Kende de bh al.

Koop altijd hetzelfde model omdat het super zit.

uitstekend

Zeer vlotte service

Snelle levering, degelijke producten

Fijn adresje om terug te keren.

Ik heb al een paar keren een bestelling geplaatst bij Vijgeblad, en telkens ben ik uiterst tevreden! Goede kwaliteit en alles ziet er altijd heel netjes uit, wat toch ook wel van groot belang is voor mij. Goede en vlugge communicatie, vlotte opvolging van bestellingen en altijd druk in de weer om te klanten te plezieren. En dan het notaatje in goud geschreven, om je plezier te wensen met je aankoop...die persoonlijk noot doet ook wel iets!

Vriendelijk

Vriendelijke bediening en per e-mail heel snel antwoord

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Al vele jaren klant in het Vijgeblad. Altijd al heel tevreden geweest.

Vriendelijk , rustig de tijd om te passen zonder druk , voelde mij op mijn gemak .

perfecte service

Ideale combinatie van het gemak van online en de service van in de winkel. Het beste van twee werelden!

Aangenaam & verrassend

Heel leuk dat je het bestelde item in verpakking krijgt. Ook vlugge verzending. Top!

Topservice en kwaliteit

Snelle en verzorgde levering aan huis. Prachtig setje.

perfecte service en stipte levering

perfecte service en stipte levering!

Vlotte levering mooie website en heel tof de persoonlijke note dat erbij was

Het was super in orde.

Ik heb al een paar bestellingen gedaan , en het is altijd super top.in orde , ook de levering zelf is in orden .

Heel goede service en mooie collectie

Vriendelijk en behulpzaam, altijd voldoende keuze in mijn maat

De verkoopster was vriendelijk en heeft me zeer goed geholpen. Ze zorgde ervoor dat ik op men gemak was, al was ik eerst heel onzeker. Ik ga zeker terug.

Top product en service

Stipte levering, product voldeed aan de verwachtingen. Super fijn dat het geleverd wordt in cadeauverpakking.

Mijn favoriete lingeriewinkel

Een hele goede service, mooie lingerie, snelle levering en mooi verpakt als extraatje

Snel en correct

Goede service zowel in de winkel als via webshop. Mooi op tijd geleverd en correct! Super. Dat verdient een dikke duim!

Heel tevreden

Snelle en verzorgde levering

Personlijke afhandeling

Pakketje komt mooi als cadeautje verpakt met een persoonlijk berichtje. Top!

Snel en correct!

Super goed geholpen!

Ik had de verkeerde maat besteld en kon heel makkelijk ruilen. Alles verliep zoals het hoort

Een supergoede service

Wat een snelle service. Ik had de donderdagmiddag besteld en op vrijdagmiddag werd mijn pakje al geleverd. Supermooi ingepakt met een leuk handgeschreven kaart erbij. Echt top, een totaalervaring voor mij!

top!

Zowel het product als de bestelling en levering waren 100 % in orde.

kan niet beter

geen probleem als je je maat weet, supermooi pakje !

Over Vijgeblad

Vijgeblad verkoopt lingerie en badmode van topmerken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Empreinte, Chantelle, Elomi, Simone Pérèle, Freya, Cyell, Beachlife,... Al 25 jaar helpen we èchte vrouwen de perfecte bh te vinden door middel van persoonlijk advies en de grootste keuze in merken en maten. We zijn gespecialiseerd in lingerie en badmode in grote cupmaten. Spring binnen in onze winkels voor advies op maat of bestel online en laat je verleiden door allernieuwste collecties lingerie en badmode.