Dienstverlening is top!

Super snel antwoord op mijn vraag en snelle levering

Snelle service en terugbetaling bij mango's.

Correct en snel

eerste kennismaking was positief

Grobet staat al vele jaren bekent voor snelle en zeer goede service.

Supersnelle levering , Voordelige prijzen, Kortom zeer tevreden.

Het bestelde artikel werd snel geleverd.

Het correcte artikel werd geleverd. Het artikel werd snel geleverd.

Vlotjes besteld

Ik wist wat ik nodig had en kon het zo snel vinden en zien dat het voorradig was

Perfecte service.

Goed advies met kennis van zaken!

Ik word altijd goed geholpen.

Blijft een 'huis van vertrouwen'.

Professioneel advies. Niet opdringerig. Prijzen marktconform. Jaren ervaring. Toch nog menselijk contact.

practig

alles in orde

Correcte levering

Ik heb online een telelens met bijbehorende teleconverter gekocht. Stonden beiden als 'op voorraad'. De converter blijkt later niet op voorraad te zijn, daar wacht ik nu al geruime tijd op. Stel je voor als het andersom was. Wel een converter, geen telelens. Dan had ik heley niets kunnen doen...

Zoals beloofd.

Belofte waargemaakt. Zowel naar producten als levertermijn.

Groot assortiment met efficiente digitale verwerking bestellingen

Zowel in de winkel als digitaal veel informatie. Grobet's assortiment van fotografische is de moeite. Nabijheid van parking op 50 m.

Heel goede dienstverlening

Mijn bestelling van fotopapier werd de dag nadien geleverd maar het was het verkeerde formaat. Ik belde Grobet en een vriendelijke man zei me dat hij onmiddellijk het juiste formaat zou sturen. De dag nadien werd inderdaad het juiste formaat geleverd.

Levering binnen korte termijn en volgens afspraak

Duidelijke webshop, democratische prijzen en snelle levering !

Mijn eerste en heel positieve ervaring met Grobet. Een duidelijke webshop democratische prijzen en snelle levering . Voor herhaling vatbaar !

Simpelweg: altijd zeer goede service!!!

Simpelweg: altijd zeer goede service wat tegenwoordig niet meer zo evident is.

Ben zeer tevreden geweest, dank u

Goede eerste ervaring

Zeer snel antwoord en heel snel geleverd. Perfect

Gemakkelijk bestelt, volledig traceerbaar en stipte levering

Efficient team zonder poespas en correcte en vlugge dienstverlening

Efficient team zonder poespas en correcte en vlugge dienstverlening

Perfecte combinatie

Soms wil je snel online bestellen, soms wil je een "ouderwetse" uitleg in de winkel van iemand die er alles van kent. Grobet weet beiden perfect te combineren, en aan normale prijzen.

Bedankt om mij wegwijs te maken in de lenzen

Jullie hebben een heel groot aanbod en dat maakt kiezen niet altijd gemakkelijk. Ik stuurde een mailtje met de vraag welke lens geschikt zou zijn voor mijn toestel en ik kreeg meteen professioneel advies. Bedankt! Daar nog een vlotte navigatie op de website bij en een snelle levering bij en de hele service was top!

Snelle service en correcte prijzen.

Belgisch, snelle service en correcte prijzen.

uitstekende service en razendsnelle levering

Erg makkelijk telefonisch besteld, zeer behulpzame medewerker. Razendsnelle levering.