Quick to find the needed item, fast in posting.

I ordered lomography 110 films. Not many dealers have those, but Grobet had a full selection (from Lomography, currently the only producer of these films). Priced as directly from Lomography. They arrived at my place 2 days later in good condition.

Super service !

Steeds leuk om met Grobet, hetzij in de winkel hetzij online te handelen.

Klant sinds 1980.

Efficiënt. Vlot. Betrouwbaar. Bijna steeds vertrouwde gezichten gedurende al die jaren = de goede referentie.

altijd perfecte service en levering

eerst gebeld naar de winkel om te zien hoeveel voorraad er was , deze hebben ze dan op kant gelegd en ik heb daarna online mijn bestelling gedaan en de volgende dag werd alles geleverd .

Snel en correct

Alles snel en correct afgehandeld. Zeer tevreden over mijn verrekijker.

correcte afhandeling

Zeer goede ervaring. Ik had bestelling gedaan van 3 pakken ilford papier. Heb gebeld dat mijn bestelling uitbleef en toen is overeengekomen dat ze mij twee pakken zouden opsturen. Want die derde pak kon nog lang op zich laten wachten. Is ook prompt gebeurd twee dagen later. Ben dus heel tevreden.

altijd snel antwoord op je e-mail

late fabriekslevering van een Leica-onderdeel

Correcte en snelle afhandeling “probleem”order

Order kon niet volledig uitgeleverd worden wegens deels niet beschikbaar. Onmiddellijk deellevering gemaakt en saldo teruggestort . Met dank !

groot assortiment, zowel analoog als digitaal.

Excellent service

Courier was polite and efficient. Order was handled quickly & efficiently. Thank you to everybody!

Perfecte service

Zeer vriendelijk en kennisvol personeel. Hier kom ik terug.

Perfecte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Online gekocht en bestelling op twee dagen geleverd.

alles zoals beloofd/beschreven

Snel en goed verpakt geleverd.

Super bonne conmunication

Petit retard directement annoncee.livraison parfaite.Merci

altijd vriendelijk en behulpzaam

- winkel waar nog steeds analoog fotomateriaal te vinden is; - niet altijd de goedkoopste; - personeel met lange ervaring en bereid om klant te woord te staan met informatie die aangepast is aan het kennisniveau van de klant, hoog of minder hoog.

Makkelijk in bestelling.. Snel geleverd. Heel veilig verpakt.

Prima regeling, de communicatie had iets sneller op de bal mogen spelen

Prima regeling, de communicatie had iets sneller op de bal mogen spelen

Ik bestelde een fotoalbum in het rood

...en ontving de gevraagde kleur, en ook keurig verpakt

Snel

Snel geleverd.

Correct & Vlot

Mijn vragen en bestelling zijn correct en vlug beantwoord.

Perfecter kan niet

Supersnelle afhandeling van mijn bestelling. Kwaliteitsvol product. Zeer vlotte levering.

Aanrader

Correcte info over het product-scherpe prijs - stipte levering Met ook een pluim voor FED EX daar krijg je de klok rond over de levering

Vlotte levering en correcte service

Deel van de zending moest besteld worden. Ik ben hierover onmiddellijk geïnformeerd en de levering is snel gevolgd. Goede service.