Snel geleverd, scherpe prijs

Mijn bestelling van analoge film werd snel geleverd. De prijs is scherp en de leveringskosten zijn heel redelijk.

Goede communicatie, geen valse beloftes

Duidelijke communicatie over wanneer het product beschikbaar zou zijn en snelle verzending eens het er was. Zoals het hoort!

een toffe firma

al ongeveer 45 jaar mijn leverancier van alle fotoproducten en eigenlijk nog nooit enig probleem gehad met dit bedrijf hop naar de 50jaar samenwerking dank aan jullie jan de crem

Snelle service!

Snelle levering, ook snel antwoord toen ik wat onduidelijkheden had!

Grobet delivers!

goede prijs en snelle verzending. alleen fedex was onbereikbaar toen de aflevering misliep. uiteindelijk heb ik het pakket maar zelf bij het depot op schiphol afgehaald. maar Grobet deed alkes goed.

Rugzak snel gekregen maar zonder regenhoes

Dienst na verkoop heeft snel beloofd een toegepaste regenhoes te sturen maar geen nieuws sinds een week ondanks twee mails al gestuurd.

goede service

opgebeld om te vragen of ze witte albums mochten sturen in plaats van zwarte . Alleen FedEx heeft er een beetje ene zootje van gemaakt

Bestelling werd perfect afgehandeld!

Ik zocht negatiefhoesjes en vond deze via de website van Grobet. Info, bestel- en betaalproces met Paypal en levering, alles ging zoals je het mag verwachten.

Snel aan correcte prijs.

Een snelle en correcte levering aan marktcomforme prijs.

Een partner waar je kunt op rekenen!

Samenwerking reeds tientallen jaren !

snelle bestelling !

ik was goed geholpen door medewerker grobet op een paar dagen had ik mijn bestelling waar voor dank en voor de snelle bestelling

Zeer tevreden over jullie service.

Ik kom terug en raad het mijn vrienden aan ook naar Grobet te gaan.

zeer goed

super goed geholpen

Probleem goed getackeld

Foutieve zending wordt gratis gecorrigeerd

Zeer correct

Overzichtelijke website. Ik koop sins 40 jr fotomateriaal bij jullie. Dus nu ook via de webshop. Zo heb ik als voetganger geen last v het gebrek a respect voor de wegcode door andere weggebruikers.

Het product voldoet aan de verwachting.

Goed advies, snelle levering, vriendelijke mensen !

Goed advies, snelle levering, vriendelijke mensen !

Altijd goede service, steeds hulpvaardig en deskundig. Doe zo voort

Bestelling werd heel snel verzonden. Ze hebben heel veel keuze en ik was al klant van in de tijd voor de digitale fotografie. Nog steeds even tevreden.

Topservice

Pakket kwam snel en perfect aan. Top!

Perfecte levering

veel divers fotopapier

makkelijk te bestellen, ook voor mij in Nederland. Heel veel papierkeuze! Snelle levering en netjes verpakt. Ik ben blij.

Correcte prijs

De levering liep niet zo vlot. Ik kreeg melding dat pakketje geleverd was, er was nergens iets te vinden. Een half uur later lag het in de tuin.

Gewoon super

Gekregen wat ik verwachte en super snel