Hele goede kwaliteit

We hebben eerder handdoeken besteld bij Cottoncounts en deze waren erg fijn, blijven na veel wassen lang goed.

Altijd goede service.

Goed advies. Ik heb al mijn bed linnen van Cotton counts inkl dekbed. Heel fijn en blijft goed in de was. Ook bij 60gr.

Goede service en uitstekende kwaliteit dekbedovertrek

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en de service is buitengewoon!

Onze ervaring is dat ook als er een 'probleem' zich voordoet dit wordt opgelost op een goede wijze. Er is overleg en de klant wordt erbij betrokken en er wordt naar de klant geluisterd. Dus onze complimenten voor CottonCounts en hun wijze van werken. Proficiat!!

Een uitstekende leverancier met heel mooie producten.

Bedlinnen bestel ik al enkele jaren bij voorkeur bij CottonCounts. Er wordt snel en correct bezorgd. En de producten zijn mooier en beter dan ik elders aantref.

Je krijgt echt wat je besteld. Top product.

prachtige kwalitet

Een mooie website met prachtig linnengoed. Echte aanrader!

Niet bezorgd op afhaalpunt, maar op factuuradres

Bestelling was gok, omdat men alleen kan kiezen uit stone en antraciet. Exacte kleurstelling ontbreekt bij plaatsing bestelling. Pakte overigens goed uit. DHL bezorgde het niet bij Hema, zoals besteld, maar thuis. Tussen 2 en 6. Om half 6 bericht dat het ook 9 kon worden, kwam om half 8. Mijn ervaringen met Post. Nl veel beter, 2 uurs limiet, waaraan men zich houdt, tot nu toe.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review. Erg vervelend om te moeten horen dat DHL het niet op uw gewenste afhaaladres de HEMA heeft afgeleverd, maar op uw huisadres. We zijn meteen intern hier op onderzoek uitgegaan. Onze DHL-verzendlabels worden automatisch aangemaakt via de webshop bij een speciaal platform, Sendcloud. Ik zie dat u wel degelijk het HEMA-adres heeft ingevoerd, maar dat dit niet doorgekomen is op het automatisch aangemaakte verzendlabel. We zullen direct bij het platform deze fout kenbaar maken, zodat men kan uitzoeken hoe deze onjuiste doorzetting heeft kunnen gebeuren en hoe dit kan worden voorkomen. Het is overigens de eerste keer dat dit is gebeurd. Onze excuses voor deze zeer vervelende situatie! Verder schrijft u dat u op de site niet de juiste foto heeft kunnen zien bij de twee verschillende kleuren van dekbedovertrek Sylt, dat u heeft besteld. Wij zien hier echter dat bij dit dekbedovertrek wel de kleur stone in beeld verschijnt als u uw maat 200 x 250 cm selecteert en als u dan vervolgens de kleur anthracite selecteert, dan verspringt de kleur en verschijnt de Sylt in deze kleur in beeld. Maar misschien bedoelt u iets anders en kijken wij niet goed? Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over het dekbedovertrek in kleur stone! We horen graag van u en alvast bedankt. Alexandra Team CottonCounts

Zo feestelijke verpakt als een cadeau!

Dank voor dit mooie product! Goede service en advies was bijgevoegd.. En zo feestelijk verpakt, het gaf een mij een glimlach op het gezicht. Hartelijk dank! Maya

wat een geweldige producten

snel geleverd, producten nog beter en mooier als omschreven. Zo lekker geslepen met deze warmte en het bedden goed voelt zo lekker. Een aanrader

Ziet er verzorgt uit.

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling van schitterende producten. Dit bedrijf is een echte aanrader!

Geweldige kwaliteit en snelle verzending!

Zeer zacht. Slaapt heerlijk Goed verpakt en verzonden

Mooie handdoeken en badklakens besteld, 100% tevreden!

Wat ik zocht heb ik bij Cottoncounts gevonden. Fijne zachte handoeken die ook nog eens mooi en duurzaam zijn. Besteld en vlot ontvangen, keurig verpakt met een mooi strik erom. Cottoncounts voelt als de handoeken warm en geeft mij een goed gevoel. Ik ben blij met de gemaakte keuze voor dit bedrijf.

Excelent

Kleur en stof zijn mooi soepel en lux .

De dekbedovertrekken liggen heerlijk en zijn van uitstekende kwaliteit.

Derkbedovertrek niet zo zacht als verwacht

Ik heb enkele tientallen reviews bekeken en zag niets dan lovende kritieken, maar ik ben toch echt wat teleurgesteld in mijn aankoop. Ik kocht namelijk dekbedovertrek Sylt, in de kleur groen. Het viel mij van meet af aan op dat het niet zo zacht is als ik gewend was van overtrekken met een weefdichtheid van 300 of meer. Ik heb van andere merken zelfs overtrekken liggen met een weefdichtheid van 220 TC en de Sylt lijkt daar gevoelsmatig meer op dan op een overtrek van 400 TC. Zelfs na een aantal keer wassen en toevoegen van wasverzachter valt het nog steeds wat tegen. Ook het kussen voelt niet heel glad en zacht aan, meer een beetje als jute, dat merk ik vooral als mijn gezicht gladgeschoren is. Mijn oordeel gaat uitsluitend over dit overtrek, ik zeg hiermee niets over andere overtrekken van dit bedrijf of het bedrijf CottonCounts zelf! Ik ben benieuwd of deze eerlijke maar niet zo jubelende review ook wordt geplaatst, want ik heb er tot nu toe enkele tientallen gelezen en zag louter lovende recensies.

Beste Richard, We lazen zojuist uw review, waarin u schrijft dat u niet tevreden bent met de Sylt. U schrijft dat het overtrek niet zacht is. We vinden het op de eerste plaats natuurlijk erg vervelend dat u geen goed gevoel heeft bij uw aankoop en teleurgesteld bent. Nu is het zo dat het een aantal keren duurt voordat de Sylt zachter aanvoelt. Dit overtrek is namelijk met een speciaal laagje behandeld, namelijk een anti-strijk laag. Dat voelt anders aan dan een overtrek dat niet met dit laagje is behandeld, maar het moet natuurlijk wel zacht aanvoelen en niet zoals u het beschrijft: als jute. Onze ervaring is dat dit overtrek na pas een keer of 5 echt heel erg zacht begint te voelen. En zelfs na de wasbeurten erna kan de stof nog zachter aanvoelen. Hoe vaak heeft u het overtrek inmiddels al gewassen? Wij hebben eigenlijk alleen maar positieve reviews gehad over onze strijkvrije overtrekken. We hebben zelfs klanten die alleen maar strijkvrij willen en niet meer onze gewone overtrekken, die niet met dit speciale laagje zijn behandeld. Mocht u nu toch na het overtrek een keer of 5 gewassen te hebben niet tevreden zijn, dan zouden wij u willen vragen om het overtrek op onze kosten terug te sturen, zodat wij uw klacht beter kunnen beoordelen. We horen graag van u en willen het natuurlijk graag met uw oplossen, zodat u wel een tevreden gevoel overhoudt. Team CottonCounts PS: wij doen niet aan censuur: alle klantenreacties worden 1 op 1 geplaatst, zoals de klant het ook heeft opgesteld. Alle reviews die u hier leest zijn dus integraal geplaatst en niet door ons aangepast. Wij houden net als u van eerlijkheid.

Erg fijn laken

Geweldige dekbedovertrekken

Fijne ervaring. Dekbedovertrekken besteld en weer vlug in mijn huis.

Prima levering, goed kwaliteit

Dit is derde keer, dat we hier bestellen dus dan is het goed.

Topbeddegoed

Topbeddegoed

Geweldige kwaliteit!

Dit is de tweede keer dat ik bij CottonCounts handdoeken heb besteld. Een prachtige kwaliteit tegen een mooie prijs! Het enige waar ik moeite mee heb zijn de kleuren op de website. Wat is lichtgrijs, stone, chocolat? Je ziet foto's van de handdoeken en namen. Maar wat is wat? Het zou mooi zijn dat als je over de afbeelding muist je de naam van de betreffende kleur ziet.

Dank je, Ronald, voor je enthousiaste aanbeveling! Wij hebben inmiddels een nieuwe site waar we ook de foto's op de juiste kleur 'springen' als je een artikel selecteert. Bij de handdoeken zie je nu precies wat de kleur stone of chocolat is. We hopen dat het nu nog duidelijker is geworden. Veel plezier met het nieuwe katoen en tot een volgende keer! Team CottonCounts

Heel snel, super klantvriendelijk, alles netjes en hygiënisch verpakt!

Super tevreden.

Heel tevreden met mijn aankoop. Een droom om in te slapen. Kwaliteitsvol product. Ook een heel snelle en correcte levering met een attentvol berichtje. Top.

Over Cottoncounts.nl

CottonCounts is een in 2011 opgericht Nederlands merk dat luxe bed- en badlinnen levert. Gemaakt van Egyptisch en Amerikaans Pima-katoen; twee katoensoorten die bekend staan als het beste ter wereld. Onze dekbedovertrekken, hoeslakens, bedspreien en badmatten voelen niet alleen ongelooflijk zacht aan, maar gaan ook eens veel langer mee. Thuis genieten van vijf sterren hotelkwaliteit!