede reactie op de bestelling en klachtenmails

Zeer snelle levering. Na een fout in de referenties was het contact per e-mail zeer vriendelijk en de correctie door het opsturen van de bestelde producten was zeer snel. Deze ervaring doet me zeggen dat dit bedrijf zeer eerlijk en serieus is.

Goede communicatie en nette snelle levering.

Er was een besteld artikel niet voorradig snelle communicatie hierover waardoor alle artikelen geleverd werden op de van te voren aangegeven datum.

De bestelling mag dan vlot verlopen de levering is een miskleun.

Levering is miskleun. Bestelling zou geleverd worden woensdag 15/6 maar vandaag 19/6 nog altijd niets ontvangen. Volgende keer kan ik het pakket beter met de fiets komen ophalen in Antwerpen. Mogelijk dat Fedex problemen heeft, maar wat een stom idee om de verzendingen toe te vertrouwen aan een Amerikaanse firma die vorig jaar in België alleen al honderden banen heeft geschrapt en nu blijkbaar problemen heeft. Waarom de verzendingen niet over te maken met de post. Dat is misschien één van beste in België.

Super mooi

Super mooi snel servise en toop vrindelek super Dankival

Supersnel

Binnen 1 dag het artikel geleverd van België naar Nederland. 100%