Filters

10

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Makkelijk te bestellen, duidelijke foto’s en omachyoo de website en zeer snel geleverd. Ik kom zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel met hoge kwaliteit aan producten!

Zoals altijd weer keurig verzorgt!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prima

Ik bestel al jaren dekbedovertrekken via Cottoncounts en ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Bestelling voldoet geheel aan de verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wow!!!!

Fantastische kwaliteit, snelle levering, mooi verpakt in een woord met liefde verzorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en persoonlijke service

Op maandag besteld en op woensdag in huis. Fijne webshop met duidelijke uitleg en omschrijvingen. Mooi materiaal, heerlijk om onder te slapen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik had hier al eens wat besteld en er erg tevreden over.

Dit is een geschenk voor een vriendin van me.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service en prima kwaliteit

De lakens van Cottoncounts voelen heerlijk aan en blijven ook na veelvuldig wassen mooi. Luxe en betaalbare kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gezellig verpakt mooie kwaliteit

Het is altijd goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Super store.

Er was een dekbedovertrek in de verkeerde maat meegezonden en dat is direct en perfect verholpen. Echt geweldige service en zeer mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, hulpzaam mensen, goed kwalitiet material

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Alle producten gewoon geweldig

Eerder kochten we reeds dekbedden, lakens en hoeslakens... we kunnen niet meer zonder en missen die dingen als we op hotel gaan. Ook hebben we de badhanddoeken zo leren kennen. Als ze nieuw zijn drogen ze iets minden maar éénmaal ze enkele keren gewassen zijn, zijn ze echt fantastich. Ze blijven lekker zacht en drogen ontzettend goed. We hadden er 2 maar zijn met 3 gezinsleden....het was telkens 'een gevecht' voor die handdoeken, vandaar dat we er nu meerdere kochten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topproduct

Deze warme zomer was een stuk minder prettig geweest als ik niet had geslapen onder het dekbedoveertrek van St. Barth. Voelt zo koel en toch zacht aan! Echt een topproduct. Goeie service ook, snel en mooi ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

FOUTJE VAN MIJ FIJN HERSTELD

Ik ben al jaren klant en heb telkens een fijne ervaring. Goede producten en snelle betrouwbare service. Deze keer had ik verkeerd besteld. Dat werd na retour snel hersteld. Ik hoefde zelfs de extra tansport kosten niet te betalen. Well done.

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloos bedrijf

Nadat we per ongeluk een verkeerde maat besteld hadden. 1x 2 persoons ipv 2x1 persoons geven ze niet thuis bij de retourzending omdat de verpakking open is geweest en er een kartonnen label ontbreekt. Ze hanteren dus geeneens de wettelijke retour regels. Zelfs een voorstel van onze zijde om een beetje korting te krijgen op de juiste maat en de oude toch maar te houden werd niet geaccepteerd. Geen zaken mee doen dus. Ze snappen er hier niks van hoe he met klanten om hoort te gaan. We schrijven zelden zo’n soort review maar kunnen nu niet anders.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Buitendijk, We vinden het erg jammer dat u ons deze review hebt gegeven. We hebben uw retour van uw bestelling ontvangen. Het volgende bleek het geval te zijn: • Het overtrek en de kussenslopen bleken niet verpakt te zijn in een omdoos, zoals het was opgestuurd, maar met tape aan elkaar vastgeplakt te zijn met plakband. • De verzegeling achter op de luxe verpakkingstas was verbroken en het dekbedovertrek was duidelijk helemaal uit de verpakking geweest • Het overtrek is kennelijk uitgepakt en gekreukeld in de verpakking gedaan • De blauwe kaartjes met daarop ons logo en beschrijving van de inhoud die in het zakje van de plastic hoes steken, bleken niet meer aanwezig te zijn • De tape die gebruikt was om de bestelling ‘te verpakken’, heeft sporen nagelaten op de plastic hoes waarin onze overtrekken zijn verpakt. Dit is er niet meer af te krijgen. We hebben u ook foto's gestuurd van de beschadigingen. Volgens onze voorwaarden kan een overtrek uit hygiënisch oogpunt (het is immers een artikel waar je onder slaapt en dus huidcontact mee hebt) alleen in de verzegelde verpakking retour kan worden genomen. Wel kan een klant het ritsje van de luxeverpakking een stuk openmaken om de stof te voelen, zonder dat de verzegeling verbreekt. Het spijt ons dan ook zeer, maar we konden dit overtrek met kussenslopen in deze staat helaas niet meer retour nemen en hebben het daarom inmiddels weer aan u retour moeten sturen. Hartelijke groet, Alexandra van den Bos Team CottonCounts

10

Top service

Toen ik een tweede bestelling plaatste vlak na de eerste werd de verzending gecombineerd en werden de verzendkosten van mijn nieuwe bestelling teruggestort op mijn rekening. Hier hoefde ik niet om te vragen. Dit gebeurde op eigen initiatief van Cotton Counts. Prima service ! Mijn order werd vervolgens razendsnel geleverd. De producten zelf zijn van hoge kwaliteit, ben er zeer tevreden mee. Al met al kan ik Cotton Counts zeer aanbevelen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede kwaliteit

We hebben eerder handdoeken besteld bij Cottoncounts en deze waren erg fijn, blijven na veel wassen lang goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service.

Goed advies. Ik heb al mijn bed linnen van Cotton counts inkl dekbed. Heel fijn en blijft goed in de was. Ook bij 60gr.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en uitstekende kwaliteit dekbedovertrek

Snelle levering en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede kwaliteit en de service is buitengewoon!

Onze ervaring is dat ook als er een 'probleem' zich voordoet dit wordt opgelost op een goede wijze. Er is overleg en de klant wordt erbij betrokken en er wordt naar de klant geluisterd. Dus onze complimenten voor CottonCounts en hun wijze van werken. Proficiat!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Een uitstekende leverancier met heel mooie producten.

Bedlinnen bestel ik al enkele jaren bij voorkeur bij CottonCounts. Er wordt snel en correct bezorgd. En de producten zijn mooier en beter dan ik elders aantref.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Je krijgt echt wat je besteld. Top product.

  • Aanbevelen? Ja
9

prachtige kwalitet

Een mooie website met prachtig linnengoed. Echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
7

Niet bezorgd op afhaalpunt, maar op factuuradres

Bestelling was gok, omdat men alleen kan kiezen uit stone en antraciet. Exacte kleurstelling ontbreekt bij plaatsing bestelling. Pakte overigens goed uit. DHL bezorgde het niet bij Hema, zoals besteld, maar thuis. Tussen 2 en 6. Om half 6 bericht dat het ook 9 kon worden, kwam om half 8. Mijn ervaringen met Post. Nl veel beter, 2 uurs limiet, waaraan men zich houdt, tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review. Erg vervelend om te moeten horen dat DHL het niet op uw gewenste afhaaladres de HEMA heeft afgeleverd, maar op uw huisadres. We zijn meteen intern hier op onderzoek uitgegaan. Onze DHL-verzendlabels worden automatisch aangemaakt via de webshop bij een speciaal platform, Sendcloud. Ik zie dat u wel degelijk het HEMA-adres heeft ingevoerd, maar dat dit niet doorgekomen is op het automatisch aangemaakte verzendlabel. We zullen direct bij het platform deze fout kenbaar maken, zodat men kan uitzoeken hoe deze onjuiste doorzetting heeft kunnen gebeuren en hoe dit kan worden voorkomen. Het is overigens de eerste keer dat dit is gebeurd. Onze excuses voor deze zeer vervelende situatie! Verder schrijft u dat u op de site niet de juiste foto heeft kunnen zien bij de twee verschillende kleuren van dekbedovertrek Sylt, dat u heeft besteld. Wij zien hier echter dat bij dit dekbedovertrek wel de kleur stone in beeld verschijnt als u uw maat 200 x 250 cm selecteert en als u dan vervolgens de kleur anthracite selecteert, dan verspringt de kleur en verschijnt de Sylt in deze kleur in beeld. Maar misschien bedoelt u iets anders en kijken wij niet goed? Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over het dekbedovertrek in kleur stone! We horen graag van u en alvast bedankt. Alexandra Team CottonCounts

10

Zo feestelijke verpakt als een cadeau!

Dank voor dit mooie product! Goede service en advies was bijgevoegd.. En zo feestelijk verpakt, het gaf een mij een glimlach op het gezicht. Hartelijk dank! Maya

  • Aanbevelen? Ja

Over Cottoncounts.nl

CottonCounts is een in 2011 opgericht Nederlands merk dat luxe bed- en badlinnen levert. Gemaakt van Egyptisch en Amerikaans Pima-katoen; twee katoensoorten die bekend staan als het beste ter wereld. Onze dekbedovertrekken, hoeslakens, bedspreien en badmatten voelen niet alleen ongelooflijk zacht aan, maar gaan ook eens veel langer mee. Thuis genieten van vijf sterren hotelkwaliteit!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd