aaa

aaa

heel goed

perfecte levering van juiste artikel

Goed en persoonlijk advies, zelfs online!

Na 1 bericht aan de winkel kreeg ik meteen een link naar de juiste artikels waarbij de filters al juist gezet waren, geweldig klantvriendelijk! Alles verliep vlot en naar wens.

Heel vriendelijke medewerkers met heel veel geduld en kennis !

Ik wil niet meer naar een andere lingeriewinkel gaan en mijn dochter komt speciaal van Oostende naar Evergem voor haar lingerie.

Fantastish

Exxellent

Online: snel en correct Vijgeblad Evergem: ik ben daar geweest in november voor borstvoedingsbh's en ze hebben daar echt hemel en aarde verzet om de goede maat en bh's te vinden voor mij. Ze hebben mij zelfs gevraagd terug te komen een paar weken later omdat ze dachten dat ik een grotere maat zou hebben en ze wilden mj geen te kleine bh's verkopen. Ik ben terug gegaan in januari en inderdaad, ik had een grotere maat. Die bh's zijn trouwens onverwoestbaar!! Ik ga dus zeker terug.

Goed gelukt van mijn vriend William!

Leuke cadeau!

Correcte en vlotte afhandeling, mooi verpakt met een persoonlijk tintje.

Gemakkelijk online te bestellen en vlug geleverd

Comfortabele en mooie collectie - gebruiksvriendelijke website

Comfortabele en mooie collectie - gebruiksvriendelijke website

Perfecte en snelle service

Een echte aanrader. Steeds verpakt als een echt cadeautje.

Super ervaring, ik kom zeker terug!

Zeer goede ervaring gehad! Persoonlijk, hulpvaardig, deskundig!

Topservice !

Voor de eerste maal een t-shirtbeha gekocht van het merk Anita. Een heel mooie en comfortabele beha voor een goede prijs, altijd leuk verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden !! :-D

Uitstekend en mooie website

Heel vlotte en snelle bediening

Alles prima

Zoals verwacht,in orde.

Ok,vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel tevreden!

Hele vriendelijke verkoopsters, altijd bereid tot hulp, snelle levering en lief kaartje bij mijn mooi ingepakte bestelling. Ik word er helemaal blij van, dankjewel!

Is zo' mooi verpakt

zo'n goede snelle service. en zo verrassend mooi ingepakt, echt een cadeautje voor mezelf.

Vlugge levering en heel mooi ingepakt

Correcte service.

De leukste verrassing zat in de mooie verpakking

Gemakkelijk te bestellen op de website. Ik bestelde in het kader van een actie van sportbeha’s en de korting werd netjes en duidelijk aangegeven en verrekend. Bij ontvangst, zeer aangenaam verrast door de leuke geschenkverpakking, met zelfs persoonlijke boodschap. Ondanks web-bestelling, toch een zeer persoonlijke touch!

Mooi verpakt , snel verzonden .

Correcte uitvoering van de bestelling

Snel geleverd en nog mooi verpakt ook

Vriendelijk en hulpzaam

Levering was verkeerd maar zeer vriendelijk en snel de goede bestelling ontvangen hartelijk dqnk

Gemakkelijk thuis uw correcte bestelling ontvangen

De 1ste maal zelf naar de winkel geweest om op te meten. Daarna online, heel overzichtelijke site, vlugge bediening, altijd fijn om het mooi ingepakt cadeautje thuis dan te openen .

Snelle en correcte levering, altijd heel goed en mooi verzonden! Mooie lingerie in’t Vijgeblad

Over Vijgeblad

Vijgeblad verkoopt lingerie en badmode van topmerken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Empreinte, Chantelle, Elomi, Simone Pérèle, Freya, Cyell, Beachlife,... Al 25 jaar helpen we èchte vrouwen de perfecte bh te vinden door middel van persoonlijk advies en de grootste keuze in merken en maten. We zijn gespecialiseerd in lingerie en badmode in grote cupmaten. Spring binnen in onze winkels voor advies op maat of bestel online en laat je verleiden door allernieuwste collecties lingerie en badmode.