Prima winkel/webshop

4 badlakens gekocht en opgehaald in de showroom in Poeldijk. Heerlijk zachte en enorme handdoeken. Overhandigd, met een feestelijk lint erom, door een super vriendelijke dame. Ik ga er beslist nog een keer heen. Alleen al om dat fraaie Verginian pand nog een keer te bewonderen én om de dekbedhoezen enzo te bekijken.

Dank je, Elisabeth, voor je mooie review! Wij vonden het ook leuk om zo'n enthousiaste klant te ontvangen in ons pand in Poeldijk. Tot spoedig ziens en geniet van de badlakens! Hartelijke groet, Alexandra (CottonCounts)

Heerlijke handdoeken

Bestellen gaat heel makkelijk. Ik heb al jaren ha doeken van Cottoncounts en ze blijven mooi en zacht. Lekkere grote douche handdoeken en andere grote voor het strand. Heerlijk!

Superleuk om te horen, Renate! Bedankt voor de positieve waardering en veel plezier met het CottonCounts-badlinnen! Lieve groet, Alexandra (CottonCounts)

Als je kwaliteit boven prijs verkiest

Je brengt nogal wat tijd door op de slaapkamer...

Bedankt voor de mooie review, Ron! Dat waarderen wij enorm. Veel plezier met onze producten en tot een volgende keer. Hartelijke groet, Alexandra (CottonCounts)

Mooie kwaliteit Egyptisch katoenen beddengoed wanneer ik nieuw hoeslaken nodig koop ik die hier perfect snelle verzending.

Fijne handdoeken én snelle levering.

Heerlijke zachte handdoeken.

vriendelijk en perfect

Ik doe alles gewoonlijk per telefoon. Dat werkt goed

Prima levering heel fijn product

Prima advies aan de telefoon, fijn dekbed als je dat een beetje ouderwets, knisperend, glad en stevig moet zijn.

TOP

Levering volgens afspraak. Bestelling met veel liefde ingepakt, al een cadeautje op zich. Het laken van een zeer verfijnde en mooie kwaliteit!

Prima service, uitstekend product

Fantastisch beddengoed

Mooie kwaliteit, geweldige pasvorm. Heb Egyptisch katoenen beddengoed bij een drietal winkels gekocht de laatste jaren maar CottonCounts is onze favoriet!

Keurig netjes

Goede snelle bezorging Met zorg en keurig verpakt Chique en goede kwaliteit

geweldige kwaliteit!!

al sinds het begin ben ik klant en nog nooit teleurgesteld.

Keurige levering

Netjes verpakt. Fijne handdoeken.

Uitstekende service en goede hulp

Ik koop hier al jaren het beste en mooiste beddengoed dat ik ooit heb gehad. Ook even bellen om advies te vragen ging heel snel en makkelijk, zodat je verder wel online kunt bestellen en niet naar de winkel hoeft. Echt een aanrader op alle vlakken.

super

goede kwaliteit, correct en snel

Heerlijk zacht!

Heerlijke zachte badmat + handdoeken set ontvangen. Leuk ingepakt met strik erom. Altijd een feestje de spullen van jullie.

altijd zeer goed geregeld

al jaren bestel ik beddengoed bij Cottoncounts en altijd is de service perfect en de kwaliteit erg goed

Top service.

Een onwaarschijnlijke fantastische service. Binnen de 2 dagen geleverd. Ook het telefonisch contact was bijzonder aangenaam. Ik kan dit bedrijf voor 200% aanbevelen.

Bij telefonische navraag, snel geholpen. Dekbed werd meteen in Oostenrijk besteld en binnen 1 week geleverd op adres.

Beste kwaliteit

Alles heeft uiteraard zijn prijs maar met deze kwaliteit mag dat dan ook.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Zeer verzorgde levering. Fantastische handdoeken! (Derde of vierde keer dat ik hier bestel)

Prima kwaliteit en snelle levering

moltons en lakens Prima kwaliteit en snelle levering

Kwaliteitsproducten!

Zeer goede kwaliteit beddengoed en uitstekende service. Kwaliteit heeft een prijs, maar het is het zeker waard!

Top materiaal, top service, top ervaring

Kwalitatieve katoen, snelle service, keurige aflevering en een fijn bedankkaartje. Allemaal top geregeld!

Over Cottoncounts.nl

CottonCounts is een in 2011 opgericht Nederlands merk dat luxe bed- en badlinnen levert. Gemaakt van Egyptisch en Amerikaans Pima-katoen; twee katoensoorten die bekend staan als het beste ter wereld. Onze dekbedovertrekken, hoeslakens, bedspreien en badmatten voelen niet alleen ongelooflijk zacht aan, maar gaan ook eens veel langer mee. Thuis genieten van vijf sterren hotelkwaliteit!