Zeer efficiënte en correcte opvolging van bestellingen.

Geen poespas, directe hulp bij bestellingen, kordate en vlugge levering. Perfecte hulp bij vragen.

Huis van vertrouwen, prima service en bediening

Ik hou niet van internet-verkopen. Bij deze zaak krijg je nog uitleg van een persoon die zijn zaken kent en aan wie je iets kunt vragen.

ik heb mijn id reader nog niet ontvangen

Ik heb mijn id reader nog niet ontvangen en heb hem dringend nodig

Altijd tevreden

Zowel online als in de winkel ben ik steeds tevreden met de service en mijn aankopen.

Goede deal maar levering langer dan verwacht.

Woensdag bestelde ik 2 videolampen die ik zaterdag had. "In stock - Voor 15:30u besteld, vandaag verzonden" stond erbij. Er was er blijkbaar nog 1 op voorraad (wat er niet bij stond) waardoor Grobet besloot te de voorraad bij te bestellen en het daarna te verzenden. Ondanks dat er toch snel gereageerd werd op mijn email was het toch te laat verzonden en heb ik lampen moeten huren. Ik wacht nu 1,5 week later nog op de 2e lamp en ik hoop dat ik het binnen 2 weken van nu ontvang, anders moet ik weer huren en dat maakt het wel heel prijzig allemaal. Ik kan een pechgeval zijn maar dit is wel mijn ervaring.

uistekend

alle afspraken klopte

TOP SERVICE

SNELL, VRIENDELIJK EN EFFICIENT. PROFICIAT

bestelling kwam mooi op tijd en volgens de afspraken aan

Ik bestelde een Canon-A2-printer. De levering gebeurde stipt volgens de afspraken en de vervoerder hielp mij nog om het aparaat in de wagen te plaatsen. De printer was dan ook nog eens 100 euro goedkoper dan op andere websites.

Hele goede service en kennis van zaken.

Al meer malen aan mensen doorgegeven vanwege kennis van zaken. Zowel analoog als digitaal.

Niet zo fijn

Ik bestelde een converter. Op website staat vermeld; "voor 12u besteld, zelfde dag nog verzonden". De converter was helaas niet in stock zodat deze ook niet kon verzonden worden. Niet leuk, want ik had hem willen meenemen op fotografieweekend. Ik kreeg daarover geen verwittiging en moest zelf een mail sturen om te vragen waar de converter bleef. Tip: plaats op de website of iets voorradig is of niet.

prima service

vriendelijke mensen met veel expertise

alles is vorlopen zoals ze zeggen

dik in orde

Goed en snel

Grobet heeft veel in voorraad en levert het snel, mits je bijtijds besteld. Anders wordt het een dag later. Minder handig is het gebruik van FedEx. Die zijn niet zo ervaren in het snel leveren als PostNL of DPG. Op FedEx mag uren wachten wil je thuis zijn om het te ontvangen.

een toffe firma

al door de jaren heen blijf ik deze firma trouw en dit al ongeveer 40 jaar

Snelle adequate levering en goede communicatie

Bestellen, bevestiging van bestelling en betaling en klaar. Tip zou kunnen zijn om het pakket ergens bij een aflevering te laten aanbieden zoals bij PostNl en DHL. Voor de rest helemaal perfect geleverd wat besteld is.

Goede communicatie

Heb Kite verrekijker besteld en werd correct geïnformeerd over tijdelijk stockprobleem en nieuwe datum van levering.

uitstekende service

vlotte communicatie

Zoeken altijd vriendelijk en geduldig mee naar een goede oplossing voor mij.

Fantastisch team!!

Heel positief

Ik had een telefoongesprek i.v.m. mijn online-bestelling en kreeg daarvoor voldoende hulp. Een heel vriendelijke geduldige medewerker aan de telefoon ! De bestelling werd enorm vlug geleverd. De volgende voormiddag was het pakje daar al. Goed ingepakt en honderd procent in orde ! Bestellen bij Grobet gaat prima, het was trouwens niet mijn eerste bestelling.

zeer vriendelijke en deskundige hulp

zeer vriendelijke en deskundige hulp

Correcte afhandeling bestelling

De beloofde levertermijn werd correct gerespecteerd

Zeer goede bediening en juiste levering

Perfect service

zeer oké

zeer oké

Bijzonder klantvriendelijk en razendsnelle levering

Ik nam telefonisch contact op om na te vragen, of een Hasselblad objectief op voorraad was. Daar werd meteen naar gekeken, en bevestigd dat dit het geval was. Daarna heb ik het objectief via de webshop besteld, het werd meteen verzonden en de volgende dag heb ik het ontvangen (in Nederland). Geweldige service!

Altijd perfecte service

Al meer dan 30 jaar klant en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Eiermarkt 25

2000 Antwerpen