voldoende, een redelijke ervaring

Beste heer Bakker, Wederom bedankt voor uw feedback. Wij hebben naar aanleiding van uw vorige opmerking onze verpakking aangepast door een "omdoos" om de doos met patronen te doen. Dit is een grote verbetering geweest en we vermoeden dan ook dat een en ander in uw geval veroorzaakt is door de vervoerder. Wij houden eventuele andere klachten in de gaten en zullen naar aanleiding hiervan al dan niet actie ondernemen.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goede communicatie competitive prijzen

slechter dan verwacht

Beste heer Bakker, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben de verpakking van de vetpatronen inmiddels aangepast. Wij hopen u graag nog eens terug te zien bij Smeermiddelen-shop!

Na een zending vetpatronen waar iets mee mis gegaan was is er na een melding hierop zeer professioneel gereageerd. Het is mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en ze hebben mijn vertrouwen zo snel weer herwonnen, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Gerard van den Berg Van den Berg Hoveniers.

Beste heer Van den Berg, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben de verpakking van de vetpatronen inmiddels aangepast, zodat dergelijk ongemak in de toekomst voorkomen wordt. Wij hopen u snel nog eens terug te zien op Smeermiddelen-shop.com!

good service, well treated

perfect, definitely recommended

Pluspunten

Snel geleverd, groot assortiment

good service, well treated

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

denkt mee accurate en snelle levering

nee