Perfecte service

Ik had de verkeerde maat besteld en Katrien belde mij om dat te melden. Van een persoonlijke service gesproken

Mooi verpakt, snel en veilig geleverd. Heel tevreden!

Een toffe winkel met vele topmerken en een goede service. De bh’s zijn telkens mooi ingepakt (als een cadeautje) en de handgeschreven boodschap in elk pakketje zorgt voor een persoonlijke touch die ik echt apprecieer.

Vriendelijk geholpen met advies aan de telefoon

Perfect geleverd op het juiste tijdstip. Met perfect passende bh

goede levering

een zeer goede levering, overzichtelijke website

Professioneel

Tijdens lock down nieuwe bh's nodig en zelfs vanop afstand, via mail ontzettend goed geholpen. Dank je wel

Perfecte service

goed geholpen eerst via telefoon dan via website

steeds tevreden van de service

Super!!

Ben nog nooit teleurgesteld geweest bij jullie. Kom al jaaaaaren bij het Vijgeblad, en steeds goede service, zeer vriendelijk.....

Vlug geleverd en mooi verpakt!

Top ervaring

1ste maal besteld via internet. Na contact name met mail met vraag om advies omtrent maat,model, werd de mail zeer vlug beantwoord met concrete info. Na het plaatsen van bestelling heel correct en vlugge levering. Aangename verrassing : bh zat in een mooie geschenkverpakking. Heel aangename ervaring! Welbedankt!

Super! Bedankt

was top !

Geen volk enkel de winkelmanager

perfecte service met dat tikje meer

de aankoop online ging vlot met duidelijke informatie over maten en kleuren betalen werkte zoals behoren mijn aankoop werd zeer snel verzonden en geleverd in een mooi en verzorgd pakketje met een attent berichtje erbij ik ben heel tevreden over mijn aankoop en de manier waarop dit verlopen is

Super content

Vriendelijk De tijd nemen Niet het gevoel hebben de zoveelste klant te zijn

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden het ging vlot en had het pakje ook vlug dank u to

Top! Goeie en snelle service.

Het pakje is altijd mooi verzocht. Is steeds in cadeauverpakking, maakt het nog leuker. Bedankt!

Zeer bevredigend

Ik had ook telefonisch contact met Katrien waarbij zij mij de nodig extra raad gaf welke de beste keuze was.

Super !

Zeer goed geholpen voor het vinden van de juiste BH.

Zeer aangenaam met het persoonlijk geschreven kaartje bij mijn bestelling Groetjes Marleen

Stipte, correcte levering

Ruim assortiment, snelle levering, persoonlijk kaartje is leuk.

Correcte levering

Mijn bestelling werd correct in een gekozen afhaalpunt geleverd.

Prachtig verpakt met een persoonlijke touch voelde als verwennerij.

Uitstekend!

zeer goede bijstand en verwerking

Info en advies gevraagd via contactformulier/mail. Super-snelle reactie en goed advies. Nadien snelle afhandeling, verzending en betaling via de webshop, alles top!

Kwadeweg 5 9940 Evergem

09 335 50 03

Over Vijgeblad

Vijgeblad verkoopt lingerie en badmode van topmerken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Empreinte, Chantelle, Elomi, Simone Pérèle, Freya, Cyell, Beachlife,... Al 25 jaar helpen we èchte vrouwen de perfecte bh te vinden door middel van persoonlijk advies en de grootste keuze in merken en maten. We zijn gespecialiseerd in lingerie en badmode in grote cupmaten. Spring binnen in onze winkels voor advies op maat of bestel online en laat je verleiden door allernieuwste collecties lingerie en badmode.