Nadat ik een melding kreeg van mijn printer dat de onderhouds cartridge bijna vol was, moest alles ineens snel gaan. Want als beroepsfotograaf zou het erg vervelend zijn als je klanten niet kan bedienen omwille van een printer die het niet doet. Bij Grobet vond ik het onderdeel vlot en de levering gebeurde eveneens erg vlot. Van order tot levering kon ik stap voor stap volgen, en dat geeft een gerust gevoel en het vertrouwendat het allemaal wel tijdig in orde zal komen. Bij Grobet weten ze hoe ze een webshop moeten runnen , dat is duidelijk.

PERFEKT

EASY AND QUICK

Perfecte service

Service zoals het hoort, daarom bestel ik steeds bij Grobet

Schitterend !!

Altijd correct en op tijd !

Snelle levering en advies als je ze vraagt

Snel geleverd. Had wel de leverdatum verandert naar donderdag en is toch de woensdag geleverd

Het verliep op rolletjes

Grobet is een fotowinkel met zekere standing, en dat manifesteerde zich ook deze keer weer: alles geschiedde uitermate correct en vlot, van aankoop tot zeer snelle levering. Hun aanbod en prijzen zijn eveneens de moeite waard. In het verleden heb ik ook reeds de klantendienst gecontacteerd en dat verliep ook zeer hoffelijk en efficiënt. Ik kan deze winkel zeker aanbevelen.

snelle en correcte levering

Vriendelijke mensen aan de telefoon konden direct laten weten dat producten op voorraad waren. De vraag was nodig omdat ik zes stuks bestelde en de website kent het aantal op voorraad niet.

Zeer goede service en prima klantondersteuning

Zeer goede service en prima klantondersteuning. Ik zou enkel willen suggereren om meer verschillende formaten van analoog print papier van Ilford, chemicalien van bv Adox en/of Rollei (film)

Aanrader!

Mooi aanbod, competitieve prijzen en prima service.

Toppie, zowel het personeel als de winkel en evenzo hun website.

Ik ben zeer tevreden over mijn online aankoop, vandaag besteld morgen in huis klopt als een bus

Sérieux, rapide, confiance assurée

La Maison Grobet ne m'était pas inconnue (depuis l'argentique) et j'y ai toujours acheté en toute confiance ! Bonne continuation JM Pourtois

Zeer goed.

Goed verpakt, snelle levering

was heel goed

mijn bestelling gedaan en was rap geariveerd

Service

Stock important, amabilité, rapidite

Altijd heel goed.

Altijd heel goed

vlugge en correcte levering

geleverd zoals afgesproken

Fuji X100V besteld. De volgende dag in NL geleverd. Heel netjes.

Perfecte service

Bestelling en afhandeling is zeer vlot verlopen. Geen wachttijd voor bepaalde producten in tegenstelling tot andere online populaire leveranciers.

Goede service en kwaliteit. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Perfecte levering van mijn pakje. Top!

In één zin? ik heb maar 1 woord nodig: Uitstekend

Ik ken de zaak al heel wat jaartjes, zowel de winkel als de online shop en van beide ben ik uitermate tevreden. En dus zeer warm aanbevolen!

Positieve ervaring

Alles is vlot verlopen; Van bestelling tot levering dag erna.

vlotte service

Vriendelijk en flexibele bediening

Ik had per ongeluk op thuis leveren gedrukt op mijn bestelling via de site ben de volgende morgen naar de winkel geweest en kon alsnog het toestel gewoon afhalen. Grobet heeft mij altijd al bijgestaan met goed advies en steunt ook de foto -gemeenschap in Antwerpen via hun diverse sociale media kanalen.

Snelle en correcte online service.

S Morgens besteld en 24h later aan de deur geleverd.

Dank u Professionalisme ten top